وبلاگ

خرید عمده زعفران در یزد + قیمت زعفران در یزد

زعفران در یزد از کجا بخرم؟ - زعفران آناقاین

فروش زعفران در یزد

در صورتی که به دنبال فروش زعفران در یزد هستید، پیشنهاد می‌کنیم که فرم انتهای صفحه را پر کنید تا در صورت نیاز زعفران در یزد با شما در تماس باشیم.

زعفران در یزد از کجا بخرم؟

اگر شهروند یزد هستید، حتما سوال زعفران قائنات در یزد از کجا بخرم را در ذهن داشته اید. خرید و سفارش زعفران قائنات در یزداز فروشگاه ما زعفران آناقاین بسیار ساده تر از آن است که در فکر جریان دارد. تنها کاری که لازم است این است که محصول خود را از فروشگاه ما انتخاب و به سبد خرید و  سفارش خود اضافه و سپس باید مشخصات خود را وارد کنید. بعد از این مرحله سفارش خود را ثبت می‌کنید و ما زعفران را در کمترین موقع ممکن برای شما عزیزان ارسال می‌کنیم.

زعفران یزد - زعفران آناقاین

زعفران در یزد

زعفران در یزد گیاهی هست از تیره زنبقیان، که به عنوان ادویه خوش رنگ در آشپزی کاربرد دارد. کلاله و خامه زرشکی رنگ گل زعفران جمع‌آوری و خشکانده می‌شوند ، و از آن برای چاشنی‌ زنی و رنگ دهی زیبای غذاها هستفاده می‌شود. زعفران سال ها هست که به عنوان گران‌بها ترین ادویه جهان بر حسب وزن درواقع شناخته می‌شود.

نخستین زعفران‌کاری به وسیله ایرانیان تبعید شده توسط معاویه در نواحی شام دایر شد. پس از آن کاشت زعفران در شمال آفریقا و اندلس (اسپانیای امروزی) و صقلیه (سیسیل) رواج یافت.

برای مشاهده قیمت بروز زعفران عمده، می توانید به صفحه قیمت عمده زعفران مراجعه کنید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلفی عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه کنید.

زعفران در یزد از کجا بخرم؟ - زعفران آناقاین

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در یزد مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در یزد، زعفران دو گرمی در یزد و زعفران چهار گرمی در یزد را تهیه کنید.

همچنین شما امکان خرید زعفران کادویی و هدیه برای عزیزانتان هم از سایت ما دارید. در فروشگاه ما بیش از 30 مدل متنوع از پک های کادویی زعفران با رنگ و وزن های مختلف وجود دارد که برخی از آن ها را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید.

نگهداری زعفران قاینات در یزد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست چراکه کم شدن اساس در اسانس زعفران و کاهش عطر و بوی آن، به معنای کاهش خواص زعفران بشمار می آید و این یعنی هرچقدر زعفران شما عطر و بو و رنگ خود را از دست دهد، به همان میزان ارزش و کارایی آن هم پایین خواهد آمد. زعفران را باید در یک محیطی که خشک و تاریک هست و از آب و هوایی خنک و مرطوب برخوردار هست نگهداری کرد و در صورت امکان از نگهداری آن در یخچال حتما خودداری کنید. مشکلی که در یخچال و فریزر وجود دارد این هست که هنگام خارج کردن زعفران از یخچال، رطوبت را جذب می‌کند و این خوب نمی باشد.

زعفران یزد قیمت زعفران در یزد

قیمت زعفران در یزد

قیمت زعفران قائنات در یزد مختلف هست. این موضوع دلیل های مختلفی دارد که حتما با آن آشنایی دارید. تقریبا قیمت زعفران در یزد که رنگ خوبی دارد، کیلویی 69,500,000 تومان می‌باشد. همچنین اگر به دنبال زعفران مرسوم ایران و قیمت آن در یزد هستید، مشکلی ندارد. قیمت هر کیلو زعفران در یزد (سرگل سوپر) حدودا کیلویی 67,000,000 میلیون تومان است. این قیمت ها تقریبی هست و شما باید برای قیمت دقیق، به صفحه خرید و  سفارش و قیمت عمده زعفران مراجعه نمایید. (لینک بالای صفحه)

همچنین اگر به دنبال قیمت هر گرم زعفران در یزد هستید، مشکلی تدارد؛ قیمت هر گرم زعفران صادراتی در یزد تقریبا 95,000 هزار تومان است. همچنین اگر به دنبال قیمت زعفران در یزد (زعفران مرسوم) هستید، قیمت هر گرم زعفران در یزد (سرگل) تقریبا 85,000 هزار تومان است.

فروشنده زعفران در یزد - زعفران آناقاین

در جدول زیر، قیمت زعفران در یزد را مشاهده می کنید.

قیمت هر کیلو زعفران در یزد (نگین صادراتی)69,500,000 تومان
قیمت هر گرم زعفران در یزد (نگین صادراتی)95,000 تومان
قیمت زعفران در یزد کیلویی (سرگل سوپر)67,000,000 تومان
قیمت زعفران در یزد گرمی (سرگل سوپر)85,000 تومان

بهترین مرکز خرید زعفران در یزد کجاست؟

اکثر ایرانی ها زعفران را با اسم خراسان می شناسند چون استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و اولین تولید کنندگان زعفران در ایران هستند.

بیشتر اشخاص زمانی که برای مسافرت به مشهد می روند زعفران خراسان را برای سوغاتی می خرند. برای خرید زعفران در روز های بعد همیشه امکان اینکه به شهر های تولید کننده سفر کنید وجود ندارد پس به این علت افراد به دنبال بازار زعفران در شهر های خود می باشند.

یکی از مراکز فروش عمده زعفران بازار بزرگ یزد می باشد که فروشگاه های متنوع در بازار بزرگ زعفران را به صورت فله و بسته بندی می کنند و در وزن مثقالی و گرمی به مشتریان گرامی عرضه می نمایند.

قیمت زعفران در یزد - زعفران آناقاین

برای خرید زعفران در یزد حتما با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

بازار خرید و فروش زعفران یزد

زمان قضاوت کردن وقتی که می خواهید زعفران بخرید به این نکته دقت فرمایید که اسامی همانند زعفران بهرامن، زعفران سحرخیز و… فقط به نام شرکت پخش کننده زعفران اشاره می کند و هیچ گونه ارتباطی به نوع زعفران ندارد.

پس به هیچ وجه شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام یک بهتر است برای این کار حتما باید نوع و کیفیت زعفران هر دو شرکت را بررسی نمایید.

از آنجا که زعفران یک محصول گرانبها می باشد متاسفانه عده زیادی از مراکز فروش چند نوع از زعفران های مختلف را باهم مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و یا اینکه زعفران های تقلبی و رنگ شده را جایگزین زعفران های اصل می کنند و قیمت های کمی ارزان ارائه می کنند تا مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

تامین کننده زعفران در یزد

آنا قاین از بزرگترین تامین کننده های زعفران در یزد هستیم. منظورمان از بزرگترین چیست؟ یعنی اینکه در اندازه سفارش شما، محدودیتی وجود ندارد. برای مثال در ویدئو زیر ما 150 کیلو زعفران قاینات را برای یکی از مشتریان خود در کویت ارسال کردیم.

زعفران یزد

برای خرید و سفارش راحت زعفران قاینات در یزد به دنبال مرکز خرید و سفارشی زعفرانی مطمئن در یزد هستید؟ شاید هم به دنبال قیمت زعفران در یزد، قیمت زعفران با ریشه از نمایندگی مطمئن زعفران قاینات در یزد هستید؟ این سوال که خرید و سفارش زعفران عمده از کشاورز و یا در کل خرید و  سفارش زعفران از کشاورز چه شرایطی دارا هست در زبان شما نیز افتاده؟ با تیم قوی ما و مطلبی خاص خرید و سفارش زعفران یزد همراه شوید تا نه تنها به پاسخ تمام این سوالات پی ببرید بلکه نحوه خرید و سفارش زعفران ارگانیک تایید شده در یزد را نیز دریافت کنید. مارا یاری کنید و ادامه مطلب خرید و سفارش زعفران یزد را از دست ندهید پس با ما بمانید.

زعفران در یزد - زعفران آناقاین

فروش عمده زعفران در یزد

اگر شما می خواهید که زعفرانی با کیفیت بخرید و مطمئن باشید که اصل است حتما از خود تولید کننده اقدام به خرید کنید.

فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در استان خراسان است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد.

وجود واسطه های خرید و فروش زعفران در یزد و طریقه بسته بندی های زعفران و نام شرکت پخش کننده زعفران بر روی قیمت زعفران موثر می باشد.

با خریدن زعفران به طور مستقیم از تولید  کننده می توانید بهترین کیفیت زعفران را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

 

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات در یزد

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در یزد هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.
 
 
 
زعفران آنا قاین زعفران آنا قاین زعفران آنا قاین

 

10 دیدگاه در “خرید عمده زعفران در یزد + قیمت زعفران در یزد

  1. علی یزدی گفت:

    سلام وقت بخیر. قیمت زعفران در یزد چنده ؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. قیمت هر کیلو زعفران در یزد 67,300,000 برای زعفران سوپر نگین صادارتی می‏‌باشد. این قیمت مربوط به امروز 1402/10/24 می باشد و ممکن است تغییر کند.

  2. محمد زارعی گفت:

    زعفران یزد موجود دارید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بله. زعفران در یزد و همه شهر های ایران موجود است و کمتر از 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

  3. شادمان پور گفت:

    سلام . وقت بخیر. زعفران در کرج هم موجوده؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام و درود. لطفا به صفحه زعفران در کرج مراجعه کنید.

  4. احمدی گفت:

    سلام. دنبال زعفران در مازندران هستم. موجود دارید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام . لطفا مقاله زعفران در استان مازندران را مطالعه کنید.

  5. مصطفی بابایی گفت:

    سلام. وقت بخیر. زعفران در اسلامشهر هم دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام. ممنون. بله. لطفا به صفحه زعفران در اسلامشهر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *