وبلاگ

قیمت زعفران در ارمنستان + صادرات زعفران به ارمنستان

زعفران ارمنستان - زعفران آنا قاین

قیمت زعفران در ارمنستان

برای دیدن قیمت بروز زعفران قائنات در ارمنستان، می توانید به صفحه قیمت عمده زعفران مراجعه فرمایید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی با کیفیت زعفران در طرح های مختلفی عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی به آسانی مراجعه فرمایید.

آنچه خواهید خواند:

قیمت زعفران در ارمنستان ( زعفران مرسوم ایران ) حدودا کیلویی 100,000,000 میلیون تومان است. اگر شما به دنبال زعفران صادراتی در ارمنستان هستید، مشکلی ندارد؛ لطفا به صفحه قیمت زعفران عمده مراجعه کنید. همچنین اگر به دنبال قیمت یک گرم زعفران در ارمنستان هستید، باز هم مشکلی ندارد؛ حدود قیمت زعفران گرمی در ارمنستان، 125,000 هزار تومان است. 

 

خرید زعفران در ارمنستان

 

قیمت های زعفران در ارمنستان در جدول زیر آمده است.

 

قیمت زعفران در ارمنستان کیلویی (سرگل سوپر) 100,000,000 تومان
قیمت زعفران در ارمنستان گرمی (سرگل سوپر) 125,000 تومان

 

سودجویان گلرنگ را رنگ کرده و با زعفران قاطی می‌کند تا وزن آن را بالا ببرند. این گیاه عطر و طعم زعفران اصل را ندارد و همچنین ساختاری متفاوت با زعفران اصل دارد پس با کمی دقت ویژه می‌توانید آن را به خوبی تشخیص دهید.

خرید زعفران در ارمنستان

در صورتی که به دنبال خرید زعفران در ارمنستان هستید، به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در ارمنستان مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در ارمنستان، زعفران دو گرمی در ارمنستان و زعفران چهار گرمی در ارمنستان را تهیه کنید.

 

 

همچنین شما امکان خرید زعفران کادویی و هدیه برای عزیزانتان هم از سایت ما دارید. در فروشگاه ما بیش از 30 مدل متنوع از پک های کادویی زعفران با رنگ و وزن های مختلف وجود دارد که برخی از آن ها را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید.

 

 

گیاه گلرنگ یکی از گیاهانی هست که در تقلب زعفران به شدت از آن استفاده می شود و برای فردی که هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارد نکته بسیار با ارزش است و باید تفاوت های آن را با زعفران، کاملا متوجه شود.

زعفران در ارمنستان

زعفران ارمنستان گیاهی هست از تیره زنبقیان، که به عنوان ادویه خوش رنگ در آشپزی کاربرد دارد. کلاله و خامه زرشکی رنگ گل زعفران جمع‌آوری و خشکانده می‌شوند ، و از آن برای چاشنی‌ زنی و رنگ دهی زیبای غذاها هستفاده می‌شود. زعفران سال ها هست که به عنوان گران‌بها ترین ادویه جهان بر حسب وزن درواقع شناخته می‌شود.

کامپفرول در گلبرگهای گل زعفران یافت می‌شود. این ترکیب با فواید سلامتی مانند کاهش التهاب، خاصیت ضد سرطانی و فعالیت ضد افسردگی مرتبط است.

نگهداری زعفران قاینات در ارمنستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست چراکه کم شدن اساس در اسانس زعفران و کاهش عطر و بوی آن، به معنای کاهش خواص زعفران بشمار می آید و این یعنی هرچقدر زعفران شما عطر و بو و رنگ خود را از دست دهد، به همان میزان ارزش و کارایی آن هم پایین خواهد آمد. زعفران را باید در یک محیطی که خشک و تاریک هست و از آب و هوایی خنک و مرطوب برخوردار هست نگهداری کرد و در صورت امکان از نگهداری آن در یخچال حتما خودداری کنید. مشکلی که در یخچال و فریزر وجود دارد این هست که هنگام خارج کردن زعفران از یخچال، رطوبت را جذب می‌کند و این خوب نمی باشد.

 

زعفران در ارمنستان - زعفران آنا قاین

 

به هیچ عنوان زعفران در مقابل تابش شدید نور خورشید قرار ندهید چراکه دلیل کاهش رنگ زعفران خواهد شد و کیفیت زعفرانتان پایین می آید و در هنگام استفاده از آن، عطر و بوی همیشگی و بی نظیر و شگفت انگیز تکرارنشدنی خود را از دست بدهد. تلاش کنید محل و مکانی که برای نگهداری زعفران انتخاب می کنید، به دور از هرگونه حشره و جونده ای باشد تا سالم و شیک باقی بماند.

گیاه زعفران، گیاهی هست که ارتفاع آن بین 10 تا 30 سانتیمتر است، که از وسط پیاز یا قاعده ساقه برگ‌های باریک و دراز خارج میشود که در بین این برگ‌ها ساقه‌ای گلدار بیرون می‌آید که بین یک تا سه گل در خود جای داده است، هر گل دارای شش گلبرگ هست که بسته به واریته ها به رنگ های بنفش،ارغوانی یا گلی هستن
گل زعفران دارای 3 پرچم و کلاله 3 شاخه به رنگ قرمز ملایم به نارنجی هستند (قسمتی که به نام زعفران مشهور است و خشک شده این قسمت را استفاده می‌کنند) و یک لوله پرچم دارد که در انتها به سه یا بیشتر شاخه تقسیم می‌شود.

 

قیمت زعفران در ارمنستان - زعفران آنا قاین

 

زعفران ارمنستان

برای خرید و سفارش راحت زعفران قاینات در ارمنستان به دنبال مرکز خرید و سفارشی زعفرانی مطمئن در ارمنستان هستید؟ شاید هم به دنبال قیمت زعفران در ارمنستان، قیمت زعفران با ریشه از نمایندگی مطمئن زعفران قاینات در ارمنستان هستید؟ این سوال که خرید و سفارش زعفران عمده از کشاورز و یا در کل خرید و  سفارش زعفران از کشاورز چه شرایطی دارا هست در زبان شما نیز افتاده؟ با تیم قوی ما و مطلبی خاص خرید و سفارش زعفران ارمنستان همراه شوید تا نه تنها به پاسخ تمام این سوالات پی ببرید بلکه نحوه خرید و سفارش زعفران ارگانیک تایید شده در ارمنستان را نیز دریافت کنید. مارا یاری کنید و ادامه مطلب خرید و سفارش زعفران ارمنستان را از دست ندهید پس با ما بمانید.

هر زعفران یک قیمت مخصوص خود دارد . در واقع باید بگوییم هر زعفران با کیفیت و مرغوب یک زعفران خوب و بهترین زعفران است . در حالت کلی زعفران سوپر نگین بهترین و گرانترین زعفران است و بعد به ترتیب : زعفران نگین ، زعفران سرگل ، زعفران پوشال ، زعفران دسته دخترپیچ و زعفران سفید . اگر از زاویه دیگری به زعفران نگاه کنیم ، زعفرانی که خوب نگهداری شده باشد ، قلم درشت داشته باشد و رنگ و بوی خوبی داشته باشد بهترین زعفران خواهد بود .

 

خرید زعفران در ارمنستان - زعفران آنا قاین

 

خرید زعفران در ارمنستان

خرید زعفران قائنات در ارمنستان بسیار ساده هست. کافی هست تا به صفحه خرید و  سفارش و قیمت عمده زعفران (لینک بالای صفحه) مراجعه نمایید و سپس محصول خود را انتخاب کنید و به سبد خرید و  سفارش خود اضافه کنید و بعد از آن با وارد کردن و ثبت کردن سفارش خود، محصول مورد نظر را در کمتر از 5 الی 6 روز کاری تحویل خواهید گرفت. در قیمت زعفران با ریشه همیشه نوسان وجود دارد.

زعفران قائنات در ارمنستان دارای عطر ، رنگ و بوی تکرار نشدنی می باشد که مصرف کنندگان زیادی را بخاطر این خصوصیات عاشق و شیفته خود کرده این طلای سرخ که شما میتوانید به راحتی این زعفران با کیفیت را از ما دریافت کنید.

زعفران قاینات در ارمنستان در انواع مختلفی عرضه شده که از پر فروش ترین نوع زعفران می توان به زعفران سرگل اشاره نمود.

 

زعفران ارمنستان - زعفران آنا قاین

 

صادرات زعفران به ارمنستان

چطور زعفران ایرانی به ارمنستان صادر کنیم؟

صادر کردن زعفران به ارمنستان، قلب تپنده صنعت در اروپا و کل جهان به دلیل قیمت بالای زعفران و مواد غذایی در این کشور موقعیتی شوق برانگیز برای تجارت ایران می‌باشد. کشور ارمنستان به علت موقعیت استراتژیک و سیستم حمل و نقل بسیار کارآمد یکی از برترین هدف های تجاری برای زعفران ایرانی می‌باشد.ارمنستان کشوری در مرکز اروپا‌ با جمعیتی نزدیک هشتاد میلیون نفر می باشد و‌ پایتخت آن برلین است. ارمنستان با دولت های زیادی مثل فرانسه، هلند، دانمارک، بلژيک و اتریش همسایه می باشد و به عنوان یکی از بنیان گزاران اتحادیه اروپا شناخته شده است.ارمنستانی ها بسیار دقیق، قدرت طلب، حساس، زمان شناس و حسابگر می باشند. آنان در گفت و گو خود بسیار سرسخت می‌باشند.

ما وقتی میخواستیم زعفران ایرانی رو به کشور ارمنستان صادر کنیم به خاطر همین خصلت های مردم ارمنستان مشکلات زیادی با شریک کاری مون تو ارمنستان داشتیم. اما به تدریج راهمونو پیدا کردیم و سعی کردیم قدری شبیه به اونا عمل کنیم و همین باعث پیشرفت ما شد. شماهم اگر میخواین روز به روز تو کارتون بهتر باشید سعی کنید خصلت های خوب ارمنستانی هارو یاد بگیرید.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران مورد نیاز خود را برای صادرات به ارمنستان تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی، زعفران دو گرمی و زعفران چهار گرمی را تهیه کنید.

همچنین در این قسمت انواع زعفران عمده موجود است.

 

 

مراحل صادرات زعفران به ارمنستان

در قسمت زیر، خلاصه مراحل صادرات زعفران به ارمنستان را قرار دادیم. در صورت نیاز به توضیحات کامل لطفا به مقاله 3 مرحله تا صادرات زعفران به خارج از کشور | ارسال زعفران با پست مراجعه کنید.

  1. مرحله اول صادرات زعفران به ارمنستان | ارسال زعفران به ارمنستان: ارزیابی و ارزیابی نیاز بازار جهانی به خرید زعفران
  2. مرحله دوم صادرات زعفران به ارمنستان | ارسال زعفران به ارمنستان: خرید زعفران مرغوب با بسته بندی استاندارد و زیبا
  3. مرحله سوم صادرات زعفران به ارمنستان | ارسال زعفران به ارمنستان: دریافت مجوزها و مدارک لازم جهت صادرات زعفران

اگر شما هم کشاورز هستید یا یکی از تامین کنندگان زعفران هستید، حتما به فکر ارسال زعفران به ارمنستان با پست و صادرات زعفران به ارمنستان یا ارسال زعفران به ارمنستان افتاده اید. در صورتی که شرایط صادرات زعفران را به هر دلیلی ندارید، شرکت ما، صفر تا صد صادرات زعفران به ارمنستان را به عهده می‌گیرد.

 

صادرات زعفران به ارمنستان - زعفران آنا قاین

 

تامین کننده زعفران در ارمنستان

آنا قاین از بزرگترین تامین کننده های زعفران در ارمنستان هستیم. منظورمان از بزرگترین چیست؟ یعنی اینکه در اندازه سفارش شما، محدودیتی وجود ندارد. برای مثال در ویدئو زیر ما 150 کیلو زعفران قاینات را برای یکی از مشتریان خود در کویت ارسال کردیم.

 

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات در ارمنستان

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در ارمنستان هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.

12 دیدگاه در “قیمت زعفران در ارمنستان + صادرات زعفران به ارمنستان

  1. خلیلی گفت:

    صادرات زعفران به ارمنستان به چه صورته؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      وقت بخیر. در صورتی که بدون کارت بازرگانی هستید، امکان صادرات زعفران به ارمنستان به ازای هر نفر، 100 الی 150 گرم مجاز می‌باشد.

  2. صفایی گفت:

    سلام وقت بخیر. قیمت زعفران در ارمنستان چنده؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. قیمت زعفران در ارمنستان (بهترین کیفیت) کیلویی 100,000,000 میلیون تومان است و قیمت هر گرم زعفران در ارمنستان، 125,000 هزار تومان است. البته این قیمت مربوط به 5 فروردین 1403 است و ممکن است تغییر کند.

  3. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام وقت شما بخیر. لطفا به مقاله قیمت صادرات به بلژیک مراجعه کنید.

  4. اعتمادی گفت:

    سلام. من در بلژیک هستم. قیمت زعفران در بلژیک چنده؟

  5. علیرضا گفت:

    وقت بخیر. صادرات زعفران به قطر چطوریه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. لطفا به مقاله صادرات زعفران به قطر مراجعه کنید.

  6. فرج اللهی گفت:

    سلام. بهترین زعفران جهات برای کجاست؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      وقت بخیر. لطفا به صفحه بهترین زعفران جهان مراجعه کنید.

  7. وحیدی گفت:

    صادرت زعفران به کویت چگونه است؟

    1. Admin گفت:

      سلام لطفا به مقاله زعفران در کویت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *