وبلاگ

خرید زعفران در رشت + فروش عمده زعفران در رشت

زعفران قائنات در رشت - زعفران آناقاین

از کجا در رشت زعفران بخرم؟

یکی از سوالات همیشگی ساکنین رشت این است که از کجا در رشت زعفران بخرم؟ سوال خوبی است؛ چرا که تقلب در زعفران بسیار زیاد شده است و شما باید فروشنده زعفران در رشت را بشناسید تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید.

خرید زعفران در رشت

خرید زعفران در رشت بسیار ساده شده است. تقریبا شما در بیشتر خیابان های رشت می‌توانید فروشگاه هایی که زعفران بفرشوند پیدا کنید. البته شما نمی‌توانید زعفران با کیفیت و مرغوب را به راحتی پیدا کنید. همچنین قیمت زعفران در رشت بسیار متفاوت است و این قیمت به عامل های زیادی بستگی دارد. اولین عاملی که تاثیر زیادی دارد فروشگاهی است که از آن خرید می‌کنید. قیمت زعفران در رشت همانطور که عرض کردیم متفاوت است و بعضی از فروشگاه های قیمت سر سام آور به مشتری می‌دهند و مشتری را از خرید خود منصرف می‌کنند. 

خرید زعفران در رشت

در بلوار معلم و خیابان شریعتی رشت فروشگاه های زیادی هستند که زعفران می‌فروشند ولی شما قبل از خرید حتما باید از محصول مورد نظر مطمئن شوید؛ چراکه ممکن است زعفران بی کیفیت را به جای زعفران مرغوب قائنات جا بزند و به شما بفروشد.

اگر به دنبال قیمت زعفران قاینات در رشت هستید، خبر خوب این است که در صفحه قیمت عمده زعفران، ما قیمت زعفران را در 13 نوع  برای شما آماده کرده‌ایم. همچنین باید بگوییم . که این صفحه هر روز، بروزرسانی می‌شود و شما در حال مشاهده قیمت روز زعفران هستید و امکان خرید را در همان لحظه دارید. همچنین زعفران آناقاین، زعفران را در بسته های بسیار شیک و مناسب هدیه بسته بندی کرده است. اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای عزیزانتان هستید یا برای فروشگاه خود به دنبال زعفران هستید، حتما پیشنهاد می کنیم که از صفحه خرید زعفران کادویی دیدن کنید.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در رشت مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در رشت، زعفران دو گرمی در رشت و زعفران چهار گرمی در رشت را تهیه کنید.

 

 

 

زعفران قائنات در رشت - زعفران آناقاین

 

قیمت زعفران در رشت

یکی عامل تاثیر گذار دیگر در قیمت زعفران در شهر رشت، برند زعفرانی است که قصد خرید دارید. برند های سحرخیز، مصطفوی و مجتهدی از معروف ترین برند هایی هستند که تقریبا بیشتر مردم می‌شناسند. قیمت این برند ها گاها تا یک برابر و نیم بالا تر از قیمت معمول می‌رود. اگر به دنبال خرید زعفران در رشت به صورت عمده یا خرده هستید به مکان درستی آمده اید.

شما می‌توانید در فروشگاه ما محصولات برند ما ( آناقاین ) را مشاهده کنید. محصولات ما کاملا با ضمانت تحویل شما داده می شود و اگر به هر دلیلی شما از خرید خود ناراضی بودید، می‌توانید محصول خود را مرجوع کنید.

فروش عمده زعفران در رشت

در جدول زیر قیمت زعفران در رشت به صورت عمده و قیمت زعفران در شهر رشت به صورت خرده را می‌توانید مشاهده کنید.

حدود 65,000,000 تومان قیمت زعفران در رشت به صورت عمده (سوپرنگین)
350,000 تومان قیمت زعفران مثقالی در رشت

زعفران گیاهی است که از طریق پیاز زعفران رشد می‌کند. پیاز این گیاه، یک پوشال قهوه‌ای رنگ دارد که از آن محافظت می‌کند. بعد از این که پیاز این گیاه کاشته می‌شود، شروع به رشد می‌کند و یک ساقه(تیج) ایجاد می‌کند که در انتهای آن یک غنچه ایجاد می‌شود. بعد از گلدهی، شما با یک گل بنفش با ۶ گلبرگ زیبا مواجه می‌شوید که از ۳ کلاله قرمز رنگ محافظت می‌کنند. این سه کلاله قرمز همان ماده خوش طعم است که با زحمت فراوان تهیه می‌شود.

قیمت زعفران در رشت

زعفران کادویی رشت

در صورتی که به دنبال محصولات کادویی رشت هستید، زعفران گزینه مناسبی است. در فروشگاه ما محصولات متنوعی از زعفران کادویی آماده سفارش هستند که نمونه آن ها را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید. برای این مثال این پک دارای 4 گرم زعفران، یک عدد قوری برای دم کردن زعفران و یک هاون برای سائیدن زعفران می‌باشد.

 

زعفران کادویی رشت

 

فروش عمده زعفران در رشت

جهت خرید و فروش عمده زعفران در رشت با ما در تماس باشید. ما یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران در رشت و ایران هستیم. همچنین ما به کشور های زیادی در سراسر دنیا صادرات داریم و مشتریان ما به صورت حضوری برای خرید به قائنات و دفتر اصلی ما می‌آیند. همانطور که عرض کردیم دفتر اصلی ما در قائنات شهر زعفران ایران واقع شده است. پس شما جای هیچ نگرانی ای برای خرید زعفران در رشت ندارید. بعد از سفارش زعفران عمده در رشت حداکثر تا 3 روز کاری، محصول شما به دستتان خواهد رسید.

برای مثال در ویدئو زیر شما یکی از صادرات های ما را مشاهده می‌کنید. در این بار ما 150 کیلو زعفران را به یکی از کشور های عربی ارسال کردیم.

زعفران در رشت

اگر به دنبال خرید و فروش زعفران در رشت یا قیمت زعفران در رشت هستید به مکان درستی آمده اید. در صفحه قیمت عمده زعفران ما قیمت زعفران در رشت را گذاشته ایم و آنرا به صورت روزانه آپدیت می‌کنیم. همچنین قیمت زعفران در رشت به صورت مثقالی در بالا آمده است.

زعفران دارای ترکیباتی است که این گیاه ارزشمند را از سایر گیاه ها متمایز ساخته است. کیفیت زعفران از طریق این ترکیبات در آزمایشگاه و لابراتور ها سنجیده می‌شود که هر چقدر درصد این ترکیبات بیشتر باشد زعفران با کیفیت تر و در نتیجه تاثیر زیادی روی خواص زعفران دارد.

قیمت زعفران در رشت به صورت عمده

این ترکیبات شامل:

  1. کروسین عامل قدرت رنگ
  2. پیکروسین عامل قدرت طعم
  3. سافرانال عامل قدرت عطر و بو

عطر و بوی زعفران به علت وجود اسانس بی رنگ تروپن دار و يك تركيب اكسيژن دار و همراه با سينئول به نام سافرانال می باشد. طعم زعفران مربوط به هيتروزيد تلخ پيكروكروسين استزنگ قرمز این گیاه  مربوط به وجود ماده ای به نام كروسين در آن می باشد.

قیمت زعفران مثقالی در رشت

بهترین مرکز خرید زعفران در رشت کجاست؟

اکثر ایرانی ها زعفران را با اسم خراسان می شناسند چون استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و اولین تولید کنندگان زعفران در ایران هستند.

بیشتر اشخاص زمانی که برای مسافرت به مشهد می روند زعفران خراسان را برای سوغاتی می خرند. برای خرید زعفران در روز های بعد همیشه امکان اینکه به شهر های تولید کننده سفر کنید وجود ندارد پس به این علت افراد به دنبال بازار زعفران در شهر های خود می باشند.

یکی از مراکز فروش عمده زعفران بازار بزرگ رشت می باشد که فروشگاه های متنوع در بازار بزرگ زعفران را به صورت فله و بسته بندی می کنند و در وزن مثقالی و گرمی به مشتریان گرامی عرضه می نمایند.

برای خرید زعفران در رشت حتما با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

 

از کجا در رشت زعفران بخرم؟ - زعفران آناقاین

 

زعفران رشت در مقابل زعفران قائنات در رشت

کیفیت زعفران رشت  در مقابل زعفران قائنات در رشت، قابل مقایسه نیست. آب هوای شهر قائنات، بسیار مناسب کاشت زعفران می‌باشد؛ از این جهت است این شهر به پایتخت زعفران جهان معروف شده است.

زمان قضاوت کردن وقتی که می خواهید زعفران رشت بخرید به این نکته دقت فرمایید که اسامی همانند زعفران بهرامن، زعفران سحرخیز و… فقط به نام شرکت پخش کننده زعفران اشاره می کند و هیچ گونه ارتباطی به نوع زعفران ندارد.

پس به هیچ وجه شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام یک بهتر است برای این کار حتما باید نوع و کیفیت زعفران هر دو شرکت را بررسی نمایید.

از آنجا که زعفران یک محصول گرانبها می باشد متاسفانه عده زیادی از مراکز فروش چند نوع از زعفران های مختلف را باهم مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و یا اینکه زعفران های تقلبی و رنگ شده را جایگزین زعفران های اصل می کنند و قیمت های کمی ارزان ارائه می کنند تا مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

فروش عمده زعفران در رشت

اگر شما می خواهید که زعفرانی با کیفیت بخرید و مطمئن باشید که اصل است حتما از خود تولید کننده اقدام به خرید کنید.

فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در استان خراسان است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد.

 قیمت زعفران در رشت چنده؟

وجود واسطه های خرید و فروش زعفران در رشت و طریقه بسته بندی های زعفران و نام شرکت پخش کننده زعفران بر روی قیمت زعفران موثر می باشد.

با خریدن زعفران به طور مستقیم از تولید  کننده می توانید بهترین کیفیت زعفران را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، آپارات از بروز ترین اخبار در مورد محصولات ما با خبر شوید.

در ادامه برخی از مقاله هایی که مفید هستند آمده اند. به شدت پیشنهاد می کنیم که مقاله های زیر را از دست ندهید.

همه چیز درباره تاثیر زعفران بر تپش قلب | 6 خاصیت

آیا زعفران باعث کم کاری تیروئید میشود؟ + نسخه درمان

دمنوش خاکشیر با زعفران برای بیماری یبوست | زعفران و یبوست

حلوای خرما زعفرانی | طرز تهیه حلوا خرما

خورشت قیمه بادمجان زعفرانی | طرز تهیه قیمه بادمجان زعفرانی

قیمت زعفران در کرمان | خرید و فروش زعفران در کرمان

خرید زعفران در ساری | قیمت زعفران در ساری

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران در رشت

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در رشت هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

 

 

46 دیدگاه در “خرید زعفران در رشت + فروش عمده زعفران در رشت

  1. هاشمی گفت:

    سلام. شما فروشگاه زعفران در رشت هستید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بله ما فروشگاه زعفران در رشت (آنلاین) هستیم و عرضه کننده انواع زعفران به صورت عمده، خرده و کادویی هستیم.

  2. عباسی گفت:

    فروش عمده زعفران در رشت به چه صورته؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. برای سرویس فروش عمده زعفران در رشت ابتدا باید نوع زعفران را انتخاب کنید و سپس مقدار مورد نیاز خود را انتخاب کنید. بعد از آن کافی است مشخصات خود را وارد کنید و سفارشتان را ثبت کنید.

  3. رضا گفت:

    شما عمده فروشی رشت برای زعفران هستید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. وقت بخیر. بله ما یکی از بزرگترین عمده فروشی زعفران در رشت و سراسر ایران هستیم و محدودیتی در مقدار سفارش شما نداریم.

  4. علوی گفت:

    زعفران کادویی رشت هم می‌فرستید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بله انواع مختلف زعفران کادویی رشت موجود است و قابل سفارش است و در کمتر از 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

  5. محسن گفت:

    سلام. قیمت زعفران در رشت چنده؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. قیمت زعفران در رشت در همین صفحه مشخص شده است. البته ممکن است قیمت ها تغییر کرده باشد و دقیق نباشد.

  6. یاوری گفت:

    سلام. وقتتون بخیر . زعفران در لالجین موجود دارید؟ ساکن این شهر هستم.

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون. بله. لطفا به صفحه زعفران در لالجین مراجعه کنید.

  7. عباس گفت:

    سلام وقت بخیر. زعفران در گرگان موجود هستش؟

    1. Admin گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. بله لطفا به صفحه زعفران در گرگان مراجعه کنید.

  8. ابراهیم گفت:

    سلام وقت بخیر. زعفران در خرم آباد هم دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام. وقت شما هم بخیر. بله. لطفا به صفحه زعفران در خرم آباد مراجعه کنید.

  9. آمنه افشین گفت:

    سلام. زعفران در لاهیجان موجوده؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه زعفران در لاهیجان مراجعه کنید.

  10. مصطفی نژاد گفت:

    وقت بخیر. بسته بندی چوبی زعفران موجوده؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه بسته بندی چوبی زعفران مراجعه کنید.

  11. محمد جاوید گفت:

    خرید زعفران در رشت به چه صورته؟

    1. Admin گفت:

      خرید زعفران در رشت بسیار ساده است. شما ابتدا باید به صفحه خرید و قیمت زعفران به صورت عمده مراجعه کنید و سپس محصول خود را به سبد خرید اضافه کنید و بعد از آن سفارش خود را ثبت کنید

  12. لقایی گفت:

    سلام. دنبال زعفران قائنات در رشت هستم. موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      بله ما تامین کننده زعفران قائنات در رشت هستیم

  13. آریا گفت:

    قیمت زعفران عمده در رشت چطوریه؟

    1. Admin گفت:

      قیمت زعفران عمده در رشت را توی صفحه قیمت عمده صفحه مشاهده کنید.

  14. خسرو شاهی گفت:

    به دنبال خرید زعفران با کیفیت در رشت هستم. آیا تامین کننده زعفران در رشت هستید؟

    1. Admin گفت:

      اگر به دنبال خرید زعفران با کیفیت در رشت هستید، به مکان درستی آمده اید. بله ما یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران قاینات در رشت هستیم.

  15. گنجی گفت:

    به زعفران در رشت نیاز دارم. لطفا در تماس باشید.

  16. علی شمس گفت:

    کیفیت زعفران در رشت چگونه است؟

    1. Admin گفت:

      اگر منظورتان کاشت زعفران در رشت است، باید بگوییم که قابل رقابت با زعفران قاینات نیست

  17. صدری گفت:

    زعفران سوپر نگین در رشت چه قیمت است؟

    1. Admin گفت:

      قیمت زعفران سوپر نگین در رشت را در صفحه خرید و قیمت عمده زعفران مشاهده کنید.

  18. اشکانی گفت:

    بهترین زعفران در رشت کدام است؟

    1. Admin گفت:

      بهترین زعفران در رشت، زعفران سوپر نگین ممتاز قاینات است.

  19. جاوید گفت:

    در رشت قیمت زعفران چند است؟

    1. Admin گفت:

      قیمت زعفران در رشت را می توانید از طریق صفحه قیمت عمده زعفران مشاهده کنید.

  20. هخامنش گفت:

    قیمت کیلویی زعفران در رشت چقدر است؟

    1. Admin گفت:

      وقت بخیر. قیمت کیلویی زعفران در رشت را در صفحه خرید و قیمت عمده زعفران می توانید مشاهده کنید

  21. علی فرد گفت:

    چطور در رشت زعفران بخرم؟

    1. Admin گفت:

      برای خرید زعفران در رشت بالای 5 کیلو با ما تماس بگیرید. برای مقادیر کمتر به صفحه خرید و قیمت زعفران عمده مراجعه کنید.

  22. رادان گفت:

    قیمت زعفران در رشت چقدره؟

    1. Admin گفت:

      قیمت حدودی زعفران در رشت در همین صفحه قرار داده شده است. برای قیمت دقیق زعفران در رشت به صفحه قیمت زعفران عمده مراجعه کنید.

  23. تهرانی مقدم گفت:

    خرید زعفران در رشت به چه صورت است؟

    1. Admin گفت:

      برای خرید زعفران در رشت می توانید با ما تماس بگیرد یا زعفران عمده را از صفحه خرید زعفران به صورت عمده تهیه کنید و زعفران بسته بندی شده را از صفحه خرید اینترنتی زعفران تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *