وبلاگ

قیمت زعفران در کرمان + خرید و فروش زعفران در کرمان

زعفران در کرمان - زعفران آناقاین

فروش زعفران در کرمان

در صورتی که به دنبال فروش زعفران در کرمان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که فرم انتهای صفحه را پر کنید تا در صورت نیاز زعفران در کرمان با شما در تماس باشیم.

زعفران در کرمان از کجا بخرم؟

یکی از پر تکرار ترین سوال هایی که ساکنان کرمان می پرسند این است که از کجا در کرمان زعفران بخرم؟ در این صفحه قصد داریم که به این سوال پر تکرار پاسخ دهیم.  همچنین در این صفحه به موضوعاتی مانند زعفران قائنات در کرمان و زعفران کرمان خواهیم پرداخت.

 

فروش زعفران در کرمان خرید زعفران در کرمان

 

زعفران در کرمان

اگر به دنبال فروش زعفران در کرمان – خرید عمده زعفران در کرمان هستید، به مکان درستی آمده اید. ما آناقاین یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران قائنات هستیم. برای خرید زعفران در کرمان، فروشگاه های زیادی وجود دارد. برای مثال در خیابان جمهوری یا بلوار حمزه شهر کرمان، فروشگاه های زیادی برای خرید زعفران در کرمان وجود دارند. اما در خرید زعفران در کرمان باید حواستان باشد که سرتان کلاه نگذارند؛ بسیاری از فروشنده ها از بی اطلاعی مشتریان سو استفاده می‌کنند و زعفران تقلبی به آنها می‌دهند.

خرید زعفران در کرمان - زعفران آناقاین

اگر به دنبال قیمت زعفران قاینات در کرمان هستید، خبر خوب این است که در صفحه قیمت عمده زعفران، ما قیمت زعفران را در 13 نوع  برای شما آماده کرده‌ایم. همچنین باید بگوییم . که این صفحه هر روز، بروزرسانی می‌شود و شما در حال مشاهده قیمت روز زعفران هستید و امکان خرید را در همان لحظه دارید. همچنین زعفران آناقاین، زعفران را در بسته های بسیار شیک و مناسب هدیه بسته بندی کرده است. اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای عزیزانتان هستید یا برای فروشگاه خود به دنبال زعفران هستید، حتما پیشنهاد می کنیم که از صفحه خرید زعفران کادویی دیدن کنید.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در کرمان مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در کرمان، زعفران دو گرمی در کرمان و زعفران چهار گرمی در کرمان را تهیه کنید.

همچنین شما امکان خرید زعفران کادویی و هدیه برای عزیزانتان هم از سایت ما دارید. در فروشگاه ما بیش از 30 مدل متنوع از پک های کادویی زعفران با رنگ و وزن های مختلف وجود دارد که برخی از آن ها را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید.

اگر شما قبلا در کرمان زعفران خریداری کرده باشید، حتما با انواعزعفران آشنا هستید. زعفران انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. اگر با انواع زعفران در کرمان آشنا نباشید ممکن است زعفران پوشال را به جای زعفران نگین به شما بفروشند و پول زیادی از شما بگیرند.

زعفران در کرمان

قیمت زعفران در کرمان

آناقاین موقع فروش زعفران در کرمان، زعفران را در آزمایشگاه تست می‌کند و برگه آزمایشگاهی را به مشتری تحویل می‌هد. از همین جهت خیال خریداران زعفران در کرمان از آناقاین همیشه راحت است. در برگه آژمایشگاهی مقادیری مشخص شده اند که از تقلب جلوگیری می‌شود.

برای مشاهده قیمت بروز زعفران عمده، می توانید به صفحه قیمت عمده زعفران مراجعه کنید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلفی عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه کنید.

در جدول زیر قیمت زعفران در کرمان به صورت عمده و قیمت زعفران در شهر کرمان به صورت خرده را می‌توانید مشاهده کنید.

حدود 83,000,000 تومانقیمت زعفران در کرمان به صورت عمده (سوپرنگین)
400,000 تومانقیمت زعفران مثقالی در کرمان

خرید زعفران در کرمان

جهت خرید زعفران در کرمان با ما در تماس باشید. ما یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران در کرمان و ایران هستیم. همچنین ما به کشور های زیادی در سراسر دنیا صادرات داریم و مشتریان ما به صورت حضوری برای خرید به قائنات و دفتر اصلی ما می‌آیند. همانطور که عرض کردیم دفتر اصلی ما در قائنات شهر زعفران ایران واقع شده است. پس شما جای هیچ نگرانی ای برای خرید زعفران در کرمان ندارید. بعد از سفارش زعفران عمده در کرمان حداکثر تا 3 روز کاری، محصول شما به دستتان خواهد رسید.

زعفران در کرمان - زعفران آناقاین

برای مثال در ویدئو زیر شما یکی از صادرات های ما را مشاهده می‌کنید. در این بار ما 150 کیلو زعفران را به یکی از کشور های عربی ارسال کردیم.

 

زعفران یا زَرپَران با نام علمی (Crocus sativus)، گیاهی می باشد از گروه زنبقیان. سرده زعفران به عنوان ادویه در آشپزی استفاده می شود. کلاله و خامه زرشکی رنگ گل زعفران، جمع آوری و سپس خشک می شود؛ همچنین از  آن برای چاشنی دهی و رنگ دهی در غذاها استفاده می گردد. سال ها می باشد که این محصول به عنوان گران ترین ادویه جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

ریشه تاریخی این گیاه در ایران می باشد و در قرن ۲۱ بیش از ۹۰ درصد زعفران جهان را تولید میکند. ایران بزرگ ترین صادر کننده زعفران و چین بزرگ ترین وارد کننده آن است. ارزش جهانی این محصول ۲۷۵٫۸۴ میلیون دلار میباشد. جهت سفارش خرید زعفران در کرمان با ما در تماس باشید.

خواص شگفت انگیز زعفران

  • بهبود بینایی
  • تقویت نیروی جنسی
  • درمان افسردگی و اختلالات عصبی
  • درمان کبد چرب
  • بهبود پوست و جوان سازی آن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • درمان انواع سرطان

بهترین مرکز خرید زعفران در کرمان کجاست؟

اکثر ایرانی ها زعفران را با اسم خراسان می شناسند چون استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و اولین تولید کنندگان زعفران در ایران هستند. بیشتر اشخاص زمانی که برای مسافرت به مشهد می روند زعفران خراسان را برای سوغاتی می خرند. برای خرید زعفران در روز های بعد همیشه امکان اینکه به شهر های تولید کننده سفر کنید وجود ندارد پس به این علت افراد به دنبال بازار زعفران در شهر های خود می باشند.

یکی از مراکز فروش عمده زعفران بازار بزرگ کرمان می باشد که فروشگاه های متنوع در بازار بزرگ زعفران را به صورت فله و بسته بندی می کنند و در وزن مثقالی و گرمی به مشتریان گرامی عرضه می نمایند. برای خرید زعفران در کرمان حتما با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

زعفران در کرمان از کجا بخرم؟ - زعفران آناقاین

بازار خرید و فروش زعفران کرمان

زمان قضاوت کردن وقتی که می خواهید زعفران بخرید به این نکته دقت فرمایید که اسامی همانند زعفران بهرامن، زعفران سحرخیز و… فقط به نام شرکت پخش کننده زعفران اشاره می کند و هیچ گونه ارتباطی به نوع زعفران ندارد.

پس به هیچ وجه شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام یک بهتر است برای این کار حتما باید نوع و کیفیت زعفران هر دو شرکت را بررسی نمایید.

از آنجا که زعفران یک محصول گرانبها می باشد متاسفانه عده زیادی از مراکز فروش چند نوع از زعفران های مختلف را باهم مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و یا اینکه زعفران های تقلبی و رنگ شده را جایگزین زعفران های اصل می کنند و قیمت های کمی ارزان ارائه می کنند تا مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

زعفران کرمان

بسیاری از ساکنان این شهر به دنبال کشت زعفران در شهر خود هستند و می‌خواهند بدانند که کیفیت زعفران کرمان چگونه است؟ زعفران کرمان در مقایسه با زعفران قاینات در کرمان کیفیت کمتری دارد و قابل مقایسه نیستند. شهر قاینات به دلیل شرایط آب و هوایی ای که دارد بهترین زعفران در ایران را پرورش می دهد.

فروش عمده زعفران در کرمان

اگر شما می خواهید که زعفرانی با کیفیت بخرید و مطمئن باشید که اصل است حتما از خود تولید کننده اقدام به خرید کنید. فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در استان خراسان است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد.

وجود واسطه های خرید و فروش زعفران در کرمان و طریقه بسته بندی های زعفران و نام شرکت پخش کننده زعفران بر روی قیمت زعفران موثر می باشد. با خریدن زعفران به طور مستقیم از تولید  کننده می توانید بهترین کیفیت زعفران را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات در کرمان

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در کرمان هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.
 
 
 
زعفران آنا قاین زعفران آنا قاین زعفران آنا قاین

 

16 دیدگاه در “قیمت زعفران در کرمان + خرید و فروش زعفران در کرمان

  1. رضوی گفت:

    سلام پک چوبی زعفران در کرمان موجود هستش؟

    1. Admin گفت:

      وقت بخیر. لطفا به صفحه پک چوبی زعفران مراجعه کنید.

  2. عباس گفت:

    سلام وقت بخیر. زعفران در گرگان موجود هستش؟

    1. Admin گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. بله لطفا به صفحه زعفران در گرگان مراجعه کنید.

  3. آمنه افشین گفت:

    سلام. زعفران در لاهیجان موجوده؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه زعفران در لاهیجان مراجعه کنید.

  4. مصطفی نژاد گفت:

    وقت بخیر. بسته بندی چوبی زعفران موجوده؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه بسته بندی چوبی زعفران مراجعه کنید.

  5. درخشان گفت:

    درود. زعفران قائنات در کرمان موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      بله برای تهیه زعفران قائنات در کرمان لطفا به فروشگاه ما مراجعه کنید

  6. داریوش گفت:

    وقت بخیر. زعفران قاینات در کرمان موجود است؟

    1. Admin گفت:

      سلام. بله. برای تهیه زعفران قاینات در کرمان به صفحه خرید و قیمت عمده زعفران مراجعه کنید

  7. چشم آذر گفت:

    چطور می تونم خرید زعفران در کرمان داشته باشم؟

    1. Admin گفت:

      زعفران قاینات در کرمان بسیار ساده است. اول به صفحه خرید وقیمت عمده زعفران مراجعه کنید و سپس محصول خود را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید

  8. محمدی کرمانی گفت:

    سلام زعفران در کرمان چنده؟

    1. Admin گفت:

      قیمت زعفران در کرمان در همین صفحه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *