وبلاگ

صادرات زعفران به آلمان + زعفران در آلمان (قیمت و انواع)

قیمت زعفران در آلمان

مشتریان زیادی سراغ ما می‌آیند و روش های ارسال یا صادرات زعفران به آلمان را می‌پرسند. اگر شما هم روزی به فکر صادر کردن زعفران ایرانی به آلمان افتادید، ادامه این مقاله را از دست ندهید. همچنین در صورت تمایل شما آناقاین می‌توانید کار های صادرات شمارا انجام دهد و زعفران خریداری شده شما را به دست مشتری شما در آلمان  برساند.

همانطور که می‌دانید ما یکی از تامین کنندگان زعفران قائنات هستیم. اگر به دنبال قیمت زعفران در آلمان هستید، در ادامه همراه ما باشید.

قیمت زعفران در آلمان

اگر به دنبال خرید زعفران در ایران هستید، ما قیمت های خود را در صفحه قیمت زعفران امروز به صورت روزانه، آپدیت می کنیم و می توانید قیمت انواع زعفران را به صورت  کیلویی، 100 گرم، 50 گرم و 25 گرم مشاهده کنید. اگر کمی در ارسال زعفران در آلمان اطلاعات داشته باشید، حتما می‌دانید که برای صادرات زعفران به آلمان، از زعفران سوپر نگین معمولا استفاده می کنند. زعفران سوپرنگین به دلیل کیفیت و رنگ بسیار بالایی که دارد، از محبوبیت بیشتری در خارج کشور برخوردار است.

قیمت این نوع زعفران معمولا 65,000,000 میلیون تومان رو به بالا است. البته این قیمت ممکن است الان که شما در حال خواندن این مقاله هستید، تغییر کرده باشد. پس بهتر است صفحه قیمت عمده زعفران را حتما چک کنید. اگر به دنبال خرید خرده زعفران در آلمان هستید، قیمت هر گرم زعفران سوپر نگین حدود 75,000 هزار تومان در می‌آید. همچنین این قیمت هم ممکن است تغییر کند.

تمام این قیمت ها برای خرید زعفران به صورت خام است. اگر به دنبال زعفران در بسته بندی های شیک و مناسب هدیه هستید، حتما به صفحه خرید زعفران کادویی سر بزنید. در این صفحه شما می توانید انواع محصولات کادویی و بسیار شیک ما را + قیمت بروز مشاهده کنید. همچنین در جدول زیر می‌توانید قیمت عمده زعفران در آلمان و قیمت خرده زعفران در آلمان را مشاهده کنید.

 

حدود 65,000,000 میلیون تومان قیمت یک کیلو زعفران در آلمان
حدود 75,000 هزار تومان قیمت یک گرم زعفران در آلمان

 

اگر به دنبال خرید زعفران از آلمان هستید، قیمت ها کمی متفاوت است. قیمت زعفران در آلمان حدودا 2,500 تا 4,000 یورو است. این قیمت، قیمت عمده زعفران در آلمان است و اگر به دنبال خرید خرده هستید، قیمت هر گرم زعفران در آلمان حدود 10 یورو است.

تولید زعفران در ایران به بیش از 200 تن تخمین زده شده است. بدیهی است که با این حجم از تولید سهم بیشتر آن به صادرات اختصاص داده شده است. صادرات زعفران از گذشته رواج داشته است  برای مصارف خوراکی و دارویی این کالا به طلای سرخ معروف است به سبب قیمت بالای آن . صادرات زعفران به المان فقط برای مصرف در این کشور نمیباشد این کشور واسطه ای هست برای صادرات زعفران به سایر کشور ها.

قوانین کلی صادرات را در مقاله صادرات زعفران شرح دادیم. در این مقاله به طور اختصاصی به کشور آلمان پرداخته ایم.

صادرات زعفران به آلمان | چطور زعفران ایرانی به آلمان صادر کنیم؟

صادر کردن زعفران به آلمان، قلب تپنده صنعت در اروپا و کل جهان به دلیل قیمت بالای زعفران و مواد غذایی در این کشور موقعیتی شوق برانگیز برای تجارت ایران می‌باشد. کشور آلمان به علت موقعیت استراتژیک و سیستم حمل و نقل بسیار کارآمد یکی از برترین هدف های تجاری برای زعفران ایرانی می‌باشد.آلمان کشوری در مرکز اروپا‌ با جمعیتی نزدیک هشتاد میلیون نفر می باشد و‌ پایتخت آن برلین است. آلمان با دولت های زیادی مثل فرانسه، هلند، دانمارک، بلژيک و اتریش همسایه می باشد و به عنوان یکی از بنیان گزاران اتحادیه اروپا شناخته شده است.آلمانی ها بسیار دقیق، قدرت طلب، حساس، زمان شناس و حسابگر می باشند. آنان در گفت و گو خود بسیار سرسخت می‌باشند.

ما وقتی میخواستیم زعفران ایرانی رو به کشور آلمان صادر کنیم به خاطر همین خصلت های مردم آلمان مشکلات زیادی با شریک کاری مون تو آلمان داشتیم. اما به تدریج راهمونو پیدا کردیم و سعی کردیم قدری شبیه به اونا عمل کنیم و همین باعث پیشرفت ما شد. شماهم اگر میخواین روز به روز تو کارتون بهتر باشید سعی کنید خصلت های خوب آلمانی هارو یاد بگیرید.

 

چطور زعفران ایرانی به آلمان صادر کنیم؟

 

زعفران در آلمان

زعفران که به عنوان “ادویه طلایی” نیز شناخته می شود، در آلمان سابقه طولانی و غنی دارد. اگرچه زعفران معمولاً در غذاهای سنتی آلمانی استفاده نمی شود، اما در سال های اخیر به دلیل طعم منحصر به فرد و فواید سلامتی آن محبوبیت پیدا کرده است.

آلمان بیشتر زعفران خود را از ایران، اسپانیا و هند که عمدتاً در آنجا کشت می‌شود، وارد می‌کند. با این حال، در سال های اخیر کشت زعفران در آلمان افزایش یافته است، به طوری که کشاورزان در مقیاس کوچک زعفران با کیفیت بالا را در مناطقی مانند باواریا و بادن-وورتمبرگ تولید می کنند.

 

فروشگاه زعفران آلمان - زعفران آنا قاین

 

علیرغم قیمت نسبتاً بالای آن، زعفران را می توان در فروشگاه های تخصصی و خرده فروشی های آنلاین در سراسر آلمان یافت. اغلب برای طعم دادن به غذاهایی مانند برنج، سوپ و خورش ها استفاده می شود و همچنین در تولید محصولات پخت سنتی آلمانی مانند استولن و لبکوچن استفاده می شود. به طور کلی، زعفران همچنان یک عنصر ارزشمند در غذاهای آلمانی است و بسیاری از علاقه مندان به غذا در سراسر کشور از آن لذت می برند.

مصرف زعفران در آلمان چه اندازه است؟

زعفران ایرانی و بسیاری از فراورده های آن جایگاه ویژه ای در بین کشورهای اروپایی دارد. زعفران ایرانی اصلی ترین ادویه خوراک کریسمس در بعضی از مناطق است. زعفران و انواعی از عصاره های متفاوت آن در شکل های مختلف در سبد مصرفی اروپایی ها و آلمانی ها می باشد.زعفران ایرانی ادویه ای بسیار مرغوب و جا افتاده در بین اروپایی ها می باشد و شرکت های بسیاری در اروپا هستند که زعفران ایرانی را عمده می خرند و با فراوری به محصولات بازار پسند، به فروش آن به قیمت هایی غیر قابل باور عرضه می کنند.

 

قیمت زعفران در المان - زعفران آنا قاین

 

همچنین اگر به دنبال خرید زعفران قبل از صادر کردن زعفران به آلمان هستید، در مکان درستی هستید. آناقاین یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران قائنات در ایران است و می‌تواند نیاز شمارا در هر مقداری تامین کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید شماره خود را در فرم زیر قرار دهید تا ما با شما تماس بگیریم. همچنین می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتس اپ یا به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه کنید.

برای مثال در ویدئو زیر شما یکی از صادرات های ما را مشاهده می‌کنید. در این بار ما 150 کیلو زعفران را به یکی از کشور های عربی ارسال کردیم.

 

بازار آلمان در صادرات زعفران

آلمان در بازار صادرات قدرتمند است و دارای کارخانه های بسیار و جایگاه های شغلی بسیاری است. این کشور صنعتی محصولات غذایی خود را اکثرا وارد می‌کند و این جایگاه قابل توجهی برای صادرات زعفران ایرانی به آلمان می باشد. جمعیت بالای آلمان و حضور در مرکز ترانزیت اروپا فرصتی بسیار منحصر به فرد برای تجارت زعفران ایران می باشد.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران مورد نیاز خود را برای صادرات به آلمان تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی، زعفران دو گرمی و زعفران چهار گرمی را تهیه کنید.

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران عمده موجود است.

 

 

کشور آلمان دارای راه های حمل و نقل بسیار مرغوب و کارساز دارای بزرگراه ها و راه های هوایی و ریلی و حتی کشتی رانی جهت تجارت زعفران در کل اروپا را دارا می باشد.

اگر به دنبال فروشگاه زعفران آلمان (آنلاین) هستید، به مکان درستی آمده اید. ما می توانیم زعفران را کمتر از یک هفته در آلمان به دست شما برسانیم.

الگوی مصرف و راه توزیع حصولات در آلمان

مصرف کنندگان آلمانی گرایش زیادی به خرید کردن از کانال های اینترنتی و خرید از راه دور، مقایسه قیمت و کیفیت و خدمات پس از فروش را دارا هستند. مطابق پژوهش ها، شاخص های خرید کردن آلمانی ها دارای  ایمنی، پرستیژ، رفاه ، و خدمات پس از فروش را دارا می‌باشد.

راه توزیع کالا در آلمان به دور از گرایش آن‌ها به خرید های از راه دور، دارای بسیاری از فروشگاه های کوچک و مستقل و تعداد کمی فروشگاه بزرگ و دارای فروشگاه های تخفیف دار است.

 

قیمت زعفران در آلمان

 

روابط ایران و آلمان

سابقه روابط ایران و آلمان در قسمت های مختلف نزدیک به پانصد سال می‌رسد و دو کشور همواره در ارتباط بوده اند. اتاق بازرگانی ایران و آلمان یکی از وسیع ترین مجامع تجاری  دارای بالای دوهزار عضو است. به غیر از این بانک های ایرانی هم در آلمان شعبه دارند مانند بانک های سپه، ملی و بانک صادرات می توان اشاره کرد.

با اینکه حجم تبادلات دو کشور پس از شکسته شدن برجام بسیار کم شده است اما آلمانی ها و اروپایی ها به هیچ عنوان تمایل به از دست دادن بازار ایران را ندارند و به دنبال شبکه هایی برای تداوم تجارت با ایران می باشند. شما می‌توانید برای داشتن ارتباط با همکاران خود در این زمینه به سایت اتاق بازرگانی دو کشور مراجعه کنید.

 

صادرات زعفران به آلمان

 

صادرات زعفران به اروپا

برای صادرات زعفران به اروپا و مخصوصا به آلمان باید یک قسمتی از مسائل و شرایط به طور دقیق دنبال شوند. بسته بندی محصولات صادراتی کاری بسیار جدی و مورد اهمیت می‌باشد. نصب اتیکت و مدارک و استانداردهای مورد نیاز مانند گواهی بهداشت ، گواهی نباتات ، CE (انطباق محصول با مقررات و مشخصات تعریف شده در اروپا نشان می دهد) و بعضی مدارک دیگر هم باید آماده شود. در مورد آلمان کالاهایی که اهمیت آن از دوهزار مارک آلمان کمتر باشد را می‌توان به وسیله پست فرستاد.

درباره ی بسته بندی محصول هم قابل قبول تر است به صورتی باشد که آسیب و ضرری به محیط زیست نرساند تا با مشکل مواجه نشوید. در راجب کالاهای کشاورزی وارداتی به کشورهای اروپایی تعرفه گمرکی وضع شده است تا کالاهای داخلی این اتحادیه که با قیمت بیشتر پخش می‌شوند توانایی رقابت با کالاهای خارجی داشته باشند.

و در مورد ایران هم صادرات زعفران ایرانی به آلمان در حال حاضر هیچ عوارضی نداشته و ندارد، این در صورتی می باشد که در سالهای پیش برای بسته بندی های بیشتر از سی گرم زعفران، پنج درصد عوارض در نظر می گیرند.

 

زعفران در آلمان - زعفران آنا قاین

 

چطور باید زعفران ایرانی صادر کنیم ؟

شما برای صادرات خود شبکه های بسیاری دارید که هرکدام از آنها خواص ، مضرات و مشکلات خود را دارد. شما باید مجوزهایی را که تعدادشان مدام تغییر کند را اخذ کرده و بازار هدف خود را مورد بررسی قرار دهید.

همان گونه که متوجه شدید صادرات زعفران به آلمان شاید به آن صورت هم راحت نباشد و مشکلاتی نیز بر سر راه شما وجود دارد.

پس راه حل چیست ؟

شما باید به بهترین شیوه بازار هدف خود را که همان آلمان می‌باشد بررسی کنید و زعفرانی متناسب با نیازهای بازار و حتما فراوری شده را با یک استراتژی مختص خود به کشور مقصد صادر کنید.

شما باید واقعیت را ببینید و صادر کردن زعفران به آلمان خود را با مشاوره گرفتن از افراد مقید و کاربلد، ایمن کنید و به فرایند صادرات زعفران به آلمان خود سرعت دهید. این کار بازگشت سرمایه شما را هم ضامن میشود.

زعفران در آلمان

اگر به دنبال صادر زعفران به آلمان به صورت جدی بوده باشید، حتما تا الان متوجه شدید که بازار زعفران در آلمان بسیار پیچیده است و زعفران ایرانی در آنجا بسیار زیاد است. اگر به دنبال زعفران ایرانی در آلمان هستید، کار آسانی در پیش دارید زیرا به راحتی پیدا می‌شود. اما باید مراقب باشید که کلاهبرداران به شما زعفران تقلبی نفروشند؛ از آنجایی که زعفران گرانترین ادویه است، همیشه افرادی وجود دارند که به جای زعفران با کیفیت به شما زعفران تقلبی می فروشند.

همانطور که بالاتر هم گفتیم، ما یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران ایرانی در آلمان هستیم. قبل از ارسال زعفران به آلمان، ما زعفران خود را در آزمایشگاه های معتبر تست می کنیم و برگه آزمایشگاهی را برای مشتریان ارسال می‌کنیم. پس در خرید زعفران ایرانی در آلمان از ما، جای نگرانی ای وجود ندارد. همچنین ما شعبه دیگری در لیون، فرانسه داریم که کار ارسال زعفران به آلمان را بسیار ساده تر می کند.

چگونه زعفران را به المان صادر کنیم؟

در صادرات زعفران به المان و یا هر جای  دیگری بهتر است به مواردی هم چون مزه ،‌رنگ و کیفیت و نوع بسته بندی صادراتی دقت کافی داشته باشیم در این صورت است که تداوم در نگهداری بازار های تجاری برای صادرات خواهیم داشت. صادرات را به صورت سرگل و نگین انجام می دهند زیرا از نظر ظاهر بسیار جذب کننده مشتریان می باشد. سر گل و نگین رنگ قرمز بسیار زیبایی دارد و مشتری پسند است.

هزینه صادرات زعفران به المان و دیگر کشور ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد برای مثال تعداد گواهی ها و مجوز هایی که برای کشور هدف باید آماده شود و یا استاندارد‌هایی که بازار مقصد به آن توجه می کند. در کنار این هزینه ها فاصله ای  که بار از ایران باید به مقصد برسد نیز در مقدار هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت. اگر مقدار و حجم بار زعفران کم باشد از طریق مسیر های هوایی این بار ارسال خواهد شد و در غیر این صورت با کمک شرکت های بازرگانی این صادرات انجام خواهد شد. از نمونه گواهی و مجوز‌هایی که باید برای صادرات زعفران به المان داشته باشیم می توان به کارت بازرگانی صادر کننده زعفران، معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک، گواهی موسسه استاندارد، گواهی اداره بهداشت و گواهی قرنطینه دامی اشاره نمود.

بهترین کالای صادراتی به المان

تعداد کالاهایی که از کشور ایران به المان صادر می شود بیشتر از آن است که فکرش را هم می کردید. به عنوان مثال زعفران ایران جزو بهترین کالای صادراتی به المان است که سالانه توسط تجار ایرانی و المانی به این کشور صادر می شود و سود خوبی نصیب کشاورزان می کند.

با این که زعفران بهترین کالای صادراتی به المان است، اما سایر محصولات ایرانی نیز مانند پسته و محصولات غذایی و میوه جات هم از کشورمان به این کشور عربی صادر می شوند و با استقبال خوبی هم از طرف المانی ها روبرو شده اند.

برای اینکه بهترین کالای صادراتی به المان را به راحتی به بازار این کشور برسانیم روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها بستگی به محصول و کسب و کار شما دارد.

برای مثال روش صادرات زعفران به المان تا سال ۹۶ به صورت فله ای صورت می گرفت، به این شکل که این محصول با ارزش را از زمین های کشاورزی جمع می کردند و بعد در کارگاه های کوچک و بزرگ شروع به جدا کردن شاخک های اصلی از گل می کردند؛ و بدون فرآوری و بسته بندی به صورت فله ای به المان و سایر کشورها صادر می کردند.

اما در سال های اخیر این این روش صادرات ممنوع شد و بهترین کالای صادراتی به المان یعنی زعفران به صورت فراوری شده و بسته بندی مناسب به المان و دیگر کشورهای جهان صادر می شود.

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد زعفران ایرانی بهترین کالای صادراتی به المان است. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران این طلای سرخ در جهان است. کشورهای زیادی در دنیا هستند که خواستا صادرات این محصول از کشورمان هستند.

 

 

همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، آپارات از بروز ترین اخبار در مورد محصولات ما با خبر شوید. در ادامه برخی از مقاله هایی که مفید هستند آمده اند. به شدت پیشنهاد می کنیم که مقاله های زیر را از دست ندهید.

 

19 دیدگاه در “صادرات زعفران به آلمان + زعفران در آلمان (قیمت و انواع)

  1. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام. ممنون از مقاله تون. شما فروش زعفران در تهران هم دارید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما بخیر. خواهش می‌کنم. لطفا به مقاله قیمت فروش زعفران در تهران مراجعه کنید.

  2. شادمان گفت:

    سلام. من در بلژیک هستم. صادرات زعفران به بلژیک چطوره؟

  3. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام وقت شما هم بخیر. بله
    لطفا به مقاله زمان ریختن زعفران روی برنج مراجعه کنید.

  4. ن.سادات گفت:

    سلام وقت بخیر. یه سوال فنی داشتم.
    زمان ریختن زعفران روی برنج کی است؟
    مقاله ای دارید که کمکم کنه؟

  5. محمد حسین گفت:

    درود. قیمت زعفران در المان چنده

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. قیمت زعفران در المان به صورت حدودی در همین صفحه قرار گرفته است.

  6. وحیدی گفت:

    سلام. صادرات زعفران به عمان چگونه است؟ اطلاعات بیشتری میخوام

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. لطفا مقاله صادرات زعفران به عمان را مطالعه کنید.

  7. مهوش گفت:

    سلام ، ممنون از مطالب مفیدتون
    من اگه بخوام واسه یکی از دوستام توی برلین ، ۱۰ مثقال زعفران پست کنم ، هزینش چقدر میشه؟

    1. Admin گفت:

      سلام خواهش می‌کنم. ارسال زعفران به آلمان تا 100 گرم ممکنه و هزینه ارسال 4 میلون تومان هستش در حال حاضر. هر مقداری تا 100 گرم با این هزینه ارسال میشه.

  8. دانیال گفت:

    ممنون از مقاله مفیدتون برای صادرات زعفران به آلمان. در آلمان بیشتر زعفران ها به صورت مسافری وارد میشه تا گمرکی

    1. Admin گفت:

      خواهش می‌کنم، بله دقیقا.

  9. محسنی گفت:

    سلام. زعفران و پریودی چه نسبتی با هم دارند؟

    1. Admin گفت:

      سلام. لطفا به مقاله زعفران و پریودی مراجعه کنید.

  10. کیان مجد گفت:

    قیمت زعفران در آلمان چه تفاوتی با قیمت زعفران در ایران دارد؟

    1. Admin گفت:

      حدود قیمت زعفران در آلمان را در این صفحه مشخص کردیم

  11. محمدی گفت:

    صادرات زعفران به کشور آلمان به چه صورت است؟

    1. Admin گفت:

      مراحل و ضوابط صادرات زعفران به کشور آلمان را در این صفحه به طور کامل بیان کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *