وبلاگ

5 مرحله تا صادرات زعفران به ترکیه + صادرات چمدانی زعفران به ترکیه

ارسال زعفران با تیپاکس به ترکیه - زعفران آنا قاین

بردن زعفران به ترکیه چگونه است؟ صادرات زعفران به ترکیه برای مصارف خوراکی و دارویی از زمان‌های گذشته رواج داشته است. ایران بیش از ۹۵ درصد زعفران دنیا را تامین می‌کند و در جایگاه اول صادرات زعفران در دنیا قرار دارد. در واقع ایران بزرگ‌ترین تولید کننده زعفران در جهان است. همچنین زعفران ایرانی به عنوان مرغوب‌ترین نوع این گیاه در سطح جهان شناخته می‌شود.

آنچه خواهید خواند:

نحوه صادرات زعفران به کشور ترکیه

در این مقاله نحوه صادرات زعفران به ترکیه و مراحل آن را شرح خواهیم داد. اگر به دنبال صادر کردن زعفران به ترکیه هستید، فقط 5 مرحله با آن فاصله دارید. پس با ما همراه باشید.

میزان صادرات زعفران به ترکیه قابل توجه است و حجم درآمد دلاری آن در هر ماه با رشد مثبت مواجه می باشد. اگر نگاهی به آمار و ارقام ثبت شده در منابع صادرات و واردات داشته باشید متوجه این تغییرات خواهید شد. فروش و صادرات زعفران به ترکیه و کشورهای خارجی یک منبع درآمد مثبت برای کشور است.

اگر شما هم کشاورز هستید یا یکی از تامین کنندگان زعفران هستید، حتما به فکر ارسال زعفران به ترکیه با پست و صادرات زعفران به ترکیه یا ارسال زعفران به ترکیه افتاده اید. در صورتی که شرایط صادرات زعفران را به هر دلیلی ندارید، شرکت ما، صفر تا صد صادرات زعفران به ترکیه را به عهده می‌گیرد.

 

نحوه صادرات زعفران به کشور ترکیه - زعفران آنا قاین

 

زعفران، یک کالای صادراتی غیرنفتی محسوب می‌شود، بنابراین سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را طلب می‌کند. مرغوبترین زعفران از استان خراسان در بسته بندی های استاندارد در وزن های متفاوت برای فروش به مشتریان خارجی آماده می شود. نحوه بسته بندی زعفران و مرغوب بودن آن در جذب مشتری، نقش اساسی ایفا می‌کند. در این مقاله با مراحل صادرات انواع مختلف زعفران به ترکیه آشنا می شوید.

قیمت زعفران در ترکیه

قیمت زعفران در ترکیه بسته به نوع، درجه و منشا زعفران می تواند متفاوت باشد. به طور کلی زعفران یک ادویه با ارزش و گران قیمت است و ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت ها از حدود 65,000,000 تا 65,000,000 میلیون تومان در هر کیلو متغیر است و زعفران با کیفیت بالاترین قیمت را دارد. خرید زعفران از تامین کنندگان معتبر بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که زعفران اصیل را با قیمت منصفانه دریافت می کنید. قیمت های زعفران در ترکیه در جدول زیر آمده است. این قیمت ها متغیر است.

 

قیمت زعفران در ترکیه کیلویی 65,000,000 تومان
قیمت زعفران در ترکیه گرمی 75,000 تومان

ارسال زعفران به کشور ترکیه

قبلاً در مقاله “ 3 مرحله تا ارسال زعفران به خارج از کشور” نکات کلیدی و مهمی را در خصوص مراحل، روند و نحوه انجام این کار شرح دادیم. حالا و در تکمیل این توضیحات می‌بایست به یک‌ روند کلی اشاره کنیم که بر مبنای آن، شرکت‌های عرضه‌ کننده نخست محصول را از کشاورزان خریداری و سپس بر حسب حساسیت‌ها و یا سیاست تولیدی که دارند، آن را بسته‌بندی، سورت و یا حتی برخی شرکت‌ها با مواد نگه دارنده و رنگدانده های مصنوعی، اقدام به دست بردن در ترکیبات زعفران می‌کنند که باید بسیار مراقب باشید.

پیش‌ازاین که مدارک لازم برای صادرات زعفران را جمع‌آوری کنید، ضروری است که بدانید قیمت‌گذاری و تعرفه‌بندی کالا، مهم‌ترین بخش برای انجام این کار خواهد شد. در گمرک، شما مشخصات صادرکننده، اظهارکننده و خریدار و کشور صدور را مشخص خواهید کرد. همین‌طور داشتن کارت بازرگانی اولین پیش‌نیاز ورود به این مجموعه دولتی است.

 

مقدار مجاز حمل زعفران به ترکیه - زعفران آنا قاین

 

انواع زعفران برای صادرات زعفران به ترکیه

انواع زعفران هایی که صادرات آن به کشور ترکیه صورت می گیرد، عبارت اند از:

بهترین و گرانترین نوع زعفران برای صادرات، زعفران نگین (سوپرنگین) یا نگین صادراتی است. که به دلیل ظاهر زیبای آن برای صادرات استفاده می شود. بیشترین نوع زعفرانی که کشور ترکیه، مورد پسند از لحاظ عطر و خوش رنگ بودن بوده است؛ زعفران سوپرنگین است.

بسیاری از بازرگانان و تجار ایرانی برای صادرات زعفران خود به ترکیه از دو روش استفاده می کنند.

اولین روش؛ ارسال زعفران به صورت فله است و روش دوم؛ استفاده از بسته بندی با برندی مشخص می باشد.

 

مراحل صادرات زعفران در ایران - زعفران آنا قاین

 

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران مورد نیاز خود را برای صادرات تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی، زعفران دو گرمی و زعفران چهار گرمی را تهیه کنید.

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران عمده موجود است.

 

 

مراحل صادرات زعفران در ایران

بررسی عمومی مراحل صادرات زعفران:

حالا با این شرایط گفته شده اگر هنوز قصد دارید در حوزه صادرات زعفران فعالیت کنید پس ما را همچنان دنبال کنید. اما برای صادرات زعفران شرابط ویژه ای وجود دارد که ابتدا کلیت آنها را بررسی می کنیم و بعد توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم:

اولین مرحله، خرید زعفران مورد نظر است. برای مثال شما به دنبال صادرات زعفران نگین سوپر اتویی هستید. بعد از تهیه این زعفران نوبت به بسته بندی زعفران برای صادرات به ترکیه می‌رسد. بعد از بسته بندی شما نیاز به داشتن گواهی استاندارد دارید و بعد از آن داشتن گواهی بهداشت دامی و کارت بازرگانی ضروری است. در مرحله بعدی باید اظهار نامه صادراتی را تکیمل کنید که به آن خواهیم پرداخت.

 

صادرات چمدانی زعفران به ترکیه چگونه است؟ - زعفران آنا قاین

 

مراحل صادرات زعفران به ترکیه

مرحله اول صادرات زعفران به ترکیه – خرید زعفران مناسب صادرات

اولین مرحله که بسیار ساده است. زعفران آناقاین یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران قائنات در ایران و سراسر دنیا هستیم. اگر شما به دنبال 1 تن زعفران هم هستید، ما مشکلی برای تامین آن نداریم. برای مثال در ویدئو زیر ما 150 کیلو زعفران ایرانی برای یکی از مشتریان خود در کویت ارسال کردیم.

همچنین ما زعفران خود را در آزمایشگاه های معتبر تست می‌کنیم و برگه آزمایش را برای مشتری خود ارسال می‌کنیم. همچنین زعفران ما دارای گواهی SAI CHIMIE است که یکی از معتبر ترین آزمایشگاه های زعفران در ترکیه است. پس خیال شما از بابت کیفیت زعفران راحت است.

شما می‌توانید قیمت انواع زعفران را در صفحه قیمت زعفران امروز مشاهده کنید. اگر به دنبال زعفران بسته بندی شده هستید، مشکلی ندارد؛ شما می‌توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه کنید و انواع بسته بندی های ما را مشاهده کنید.

 

صادرات زعفران به ترکیه - زعفران آنا قاین

 

مرحله دوم ارسال زعفران به ترکیه – بسته بندی زعفران برای صادرات

اگر شما در مرحله قبل زعفران فله تهیه کردید، باید به دنبال پک های مناسب صادرات باشید که یک محصول شیک صادرکنید؛ در غیر این صورت مشتریان شما چندان از کالای خریداری شده راضی نخواهند بود. اما اگر شما زعفران را در بسته بندی های آماده خریداری کردید، پس شما از این مرحله گذشته اید.

جعبه ها و بسته بندی های زعفران مناسب صادرات را نیز می‌توانید از آناقاین تهیه کنید. شما می توانید در صفحه خرید زعفران آنلاین بسته بندی های ما را مشاهده کنید و از همان صفحه بسته بندی های آماده و همراه زعفران را تهیه کنید.

مرحله سوم صادرات زعفران به کشور ترکیه – کسب گواهی استاندارد و بهداشت نباتی

شخص صادر کننده باید در وهله اول نسبت به دریافت گواهی استاندارد و گواهی بهداشت از مراجع مربوطه اقدام کند.  همچنین مدارک دیگری هم نیز لازم است که در ادامه به آن می‌پردازیم. مدارک لازم برای صادرات زعفران به ترکیه شامل گواهی‌های استاندارد و بهداشت، کارت بازرگانی، معرفی نامه اظهار کننده، صورت عدل بندی و برخی از مجوزهای صدور هستند. بعد از ارائه این مدارک محصول مورد نظر شما که همان زعفران است در گمرک ثبت خواهد شد.

 

صادر کننده زعفران به ترکیه - زعفران آنا قاین

 

مرحله چهارم صادرات زعفران به ترکیه – اظهار نامه صادراتی

فرم مخصوص صادرات انواع زعفران در گمرک شامل جزئیات کامل درباره محصول است، این فرم باید با دقت کامل شده و به مسئول مربوطه تحویل گردد. پس از اینکه کارهای گمرکی انجام شد، محموله ای که تحویل داده اید با مشخصاتی که در فرم نوشته اید کنترل می شود و صحت آن تایید می گردد.

این فرم شامل:

مشخصات فرد صادر کننده کالا (زعفران)، مشخصات فرد اظهارکننده کالا (زعفران)، مشخصات مشتری، کشور مبداء، کشور مقصد (محل صدور زعفران)،مشخصات وسیله حمل و مبدأ بارگیری، شرائط معامله، تمامی مشخصات کالای صادراتی (زعفران) از جهت نوع و وزن و تعرفه و مقدار یا تعداد آن، مشخصات کامل محموله ( که از قبیل بسته ها، سبک و نوع بسته،‌ مقدار، علامت، وزن با ظرف می باشد.)، تمامی اقلام هزینه های گمرک، اسم گمرک محل تسلیم اظهارنامه و شماره و مشخصات ثبت اظهارنامه در دفتر گمرک محل جهت امضاء و مهر و تاییدیه ی گمرک و مقامات آن.

بعد از گدراندن تمامی این مراحل و کامل شدن اظهارنامه، این اظهارنامه با مدارک شما ضمیمه می شود و به بخش احراز هویت گمرک تسلیم می شود.

 

صادرات چمدانی زعفران به ترکیه - زعفران آنا قاین

 

صادرات چمدانی زعفران به ترکیه چگونه است؟

صادرات چمدانی زعفران به کشور ترکیه یکی دیگر از راه های ارسال زعفران به ترکیه می‌باشد که خیلی از مردم از این روش استفاده می‌کنند.

بخشی از صادرات زعفران توسط مسافران و افرادی که برای زیارت به مشهد می روند، صورت می گیرد، که اصطلاحا به آن صادرات چمدانی گفته می شود. البته قوانین سختی در این خصوص اعمال می شود و میزان مجاز حمل زعفران برای هر مسافر و هر فرد با گذرنامه ایرانی، 100 گرم می باشد. این محدودیت برای افرادی که گذرنامه غیر ایرانی دارند، وجود ندارد.

مقدار مجاز حمل زعفران به ترکیه

بسیاری از مردم می‌پرسند که مقدار مجاز حمل زعفران به کشور ترکیه چقدر است؟ طبق مقررات گمرکی ترکیه، مسافران مجاز به حمل حداکثر 100 گرم زعفران برای مصارف شخصی بدون نیاز به اظهار یا پرداخت عوارض هستند. هر مقدار بالاتر از این حد باید به ماموران گمرک اظهار شود و ممکن است مشمول مالیات و عوارض باشد. مهم است که قبل از سفر به ترکیه آخرین قوانین را بررسی کنید زیرا ممکن است در معرض تغییر باشند. همچنین توصیه می شود زعفران را در بسته بندی اصلی یا با گواهی مبدا حمل کنید تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی با ماموران گمرک جلوگیری شود.

این روش همان روش چمدانی است که در پاسخ باید بگوییم مقدار مجاز حمل زعفران به ترکیه برای هر نفر 100 گرم زعفران می‌باشد. مقدار مجاز حمل زعفران در فرودگاه های ترکیه 100 گرم می‌باشد.

 

ارسال زعفران با تیپاکس به ترکیه - زعفران آنا قاین

 

ارسال زعفران با تیپاکس به ترکیه

اگر به دنبال ارسال زعفران با تیپاکس به ترکیه هستید، باید بگوییم که تیپاکس این کار را برای شما انجام می‌دهد. در این روش شما باید اطلاعات مشتری خود را داشته باشید که بتوانید کالا را ارسال کنید. شما می توانید با تیپاکس زعفران را به هر کجای دنیا غیر از آمریکا ارسال کنید.

برای مثال، تعرفه ارسال زعفران با تیپاکس به ترکیه برای 100 گرم زعفران در بسته بندی 50*50*50 در سال 1401 حدود 1.300.000 هزار تومان می‌باشد. شما می‌توانید به صورت آنلاین این تعرفه را از سایت تیپاکس استعلام بگیرید.

ارسال زعفران به ترکیه با تیپاکس طبق سایت خود تیپاکس، حدود 7 الی 10 روز طول می‌کشد و ارسال آنها درب فرودگاه می‌باشد. همچنین در این نوع ارسال باز هم محدودیت 100 گرم زعفران وجود دارد.

در جدول زیر، تعرفه صادرات زعفران با تیپاکس را برای مقادیر مختلف زعفران مشاهده می‌کنید.

 

تعرفه ارسال زعفران به ترکیه مقدار زعفران برای صادرات به ترکیه
1.300.000 تومان 100 گرم زعفران
2.600.000 تومان 200 گرم زعفران

 

تولید زعفران در ایران به بیش از 200 تن تخمین زده شده است. بدیهی است که با این حجم از تولید سهم بیشتر آن به صادرات اختصاص داده شده است. صادرات زعفران از گذشته رواج داشته است  برای مصارف خوراکی و دارویی این کالا به طلای سرخ معروف است به سبب قیمت بالای آن . صادرات زعفران به ترکیه فقط برای مصرف در این کشور نمیباشد این کشور واسطه ای هست برای صادرات زعفران به سایر کشور ها.

چگونه زعفران را به ترکیه صادر کنیم؟

در صادرات زعفران به ترکیه و یا هر جای  دیگری بهتر است به مواردی هم چون مزه ،‌رنگ و کیفیت و نوع بسته بندی صادراتی دقت کافی داشته باشیم در این صورت است که تداوم در نگهداری بازار های تجاری برای صادرات خواهیم داشت. صادرات را به صورت سرگل و نگین انجام می دهند زیرا از نظر ظاهر بسیار جذب کننده مشتریان می باشد. سر گل و نگین رنگ قرمز بسیار زیبایی دارد و مشتری پسند است.

هزینه صادرات زعفران به ترکیه و دیگر کشور ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد برای مثال تعداد گواهی ها و مجوز هایی که برای کشور هدف باید آماده شود و یا استاندارد‌هایی که بازار مقصد به آن توجه می کند. در کنار این هزینه ها فاصله ای  که بار از ایران باید به مقصد برسد نیز در مقدار هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت. اگر مقدار و حجم بار زعفران کم باشد از طریق مسیر های هوایی این بار ارسال خواهد شد و در غیر این صورت با کمک شرکت های بازرگانی این صادرات انجام خواهد شد. از نمونه گواهی و مجوز‌هایی که باید برای صادرات زعفران به ترکیه داشته باشیم می توان به کارت بازرگانی صادر کننده زعفران، معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک، گواهی موسسه استاندارد، گواهی اداره بهداشت و گواهی قرنطینه دامی اشاره نمود.

نحوه فروش زعفران در ترکیه | فروش زعفران مسافری در ترکیه

فروش زعفران مسافری در ترکیه | نحوه فروش زعفران در ترکیه کاملا به خودتان بستگی دارد که باید بازار و مشتریان خود را بشناسید. مراحل معمول نحوه فروش زعفران در ترکیه به شرح زیر است.

محصول خود را بشناسید: با انواع و درجه های مختلف زعفران آشنا شوید و عوامل موثر بر کیفیت آن مانند منشاء، رنگ و عطر را درک کنید.

یک تامین کننده قابل اعتماد پیدا کنید: به دنبال تامین کننده معتبری باشید که بتواند زعفران با کیفیت بالا را با قیمتی رقابتی در اختیار شما قرار دهد. اطمینان از اینکه زعفرانی که می فروشید اصل است و تقلبی نیست، ضروری است. می‌توانید با مراجعه به صفحه قیمت زعفران امروز (لینک بالای صفحه) زعفران را به صورت عمده خریداری کنید.

محصول خود را بازاریابی کنید: یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید که ویژگی های منحصر به فرد زعفران شما مانند منشاء، طعم و مزایای سلامتی آن را برجسته کند. همچنین می توانید از رسانه های اجتماعی و پلتفرم های آنلاین برای دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده کنید.

ایجاد روابط: با سرآشپزها، رستوران‌داران، و توزیع‌کنندگان مواد غذایی که می‌توانند به تبلیغ زعفران شما برای مخاطبان بیشتر کمک کنند، ارتباط برقرار کنید.

پیشنهاد قیمت های رقابتی: در مورد قیمت زعفران در ترکیه تحقیق کنید و قیمت های خود را بر اساس آن تعیین کنید. ارائه تخفیف برای سفارشات انبوه یا برنامه های وفاداری برای تشویق مشتریان تکراری را در نظر بگیرید.

فروش زعفران در ترکیه می تواند یک سرمایه گذاری سودآور باشد اگر با استراتژی درست به آن برخورد کنید. با رعایت این نکات، می توانید یک تجارت موفق زعفران ایجاد کنید و از تقاضای رو به رشد ترکیه برای این ادویه گرانبها استفاده کنید.

بهترین کالای صادراتی به ترکیه

تعداد کالاهایی که از کشور ایران به ترکیه صادر می شود بیشتر از آن است که فکرش را هم می کردید. به عنوان مثال زعفران ایران جزو بهترین کالای صادراتی به ترکیه است که سالانه توسط تجار ایرانی و ترکیهی به این کشور صادر می شود و سود خوبی نصیب کشاورزان می کند.

با این که زعفران بهترین کالای صادراتی به ترکیه است، اما سایر محصولات ایرانی نیز مانند پسته و محصولات غذایی و میوه جات هم از کشورمان به این کشور عربی صادر می شوند و با استقبال خوبی هم از طرف ترکیهی ها روبرو شده اند.

برای اینکه بهترین کالای صادراتی به ترکیه را به راحتی به بازار این کشور برسانیم روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها بستگی به محصول و کسب و کار شما دارد.

برای مثال روش صادرات زعفران به ترکیه تا سال ۹۶ به صورت فله ای صورت می گرفت، به این شکل که این محصول با ارزش را از زمین های کشاورزی جمع می کردند و بعد در کارگاه های کوچک و بزرگ شروع به جدا کردن شاخک های اصلی از گل می کردند؛ و بدون فرآوری و بسته بندی به صورت فله ای به ترکیه و سایر کشورها صادر می کردند.

اما در سال های اخیر این این روش صادرات ممنوع شد و بهترین کالای صادراتی به ترکیه یعنی زعفران به صورت فراوری شده و بسته بندی مناسب به ترکیه و دیگر کشورهای جهان صادر می شود.

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد زعفران ایرانی بهترین کالای صادراتی به ترکیه است. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران این طلای سرخ در جهان است. کشورهای زیادی در دنیا هستند که خواستا صادرات این محصول از کشورمان هستند.

درباره زعفران آناقاین – صادر کننده زعفران به ترکیه

بسیاری از مردم به دنبال زعفران عمده برای صادرات به ترکیه هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در ترکیه را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه ترکیهیی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های ترکیه می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

 

 

54 دیدگاه در “5 مرحله تا صادرات زعفران به ترکیه + صادرات چمدانی زعفران به ترکیه

  1. محمد زراعی گفت:

    از ایران چی ببریم ترکیه بفروشیم ؟ زعفران خوبه ؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. زعفران یکی از گزینه های خوب برای حمل به ترکیه و فروش آن است. قیمت زعفران در ترکیه نسبت به ایران خیلی بیشتره و هر نفر قابلییت حمل 100 الی 150 گرم زعفران با گذرنامه اش رو داره.

  2. احمدیان نیا گفت:

    محل فروش زعفران در وان ترکیه کجاست؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. اگر به دنبال محل فروش زعفران در وان ترکیه به صورت حضوری هستید، از ما کمکی بر نمی‌آید. ولی ما امکان ارسال صادرات زعفران به ترکیه و شما در هر مقداری که نیاز دارید، را داریم و مشکلی از این بابت نیست.

  3. محمد زارعی گفت:

    سلام وقت بخیر. قیمت زعفران در ترکیه ۱۴۰۲ ؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. قیمت ۱ کیلو زعفران در ترکیه اگر شما قصد خرید از ایران را دارید، کیلویی 67,500,000 میلیون برای زعفران نگین قائنات می‌باشد. البته این قیمت قبل از گمرک می‌باشد.

  4. متین گفت:

    سلام خسته نباشید. با کارت بازرگانی و بدون مجوز و اینا یک کیلو زعفران میشه برد ترکیه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام ممنون. خیر. بدون کارت بازرگانی می‌تونید حداکثر یک کیلو زعفران به صورت چمدانی به ترکیه یا هر کشور دیگه ای ببرید.

  5. صدوقی گفت:

    مقدار مجاز زعفران همراه مسافر به ترکیه یا کشور های دیگه چقدر است؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. وقت بخیر. مقدار مجاز زعفران همراه مسافر به ترکیه 100 گرم است. این قانون از سمت ایران تنظیم شده است و برای همه کشور ها یکسان است.

  6. مصطفی گفت:

    سلام. قیمت ۱۰۰ گرم زعفران در ترکیه چنده؟ بهترین زعفران

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. قیمت 100 گرم زعفران در ترکیه (سوپر نگین اتویی) 7,040,000 تومان است. این قیمت برای تاریخ 08/28 می‌باشد و ممکن است تغییر کند.

  7. علیرضا گفت:

    سلام. چی ببریم ترکیه بفروشیم؟ آیا زعفران گزینه خوبیه؟ چقدر میتونیم با خودمون ببریم بدون کارت بازرگانی؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. در پاسخ به سوال شما “چی ببریم ترکیه بفروشیم” می‌توان از زعفران نام برد. بله گزینه مناسبی هست. برای هر مسافر بدون کارت بازرگانی و برای هر گذرنامه، مقدار 100 گرم اجازه خروج دارید.

  8. عابدینی گفت:

    صادرات زعفران به ترکیه رو میشه خلاصه توضیح بدید؟ ممنون

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      مراحل صادرات زعفران به ترکیه به شرح زیر است:

      1- خرید زعفران مناسب صادرات
      2- بسته بندی زعفران برای صادرات
      3- کسب گواهی استاندارد و بهداشت نباتی
      4- اظهار نامه صادراتی

  9. ندا گفت:

    سلام یه جا نوشتید گذرنامه غیرایرانی محدودیت صد گرم رو‌ندارند. من گذرنامه ترک دارم اگه با اون وارد کشور بشم میتونم بیشتر از صد گرم از کشور خارج کنم؟ چقدر ؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. لطفا برای صادرات زعفران به این مدل با ما در واتس‌اپ در ارتباط باشید. با تشکر.

  10. احمدی گفت:

    از ایران چی ببریم استانبول بفروشیم ؟ صادر کردن زعفران به ترکیه خوبه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بله زعفران برای صادر کردن به ترکیه گزینه مناسبی است. با هر گذرنامه، مقدار 100 گرم زعفران ‌می‌توان به ترکیه و یا هر کشور دیگری برد.

  11. موسوی گفت:

    چه چیزی برای فروش به ترکیه ببریم ؟ زعفران خوبه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بله زعفران یکی از گزینه های خوب برای صادرات هستش. همچنین شما اگر کارت بازرگانی هم نداشته باشید میتونید 100 گرم به صورت چمدانی از کشور خارج کنید.

  12. حامد گفت:

    سلام ممنون بابت همه راهنماییتون. ببخشید کل هزینه واسه گرفتن مجوزصادرات زعفران چقدره؟؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام خواهش میکنم سلامت باشید. برای این مورد لطفا با کارشناس صادرات آقای باقری تماس بگیرید.
      09127487250

  13. محمدرضا باقری موحد گفت:

    خواهش می‌کنم. لطفا مقاله بهترین زعفران ایران برای کجاست؟ را بررسی کنید. توضیحات کاملی ارائه دادیم.

  14. امیرحسین گفت:

    تشکر برای مقاله کاملتون. یه سوال. بهترین زعفران ایران برای کجاست؟

  15. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام وقت شما هم بخیر. لطفا به صفحه نام دیگر زعفران چیست مراجعه کنید. اطلاعات کاملی در این مقاله موجود است.

  16. محمد گفت:

    وقت بخیر. ممنون بابت این مقاله کاملتون. یه سوال داشتم. اینکه نام دیگر زعفران چیست؟

  17. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام. وقت شما هم بخیر. ما یک مقاله کامل درباره مراحل صادرات زعفران به اسپانیا آماده کردیم. از دستش ندید.

  18. امیر بهاالدینی گفت:

    وقت بخیر. ممنون برای این مقاله. صادرات زعفران به اسپانیا چطوریه؟

  19. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام خواهش میکنم. بله لطفا به صفحه زعفران برای پریودی مراجعه کنید.

  20. اصفیایی گفت:

    سلام ممنون از مقاله کاملتون. زعفران برای پریودی خوبه؟ تاثیر مثبت داره؟

  21. محمودی گفت:

    سلام. قیمت ۱۰۰ گرم زعفران در ترکیه چنده

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بستگی داره چه نوعی بخوایید. حدودی بخواییم بگیم، قیمت 100 گرم زعفران در ترکیه (زعفران صادراتی) حدود 5 میلیون تومان ی کمتر می‌باشد.

  22. احمدرضا سامقانی گفت:

    سلام . روزتون بخیر. مراحل صادرات زعفران به سوئد رو میخواستم. میشه راهنمایی کنید.

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام ممنون روز شما هم بخیر. لطفا مقاله صادرات زعفران به سوئد را مطالعه کنید.

  23. رقیه صدفی گفت:

    سلام. صادرات زعفران به عراق چطوریه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام . لطفا به مقاله صادرات زعفران به عراق مراجعه کنید. با تشکر

  24. وحیدی گفت:

    سلام. صادرات زعفران به عمان چگونه است؟ اطلاعات بیشتری میخوام

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. لطفا مقاله صادرات زعفران به عمان را مطالعه کنید.

  25. احمدی گفت:

    سلام برای صادرات زعفران به اروپا چکار باید بکنیم؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام لطفا به مقاله مربوطه (صادرات زعفران به اروپا) مراجعه کنید.

  26. علیرضا گفت:

    وقت بخیر. صادرات زعفران به قطر چطوریه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. لطفا به مقاله صادرات زعفران به قطر مراجعه کنید.

  27. فرج اللهی گفت:

    سلام. بهترین زعفران دنیا برای کجاست؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      وقت بخیر. لطفا به صفحه بهترین زعفران جهان مراجعه کنید.

  28. وحید گفت:

    قیمت زعفران در کویت چگونه است؟

    1. Admin گفت:

      سلام لطفا به مقاله زعفران در کویت مراجعه کنید.

  29. علیرضا صفوی گفت:

    سلام. زعفران دو گرمی میخواستم. موجود هستش؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه زعفران دو گرمی مراجعه کنید.

  30. محمدعلی گفت:

    سلام. زعفران چهار گرمی دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه زعفران چهار گرمی مراجعه کنید.

  31. محمد شفیعی گفت:

    سلام وقت بخیر. شکسته زعفران یا زعفران نرمه موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون. بله. لطفا صفحه شکسته زعفران یا زعفران نرمه را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *