وبلاگ

قیمت زعفران در ساری + خرید زعفران در ساری

زعفران در ساری - زعفران آناقاین

قیمت زعفران در ساری

وجود واسطه های خرید و فروش زعفران در ساری و طریقه بسته بندی های زعفران و نام شرکت پخش کننده زعفران بر روی قیمت زعفران در ساری موثر می باشد. با خریدن زعفران به طور مستقیم از تولید  کننده می توانید بهترین کیفیت زعفران را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. قیمت زعفران نگین سوپر ممتاز قاینات در ساری به صورت کیلویی حدود 65,900,000 میلیون تومان است.

این قیمت عمده زعفران در ساری است و این نکته حائز اهمیت است که قیمت زعفران به صورت عمده، همیشه کمتر از قیمت خرده است. اما اگر شما به دنبال مقادیر کمتری از زعفران در ساری هستید مشکلی ندارد؛ قیمت هر گرم زعفران نگین سوپر در ساری، حدود 70,000 تومان است. این قیمت ها ممکن است روزانه تغییر کند و شما باید برای قیمت دقیق زعفران به صفحه خرید و قیمت زعفران عمده مراجعه کنید. (لینک بالای صفحه)

همچنین در جدول زیر، ما این قیمت ها را برای شما قرار دادیم.

 

حدود 65,900,000 میلیون تومان قیمت زعفران در ساری به صورت کیلویی
80,000 هزار تومان قیمت هر گرم زعفران در ساری

 

 

 

قیمت زعفران در ساری - زعفران آناقاین

 

همچنین شما می‌توانید شماره خود را در فرم زیر قرار دهید تا کارشناسان ما با شما در تماس باشند. اگر سوال بیشتری درباره زعفران قائنات در ساری دارید، حتما از کارشناسان ما بپرسید. همچنین با قرار دادن شماره خود در فرم زیر، ما قیمت دقیق زعفران در ساری را به شما اعلام می‌کنیم.

زعفران در ساری از کجا بخرم؟

یکی از سوالات متداول ساکنین ساری این است که زعفران در ساری از کجا بخرم؟ سوال خوبی است؛ چون تقلب زعفران زیاد شده و باید زعفران فروشان ساری را بشناسید که امری سخت است. در این مقاله به سوال شما پاسخ خواهیم داد و همچنین در مورد قیمت زعفران در ساری، خرید زعفران در ساری و زعفران قائنات در لیل صحبت خواهیم کرد.

بهترین مرکز خرید زعفران در ساری کجاست؟

اکثر ایرانی ها زعفران را با اسم خراسان می شناسند چون استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و اولین تولید کنندگان زعفران در ایران هستند.

بیشتر اشخاص زمانی که برای مسافرت به مشهد می روند زعفران خراسان را برای سوغاتی می خرند. برای خرید زعفران در روز های بعد همیشه امکان اینکه به شهر های تولید کننده سفر کنید وجود ندارد پس به این علت افراد به دنبال بازار زعفران در شهر های خود می باشند.

 

زعفران ساری - زعفران آناقاین

 

برای مشاهده قیمت بروز زعفران عمده، می توانید به صفحه قیمت عمده زعفران مراجعه کنید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلفی عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه کنید.

زعفران در ساری

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران مورد نیاز خود را در ساری تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی، زعفران دو گرمی و زعفران چهار گرمی را تهیه کنید.

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران عمده موجود است.

 

زعفران در ساری یک ادویه بسیار مهم مانند تمام شهر های ایران است. مردم از زعفران در ساری در غذا های خود برای خوشبو کردن غذا، رنگ دادن به غذا و… استفاده می‌کنند. همچنین از زعفران در ساری در انواع شربت ها و چایی و نوشیدنی ها استفاده می‌شود. مشاهده می‌کنید که کاربرد این ادویه در ساری بسیار زیاد است؛ تازه هنوز مهمترین کاربرد زعفران را نگفتیم.

از زعفران در ساری در بخش صنایع دارویی نیز استفاده می‌شود. اگر از زعفران استفاده کرده باشید، می‌دانید که زعفران خاصیت های بسیار زیادی بر روی بدن، پوست و جا های دیگر بدن دارد؛ به همین دلیل است که این ادویه در صنایع دارویی استفاده می‌شود.

یکی از مراکز فروش عمده زعفران بازار بزرگ ساری می باشد که فروشگاه های متنوع در بازار بزرگ زعفران را به صورت فله و بسته بندی می کنند و در وزن مثقالی و گرمی به مشتریان گرامی عرضه می نمایند.

برای خرید زعفران در ساری حتما با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

 

زعفران در ساری از کجا بخرم؟ - زعفران آناقاین

بازار خرید و فروش زعفران ساری

زمان قضاوت کردن وقتی که می خواهید زعفران بخرید به این نکته دقت فرمایید که اسامی همانند زعفران بهرامن، زعفران سحرخیز و… فقط به نام شرکت پخش کننده زعفران اشاره می کند و هیچ گونه ارتباطی به نوع زعفران ندارد.

پس به هیچ وجه شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام یک بهتر است برای این کار حتما باید نوع و کیفیت زعفران هر دو شرکت را بررسی نمایید.

از آنجا که زعفران یک محصول گرانبها می باشد متاسفانه عده زیادی از مراکز فروش چند نوع از زعفران های مختلف را باهم مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و یا اینکه زعفران های تقلبی و رنگ شده را جایگزین زعفران های اصل می کنند و قیمت های کمی ارزان ارائه می کنند تا مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

 

زعفران در ساری - زعفران آناقاین

 

فروش عمده زعفران در ساری

اگر شما می خواهید که زعفرانی با کیفیت بخرید و مطمئن باشید که اصل است حتما از خود تولید کننده اقدام به خرید کنید. فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در استان خراسان است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد.

تامین کننده زعفران قاینات در ساری

تا به اینجا حتما متوجه شدید که ما (زعفران آناقاین) یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران قاینات در ساری هستیم. برای مثال در ویدئو زیر ما 150 کیلو زعفران قاینات را برای یکی از مشتریان خود در کویت ارسال کردیم.

 

 

خرید زعفران در ساری

خرید زعفران در ساری یکی از ساده ترین کار های شما در طول عمرتان خواهد شد. برای خرید زعفران در ساری فقط کافی است که به صحفه خرید و قیمت زعفران عمده (لینک بالای صفحه) مراجعه کنید و محصول خود را انتخاب کنید. سپس، باید مقدار زعفران مورد نیاز خود را انتخاب کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از آن مشخصات خود را ثبت کنید و ما زعفران را در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهیم رساند.

زعفران ساری

یکی دیگر از سوالات متداول ساکنین ساری این است که کیفیت زعفران ساری چگونه است؟ زعفران ساری در مقابل زعفران قائنات در ساری، حرفی برای گفتن ندارد و زعفران قاینات در ساری کیفیت خیلی بیشتری دارد.

 

زعفران قائنات در ساری - زعفران آناقاین

 

همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، آپارات از بروز ترین اخبار در مورد محصولات ما با خبر شوید.

در ادامه برخی از مقاله هایی که مفید هستند آمده اند. به شدت پیشنهاد می کنیم که مقاله های زیر را از دست ندهید.

همه چیز درباره تاثیر زعفران بر تپش قلب | 6 خاصیت

آیا زعفران باعث کم کاری تیروئید میشود؟ + نسخه درمان

دمنوش خاکشیر با زعفران برای بیماری یبوست | زعفران و یبوست

حلوای خرما زعفرانی | طرز تهیه حلوا خرما

خورشت قیمه بادمجان زعفرانی | طرز تهیه قیمه بادمجان زعفرانی

قیمت زعفران در کرمان | خرید و فروش زعفران در کرمان

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران در ساری

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در ساری هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

 

22 دیدگاه در “قیمت زعفران در ساری + خرید زعفران در ساری

  1. محمد گفت:

    سلام. قیمت زعفران در ساری چنده؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. قیمت زعفران در ساری 65,900,000 است. این قیمت مربوط به 08/28 است و ممکن است تغییر کند.

  2. نازنین گفت:

    سلام خسته نباشید.
    فلفل قرمز درجه یک موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام . ممنون
      بله لطفا به صفحه فلفل قرمز درجه یک مراجعه کنید.

  3. صالح گفت:

    سلام. زعفران سرگل سوپر صادراتی موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام. بله . لطفا به صفحه زعفران سرگل سوپر صادراتی مراجعه کنید.

  4. آمنه افشین گفت:

    سلام. زعفران در لاهیجان موجوده؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه زعفران در لاهیجان مراجعه کنید.

  5. مصطفی نژاد گفت:

    وقت بخیر. بسته بندی چوبی زعفران موجوده؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه بسته بندی چوبی زعفران مراجعه کنید.

  6. کیانا مجد گفت:

    درود بر شما. زعفران اصل در ساری از کجا بخرم؟

    1. Admin گفت:

      اگر به دنبال زعفران اصل در ساری هستید، حتما از فروشگاه ما دیدن کنید.

  7. نازنین محمدی گفت:

    سلام. وقت بخیر. مرکز خرید زعفران در ساری از کجا پیدا کنم؟

    1. Admin گفت:

      برای مرکز خرید زعفران در ساری، حتما از فروشگاه ما دیدن کنید

  8. پاشانسب گفت:

    سلام. زعفران قائنات در ساری موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. ما تامین کننده زعفران قائنات در ساری هستیم

  9. بزرگمهر گفت:

    زعفران در ساری چنده؟

    1. Admin گفت:

      نرخ زعفران در ساری در بالای همین صفحه ذکر شده است

  10. رادمنش گفت:

    کیفیت زعفران ساری چطوره؟

    1. Admin گفت:

      کیفیت زعفران ساری در مقایسه با زعفران قائنات در ساری، حرفی برای گفتن ندارد.

  11. راستین گفت:

    زعفران در ساری از کجا بخرم؟

    1. Admin گفت:

      پاسخ سوال زعفران در ساری از کجا بخرم؟ را در همین صفحه داده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *