وبلاگ

قیمت زعفران در اهواز + زعفران در اهواز

زعفران در اهواز - زعفران آناقاین

قیمت زعفران در اهواز

قیمت زعفران مانند طلا روزانه تغییر می کند. در صفحه قیمت عمده زعفران ما قیمت زعفران را به صورت روزانه تغییر می دهیم و قیمت ها کاملا بروز هستند. از طریق این صفحه می توانید خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که اگر به دنبال زعفران بیشتر از 5 کیلو هستید، با ما در تماس باشید؛ زیرا قیمت زعفران در مقدار های زیاد، کمی کاهش می‌یابد.

در جدول به صورت حدودی قیمت زعفران در اهواز مشخص شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، حتما به صفحه قیمت عمده زعفران در اهواز سر بزنید تا قیمت بروز را مشاهده کنید.

 

حدود 66,000,000 میلیون تومان قیمت یک کیلو زعفران در اهواز (نگین سوپر ممتاز قائنات)
حدود 1,800,000 میلیون تومان قیمت 25 گرم زعفران در اهواز (نگین سوپر ممتاز قائنات)

 

زعفران در اهواز از کجا بخرم؟

اگر ساکن اهواز هستید و به دنبال زعفران صادارتی یا زعفران سرگل در اهواز هستید، حتما پیش آمده است که پرسیده باشید “زعفران در اهواز از کجا بخرم” . پس حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا پاسخ سوال شما را بدهیم. زعفران آناقاین یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران قائنات در اهواز و همه جای ایران است.

پخش و فروش زعفران صادراتی در اهواز | قیمت زعفران در اهواز

زعفران در اهواز به فراوانی یافت می‌شود؛ در خیابان های طالقانی و دکتر شریعتی اهواز، فروشگاه های زیادی وجود دارند که زعفران می‌فروشند. اما نمی‌توان به همه فروشندگان زعفران در اهواز اعتماد کرد. زعفران گرانترین ادویه در جهان است و به همین دلیل تقلب در زعفران بسیار زیاد است. راه های تقلب در زعفران بسیار زیاد است و فروشندگانی هستند که زعفران تقلبی را به خریداران می‌دهند.

 

قیمت زعفران در اهواز - زعفران آناقاین

 

اما راه حل چیست؟

زعفران در اهواز

بهترین راه برای اعتماد به فروشنده زعفران در اهواز این است که زعفران در آزمایشگاه های معتبر آزمایش شود. در برگه آزمایش همه چی مشخص می شود و شما می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. آناقاین زعفران خود را در آزمایشگاه های معتبر تست می کند و برگه آزمایش را به مشتریان خود تحویل می دهد تا جای نگرانی ای برای خرید زعفران در اهواز وجود نداشته باشد.

اگر به دنبال قیمت عمده زعفران در اهواز هستید، می‌توانید به صفحه قیمت عمده زعفران مراجعه کنید. در این صفحه ما قیمت ها را به صورت روزانه بروزرسانی می‌کنیم.  همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلفی عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید عمده زعفران در اهواز هستید، حتما با ما در تماس باشید؛ ما می توانیم زعفران را در هر مقداری که شما نیاز دارید تامین کنیم. اگر به دنبال یک گرم زعفران در اهواز هستید، باز هم ما مشکلی برای ارسال آن نداریم. اگر به دنبال یک تن زعفران!! هستید، باز هم مشکلی برای ارسال آن به شما وجود ندارد.

اگر مشتری ای در خارج کشور دارید که به دنبال زعفران صادراتی است، می توانید زعفران خود را از ما به قیمت مناسب تهیه کنید و به مشتری خود ارسال کنید. همچنین ما صفر تا صد کار های صادرات را می توانیم برای شما انجام دهیم.

 

زعفران در اهواز از کجا بخرم - زعفران آناقاین

 

وقتی می گوییم یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران در اهواز، منظورمان چیست؟ در ویدئو زیر، شما 150 کیلو زعفران قائنات را مشاهده می کنید که ما برای یکی از مشتریان عرب خود ارسال کردیم.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره پخش و فروش زعفران صادراتی در اهواز با شماره تلفن 09127487250 در تماس باشید.

 

 

همچنین زعفران آناقاین، زعفران صادراتی را در بسته های بسیار شیک و مناسب هدیه بسته بندی کرده است. صفحه خرید زعفران کادویی حتما ارزش یک بار مشاهده را دارد. در این صفحه ما بسته بندی های بسیار شیک زعفران را برای شما در قیمت های بسیار مناسب آماده کرده ایم.

خرید زعفران در اهواز

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران مورد نیاز خود را در اهواز تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی، زعفران دو گرمی و زعفران چهار گرمی را تهیه کنید.

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران عمده موجود است.

 

اگرقصد خرید زعفران در اهواز را دارید می توانید انواع زعفران درجه یک صادراتی را در مقادیر گرمی و کیلویی خریداری کنید. چنانچه خودتان می خواهید اقدام به پخش و فروش زعفران صادراتی در اهواز کنید، می توانید زعفران فله را خریداری کرده و سپس خودتان بسته بندی و با انجام امور گمرکی؛ آن را به کشور مورد نظر صادر کنید.

اگر مجوز های صادرات زعفران در اهواز را ندارید فقط کافی زعفران مورد نظر را از فروشگاه ما درخواست کنید. کلیه امور گمرکی برای تان انجام داده شده و زعفران به کشور مورد نظر ارسال خواهد شد.

برگ تاییدیه آزمایشگاه در خرید کیلویی زعفران برای شما ارسال می شود. این برگه نشان دهنده اصل بودن زعفران به کیفیت آن می باشد. از همه انواع زعفران برای صادرات استفاده می شود. در هر کشوری بسته به اینکه از زعفران در چه صنعتی استفاده می کنند، نوع خاصی از زعفران ممکن است طرفداران بیشتری داشته باشد.

به طور کلی برای صادرات باید از مرغوب ترین انواع زعفران استفاده کرد چرا که در کشور های خارج روی زعفران وارداتی نظارت دقیقی انجام می شود. زعفران مرغوب زعفرانی است که ۱۰۰در صد خالص بوده واز قدرت رنگ دهی بالایی برخوردار باشد. معمولاً معیار رنگ دهی زعفران در اکثر کشورها مورد توجه است. در بین انواع زعفران، زعفران نگین و سرگل به ترتیب بالاترین قدرت رنگ دهی را دارند.

 

زعفران در اهواز - زعفران آناقاین

 

زعفران اهواز

ممکن است بپرسید که کیفیت زعفران اهواز چگونه است؟ زعفران در آب و هوای خاصی رشد می‌کند. البته شما می‌توانید زعفران را در اهواز در گلخانه ها پرورش بدهید اما کیفیت آن مانند زعفران قاینات نخواهد شد. شهر قاینات به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد، بهترین زعفران را پرورش می‌دهد. دفتر اصلی ما در این شهر واقع شده است و بخاطر همین، جای هیچ نگرانی ای از بابت کیفیت زعفران، برای شما باقی نمی‌گذارد.

زعفران قائنات در اهواز

همانطور که در قسمت بالا گفتیم، ما تامین کننده زعفران قائنات در اهواز هستیم و هیچ محدودیتی در اندازه سفارش شما وجود ندارد. ما می‌توانیم ماهانه یک تن زعفران برای شما ارسال کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. زعفران قاینات در اهواز مانند شهر های دیگر طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال زعفران قاینات در اهواز هستید، با ما در تماس باشید.

همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، آپارات از بروز ترین اخبار در مورد محصولات ما با خبر شوید. 

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران در اهواز

بسیاری از مردم به دنبال مکانی هستند که بتوانند زعفران را به صورت عمده خریداری کنند. ما فروشنده زعفران در اهواز هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

همچنین مقالات زیر ممکن است برایتان مفید باشد.

فروش زعفران صادراتی در کرج + قیمت زعفران در کرج

برنج زعفرانی | طرز تهیه زعفران روی برنج

 

26 دیدگاه در “قیمت زعفران در اهواز + زعفران در اهواز

  1. محمد زارعی گفت:

    سلام. قیمت زعفران در اهواز رو میخواستم.

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      وقت بخیر. قیمت زعفران در اهواز 65,900,000 تومان برای یک کیلو (نگین قائنات) است. این قیمت برای تاریخ 1402/08/30 است و ممکن است تغییر کند.

  2. امین زاده گفت:

    سلام. وقت بخیر. یه سوال داشتم. حساسیت به زعفران چطوریه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. برای اطلاعات بیشتر لطفا به مقاله حساسیت به زعفران مراجعه کنید.

  3. محسنی گفت:

    سلام. باکس چوبی زعفران رو برای شهر ما موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام وقت بخیر بله. لطفا به صفحه باکس چوبی زعفران مراجعه کنید.

  4. عبدلی گفت:

    سلام زعفران در کاشان موجود دارید؟ فوری هستش

    1. Admin گفت:

      سلام وقت بخیر. لطفا به صفحه زعفران در کاشان مراجعه کنید.

  5. مهدی یاوری گفت:

    سلام. وقت شما بخیر. من در سنندج هستم. زعفران در سنندج میخواستم. موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام. وقت شما هم بخیر. لطفا به صفحه زعفران در سنندج مراجعه کنید.

  6. علیرضا گفت:

    سلام. قلم دارچین هم موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه چوب دارچین مراجعه کنید.

  7. علی قاسمی گفت:

    زعفران قائنات در اهواز موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      بله ما تامین کننده زعفران قائنات در اهواز هستیم

  8. احمد موسوی گفت:

    کیفیت زعفران اهواز چگونه است؟

    1. Admin گفت:

      زعفران اهواز نسبت به زعفران قاینات، کیفیت بسیار پایین تری دارد

  9. مهدی لقایی گفت:

    زعفران در اهواز از کجا بخرم؟

    1. Admin گفت:

      برای پاسخ سوال زعفران در اهواز از کجا بخرم با ما در تماس باشید

  10. دارا گفت:

    زعفران قائنات در اصفهان هم موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      برای زعفران قائنات در اصفهان به مقاله لینک شده مراجعه کنید

  11. علی بهاالدینی گفت:

    قیمت زعفران قاینات در اهواز چقدره؟

    1. Admin گفت:

      قیمت زعفران قاینات در اهواز را می توانید در صفحه قیمت عمده زعفران مشاهده کنید

  12. سبحان فرجی گفت:

    برای خرید زعفران قاینات در اهواز باید چه کار کنیم؟

    1. Admin گفت:

      خرید زعفران قاینات در اهواز به صورت آنلاین بسیار ساده است. اول به صفحه خرید و قیمت زعفران عمده وارد می شوید و با توجه به نوع زعفران و مقدار مورد نیاز، سفارش خود را انجام می دهید.

  13. محمد نادری گفت:

    خرید زعفران در اهواز چگونه است؟

    1. Admin گفت:

      دستور العمل خرید زعفران در اهواز به این صورت است که اول وارد صفحه خرید و قیمت عمده زعفران می شوید. سپس با توجه به نوع زعفران و مقدار مورد نیاز، خرید خود را انجام می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *