وبلاگ

بهترین زعفران ایران + بهترین برند زعفران کدام است؟

همه برند های زعفران ایران

بهترین زعفران ایران برای کجا است؟

بدون تردید  زعفران ایران مرغوب ترین و بهترین می باشد در جهان و این برای همگان ثابت شده است. برای صادرات زعفران نکات زیادی را باید در نظر داشته باشیم که از جمله می توان به نیاز طرف مقابل در کشور مقصد اشاره نمود. عنوان بهترین زعفران صادراتی ایران نیز بر همین اساس و طبق نظر مصرف کننده و یا مشتریان  خارجی در این زمینه متفاوت می باشد. عده ای زعفران گناباد را عنوان بهترین زعفران صادراتی ایران در نظر دارند به دلیل ثبت جهانی و عطر و بوی بی نظیر، عده ای زعفران تربت حیدریه برای قلم های درشت و زیبا اش و عده ای هم زعفران قائنات.

در این بین، زعفران تولید شده در مناطق خراسان معمولاً با کیفیت بالاتری در مقایسه با دیگر مناطق شناخته شده است. همچنین، شهرستان قائنات و تربت حیدریه در استان خراسان رضوی، به عنوان مرکز تولید زعفران با کیفیت و برند مشهوری در این زمینه شناخته شده است. با این حال، برای خرید زعفران، بهتر است از فروشندگان مطمئن و معتبر خرید کنید تا از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

بهترین زعفران دنیا کجاست

 

بهترین زعفران جهان مطلق به کجاست؟

برای اولین بار در سال 1393 زعفران افغانستان و آن هم زعفران هرات جایزه‏‌ی جهانی بهترین زعفران جهان را کسب نمود. انستتیوی جهانی آزمایش ذائقه و کیفیت،نمایشگاه سالانه محصولات غذایی خود را در شهر بروکسل بلژیک برگزار کرده است. در این مراسم که بیشتر ازهزار نوع از محصولات موادغذایی که به رقابت گذاشته شده زعفران افغانستان موفق شد جایزه بهترین زعفران جهان را به دست آورد.و این روند درسال های 94 و 95 نیز تکرار شد.

همچنین با توجه به مسائل سیاسی منطقه و هم نفوذ کشور های غربی برای تحریم اقتصادی ایران و ضربه زدن به کشاورزی ایران این نتایج قابل پیش بینی به نظر می رسید.

بهترین زعفران دنیا؟ زعفران یکی از ارزشمندترین و گران‌ترین محصولات کشاورزی جهان است و در بسیاری از کشورها تولید می‌شود. اما بهترین زعفران دنیا معمولاً با کیفیت ترین و با ارزش ترین زعفران در جهان مربوط به کشور ایران است که با نام “زعفران سرخ ایران” شناخته می‌شود.

به علاوه، کشورهایی مانند اسپانیا، آفریقای جنوبی، یونان و کشورهای خاورمیانه نیز تولید کننده زعفران هستند. در این کشورها، زعفران با کیفیت و با ارزشی تولید می‌شود که می‌تواند با کیفیت زعفران ایران رقابت کند. به هر حال، بهترین زعفران دنیا باید با توجه به ارزش و کیفیت آن شناخته شود که در این رابطه، زعفران ایران بیشترین شهرت و شناخت را در جهان دارد.

 

بهترین زعفران ایران

بهترین زعفران مال کدام شهر است؟

بهترین زعفران ایران مال کدام شهر است؟ بهترین زعفران ایران کجاست؟ بهترین زعفران ایران معمولاً در شهرستان‌های تولیدکننده زعفران مانند تربت حیدریه، تایباد و تربت جام در استان خراسان رضوی و قائنات در استان خراسان جنوبی تولید می‌شود. البته شهرستان‌های دیگری نیز در ایران هستند که زعفران با کیفیت تولید می‌کنند، اما این شهرستان‌ها به عنوان مراکز اصلی تولید زعفران معروف‌تر هستند.

بهترین برند زعفران در ایران

بهترین برند زعفران زعفرانی می باشد که به طور مستقیم از خود کشاورز خریداری شود چون مارک ها و برند های مختلفی که در زمینه زعفران وجود دارند نیز برای تامین زعفران خود زعفران را مستقیم از کشاورز خریداری می کنند و یا اینکه از چند واسطه از کشاورز تهیه می کنند. بهترین مارک زعفران، زعفران کشاورز و خراسان می باشد.

در تصویر زیر، لوگوی برخی از برند های برتر زعفران در ایران را مشاهده می‌کنید.

 

همه برند های زعفران ایران

 

البته که موضوع بهترین برند زعفران مسئله ای است که نمیتوان یک اسم را نام برد؛ در این مورد باید کیفیت و خدمات برند مورد نظر با با بقیه مقایسه کرد.  با این حال در ادامه به مقایسه چند برند مطرح زعفران می‌پردازیم.

1. زعفران آنا قاین

 

بهترین زعفران دنیا کجاست

 

اگر می خواهید زعفران را از یک برند معتبر خریداری کنید، به جای مناسبی آمده اید. ما همیشه زعفران را در آزمایشگاه های رسمی آزمایش می کنیم و نتیجه آزمایش را به مشتری می دهیم تا مشتری خرید معتبری داشته باشد.

  • آدرس دفتر زعفران آنا قاین: آدرس: قم، خیابان شهدا (صفائیه)، پاساژ طلا، طبقه اول، زعفران آنا قاین

مکان دفتر زعفران آنا قاین در نقشه گوگل: 👇

 

 

صفحه اول سایت ما را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

تصویر صفحه اول سایت برند زعفران آنا قاین

 

ما (زعفران آنا قاین) عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان است و نزدیک به 90 درصد زعفران جهان در ایران تولید می شود. زعفران آنا قاین زعفران ایرانی را با کیفیت بالا در اروپا و سراسر جهان به فروش می رساند. شما می توانید زعفران ما را در اروپا از طریق نمایندگی های ما خریداری کنید.

تنوع محصولات برند زعفران آنا قاین

محصولات ما تنوع بسیار زیادی دارد. از جمله میتوان به پک های کادویی زعفران، زعفران پاکتی، زعفران عمده، ادویه و… اشاره کرد. گوشه از انواع بسته بندی های خود را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

در تصویر اول پکیج های کادویی ما که در جعبه های مخملی و چوبی هستند را مشاهده می‌کنید. تمامی این محصولات در صفحه فروشگاه ما موجود می‌باشند.

 

انواع بسته بندی های برند زعفران آنا قاین

 

در این تصویر محصولات کادویی ما که در جعبه های مخملی هستند را مشاهده می‌کنید. تمامی این محصولات در صفحه فروشگاه ما موجود می‌باشند.

 

انواع بسته بندی های برند زعفران آنا قاین

 

 

مکان برداشت زعفران های ما

ما زعفران خود را از زمین های کشاورزی شهرستان قاین در استان خراسان جنوبی برداشت می کنیم. این شهر بدون اغراق بهترین زعفران جهان را دارد. سالانه گردشگران زیادی برای خرید حضوری به این شهر می آیند.

مشتریان برند زعفران آنا قاین

ما تاکنون زعفران خود را به بسیاری از کشورها مانند قطر، عمان، هلند، فرانسه، آمریکا، تایوان و … ارسال کرده ایم که این نشان دهنده کیفیت بالای زعفران است که مشتریانی از سراسر جهان دارد.

می توانید برخی از بارنامه های ما را در بخش زیر مشاهده کنید.

 

بهترین مارک زعفران - فروشگاه زعفران آنا قاین

ارسال زعفران آنا قاین به تایوان

 

بهترین برند زعفران - فروشگاه زعفران آنا قاین

ارسال زعفران آنا قاین به پاریس

 

بهترین زعفران دنیا - فروشگاه زعفران آنا قاین

ارسال زعفران آنا قاین به هلند

 

تصاویر بالا نمونه بارنامه های زعفران ما بودند که نشان دهنده کیفیت زعفران است که از سر تا سر دنیا مشتری دارد.

در ادامه به برسی برند بعدی زعفران می‌پردازیم.

2. زعفران مجتهدی

 

بهترین زعفران جهان

 

لینک به سایت

صفحه اول سایت برند زعفران مجتهدی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

تصویر صفحه اول سایت برند زعفران مجتهدی

 

فروشگاه مجتهدی در سال 1315 تأسیس و بصورت رسمی فعالیت خود را در زمینه عرضه زعفران و خشکبار آغاز کرده است. از همان آغاز فعالیت؛ درست کاری، صداقت در کار، تهیه و توزیع محصولات درجه یک با قیمت بسیار مناسب و مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرار داده ایم و به لطف ایزد منان تا به امروز توانسته ایم به نسل های پس از خود این اصول را به بهترین شکل منتقل نماییم تا آنان نیز ادامه دهنده این راه باشند.

در تصویر زیر انواع محصولات برند زعفران مجتهدی را مشاهده می‌کنید.

 

انواع بسته بندی های برند زعفران مجتهدی

 

  • آدرس دفتر: شعبه مرکزی : مشهد، خیابان خسروی نو، جنب اندرزگو ۱۲ (کوچه آیت ا… خامنه ای)
  • شعبه یک: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا(ع) ۱۳ و ۱۵
  • شعبه قم: قم – خیابان شهدا – کوچه 28 – نبش چهار راه اول

مکان دفتر در نقشه گوگل: 👇

 

 

3. زعفران سحرخیز

 

بهترین مارک های زعفران

 

لینک به سایت

صفحه اول سایت برند زعفران سحرخیز را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

تصویر صفحه اول سایت برند زعفران سحرخیز

 

زعفران سحرخیز مجموعه ای خانوادگی است که از سال 1932 با احترام به رضایت مشتریان محصولات خود را با بهترین کیفیت عرضه کرده است.

در تصویر زیر انواع محصولات برند زعفران سحرخیز را مشاهده می‌کنید.

 

انواع بسته بندی های برند زعفران سحرخیز

 

  • آدرس دفتر: پاسداران بین بوستان هفتم و هشتم جنب داروخانه شبانه روزی
  • کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی توس، فاز یک، بلوار تلاش شمالی، شماره 135

آدرس دفتر در نقشه گوگل: 👇

 

 

رطوبت، گرد و غبار و سایر ناخالصی های طبیعی و همچنین افزودنی های مصنوعی با کیفیت محصولات آنها مخالف است و با توجه به شرایط بازار، دیگر امکان خرید محصول از کشاورز و فروش آن به مشتری بدون فرآیند وجود ندارد.

4. زعفران مصطفوی

 

بهترین زعفران ایران

 

لینک به سایت

صفحه اول سایت برند زعفران مصطفوی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

تصویر صفحه اول سایت برند زعفران مصطفوی

 

زعفران مصطفوی همانند بسیاری از تولید کننده های صنعتی بزرگ دنیا اهدافی چون رضایت مشتری، ارتقاء کیفیت، افزایش کمیت و کاهش قیمت را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به شرایط کنونی کشور و در راستای اجرای اهداف توسعه ای کشور عزیزمان ایران، ایجاد اشتغال و صدور تولیدات به سایر کشورها را نیز در برنامه خود قرار داده است و بر آن است تا با دستیابی به دانش و فن آوری روز جهان و ارائه کیفیت مطلوب تولیدات، آینده ای روشن را برای مجموعه تحت مدیریت خود رقم زند.

در تصویر زیر انواع محصولات برند زعفران مصطفوی را مشاهده می‌کنید.

 

انواع بسته بندی های برند زعفران مطفوی

 

  • آدرس دفتر: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا (ع) 1 و 3
  • کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی طوس، فاز یک، بلوار تلاش شمالی، نبش تلاش شمالی 7

آدرس دفتر در نقشه گوگل: 👇

 

5. زعفران توکلی

 

بهترین برند های زعفران

 

لینک به سایت

صفحه اول سایت برند زعفران توکلی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

تصویر صفحه اول سایت برند زعفران توکلی

 

فروشگاه زعفران توکلی واقع در  مشهد – خیابان خسروی نو  با بیش از ۸۰ سال افتخار خدمت به مجاورین و زایرین گرامی مشهدالرضا(ع) بصورت انلاین و شبانه روزی آماده ثبت سفارش از مشتریان گرامی می باشد.

در تصویر زیر انواع محصولات برند زعفران توکلی را مشاهده می‌کنید.

انواع بسته بندی های برند زعفران توکلی

آدرس دفتر: مشهد، خیابان خسروی نو، اندرزگو ۱۸، فروشگاه زعفران توکلی

آدرس دفتر در نقشه گوگل: 👇

فروشگاه زعفران توکلی با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در تولید محصولات خود شامل زعفران – خشکبار – ادویه جات – گیاهان داروئی در خدمت مجاوران و زائران گرانقدر و عزیز می باشد.

6. زعفران عاقله

تیم زعفران عاقله در دو واحد مرکزی در قائنات خراسان جنوبی و مشهد خراسان رضوی مستقر شده است. همکاران فنی زعفران عاقله در قائنات مسئولیت خطیر تعیین کیفیت فنی محصولات و سورت و بسته‌بندی را به عهده دارند.

در دفتر مرکزی مشهد، واحدهای فروش، حسابداری، تولید محتوا و بازاریابی حضور دارند.

 

لوگوی برند زعفران عاقله

 

لینک به سایت

صفحه اول سایت برند زعفران عاقله را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

تصویر صفحه اول سایت برند زعفران عاقله

 

  • دفتر مشهد: ایران، خراسان رضوی، مشهد، فلسطین 21 ، پلاک 27، واحد همکف
  • کارخانه: ایران، خراسان جنوبی، قاین، نبش جانبازان 20، ساختمان کسری

آدرس دفتر در نقشه گوگل: 👇

 

دانش روز زعفران در اختیار آنهاست. با استفاده از آزمایشگاه تخصصی خود که در شهر قائن احداث کردیم. محصولات خود را از سخت‌گیرانه ترین فیلترهای تعیین کیفیت عبور می‌دهیم.

 

تنوع محصولات برند زعفران عاقله را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 

تنوع محصولات برند زعفران عاقله

 

7. زعفران بهرامن

شرکت زعفران بهرامن در سال 1349 با نام عباس عباس زاده با هدف نوآوری در زمینه تولید و بسته بندی زعفران شروع به کار نمود و با گذشت زمان و پیشرفت جامعه و تکنولوژی در سال 1373 به زعفران بهرامن تغییر نام یافت. بهرامن از دیرباز میکوشد تا با بهره گیری از دانش روز و تجارب بزرگانِ خود، همواره برترین محصولات را به مردمان جهان عرضه نماید. محصولاتی که کیفیت، تخصص، و مهر، ریشه ی مشترک تمامیِ آن هاست، در خاکی که حمایت مشتریان که سرمایه ی اصلی بهرامن است می‌روید.

 

لوگوی برند زعفران بهرامن

 

لینک به سایت

صفحه اول سایت برند زعفران بهرامن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

تصویر صفحه اول سایت برند زعفران بهرامن

 

آدرس: ایران – خراسان رضوی – مشهد – خیابان امام رضا(ع) – نبش امام رضا 8

آدرس دفتر در نقشه گوگل: 👇

تنوع محصولات برند زعفران عاقله را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 

تنوع محصولات برند زعفران بهرامن

 

8. زعفران ایلیا

زعفران ایلیا با کادری مجرب و متخصص و برخاسته از خطه زعفران خیز جنوب خراسان همواره در تلاش است تا با ترکیب تجربه، سنت بومی ، دانش و صنعت آکادمیک خالص‌ترین و مرغوبترین زعفران ایرانی را گلچین کرده تا همواره بهترین معرف و عرضه کننده این محصول ارزشمند و گرانبها در جهان باشد. در همین راستا همواره خود را ملزم به انجام اقدامات کنترلی و نظارتی دقیق می داند و به همین منظور کلیه محصولات خود را پس از تایید واحد کنترل کیفیت ،در محیطی کاملاً بهداشتی و با استفاده از فناوری پیشرفته و بهره گیری از کارکنان متعهد اقدام به بسته بندی زعفران با کیفیت می نماید.

لوگوی برند زعفران ایلیا

لینک به سایت

صفحه اول سایت برند زعفران ایلیا را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.
تصویر صفحه اول سایت برند زعفران ایلیا
آدرس دفتر مرکزی : مشهد – بازار امام رضا – بازار سوم – طبقه دوم – پلاک 2/944
آدرس دفتر تهران : خیابان آیت الله کاشانی بعد از پل ستاری بین حسن اباد و عقیل جنب مسجد علی ابن ابی طالب پلاک ۳۸۶ واحد ۱
آدرس دفتر در نقشه گوگل: 👇

تنوع محصولات برند زعفران ایلیا را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 

تنوع محصولات برند زعفران ایلیا

 

زعفران ایلیا در سال ۱۳۷۹ به منظور حمایت از کشاورزان و فروش زعفران مرغوب آنها به بازار هدف داخلی، پا به عرصه نهاد و توانست با خرید زعفران مرغوب از کشاورزان جنوب خراسان و قائنات از آنها حمایت کند تا تولیدات خود را افزایش دهند.

9. دیبا زعفران

مجموعه دیبا زعفران به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین سایت فروش زعفران در کشور امکان خرید انواع زعفران با کیفیتی عالی را برای شما عزیزان فراهم ساخته است. شما به واسطه مجموعه آنها می توانید به مقایسه کیفیت زعفران ها پرداخته و بهترین خرید خود را تجربه کنید. جهت دریافت مشاوره های بیشتر و آگاهی از قیمت انواع زعفران و قیمت آب زعفران با کارشناسان آنها در ارتباط باشید.

 

لوگوی برند دیبا زعفران

 

لینک به سایت

صفحه اول سایت برند زعفران دیبا را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

تصویر صفحه اول سایت برند دیبا زعفران

 

آدرس دفتر: یزد میبد خیابان امام فروشگاه دیبا | ساعت کاری: هر روز ساعت ۱۲ الی ۲۱

آدرس دفتر در نقشه گوگل: 👇

 

 

شماره تماس: 09134554084

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: dibakam_com | تلگرام: dibakam | ایتا: dibakam

تنوع محصولات برند زعفران دیبا را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 

تنوع محصولات برند زعفران دیبا

 

برای مشاهده قیمت بروز عمده زعفران قائنات، می توانید به صفحه قیمت زعفران امروز مراجعه فرمایید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلف برای هر نوع سلیقه ای عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه فرمایید.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی، زعفران دو گرمی و زعفران چهار گرمی را تهیه کنید.

 

 

 

بهترین زعفران دنیا

زعفران بر اساس رشته‌های گل زعفران دسته‌بندی می‌شود که ما این دسته بندی را به طور دقیق در مقاله دسته بندی انواع زعفران چیست؟ توضیح دادیم. هر رشته از دو بخش کلاله و خامه تشکیل می‌شود. کلاله بخش قرمز رنگ زعفران می باشد که عطر و رنگ زعفران به آن وابسته می باشد.خامه بخش زرد یا سفید انتهایی رشته زعفران بوده و برخلاف باور عموم مردم اثری روی عطر زعفران ندارد. بر اساس کلاله و خامه،‌ زعفران به دسته‌های اصلی پوشال، سرگل، دسته و نگین تقسیم می‌شود.

در این قسمت به سوالات متدوال درباره بهترین زعفران جهان می‌پردازیم.

  • کدام کشور بهترین زعفران را تولید می کند؟

ایران به دلیل داشتن آب و هوای مساعد و سنت دیرینه در کشت و برداشت زعفران، تولید کننده بهترین زعفران در جهان است. زعفران اسپانیایی و کشمیری نیز به دلیل کیفیت بسیار مورد توجه هستند.

  • چگونه بفهمم زعفران مرغوب است؟

زعفران مرغوب دارای نخ های بلند و ضخیم با رنگ قرمز تیره و رایحه ای قوی و شیرین است. همچنین باید نسبتاً خشک باشد که نشان دهنده خشک شدن و نگهداری مناسب باشد. توصیه می‌شود زعفران را از عرضه‌کننده‌های معتبری که می‌توانند اطلاعاتی در مورد تازگی و کیفیت زعفران ارائه دهند، خریداری کنید، زیرا ممکن است زعفران با کیفیت پایین‌تر با مواد دیگری تقلب شده باشد یا از قسمت‌های با کیفیت پایین‌تر گیاه زعفران تشکیل شده باشد.

  • چه چیزی زعفران ایران را بهترین زعفران دنیا می کند؟

زعفران ایران به دلیل دارا بودن سطح بالایی از کروسین، رنگدانه ای طبیعی که رنگ و عطر متمایزی به زعفران می دهد و تکنیک های برداشت و فرآوری باکیفیت آن، بهترین در جهان محسوب می شود. آب و هوا و خاک ایران نیز برای تولید زعفران مرغوب مساعد است.

 

بهترین زعفران جهان

 

  • چگونه می توانم زعفران اصیل و مرغوب را تشخیص دهم؟

زعفران اصیل و مرغوب باید دارای رنگ قرمز تیره، عطر قوی و نخ های ضخیم و خشک باشد. نباید دارای قسمت های زرد یا سفید باشد که نشان دهنده مخلوط شدن آن با سایر قسمت های گیاه زعفران یا مواد دیگر باشد. توصیه می شود زعفران را از یک تامین کننده معتبر خریداری کنید که بتواند اطلاعاتی در مورد منشا، کیفیت و خلوص زعفران ارائه دهد.

ویژگی بهترین زعفران

  1. قیمت بالای زعفران و دارای استانداردهای معتبر
  2. رشته‌هایی خشک و شکننده (رشته‌ها نباید مرطوب یا نرم باشند)
  3. رشته‌هایی سالم (رشته‌ها نباید شکسته یا کوچک باشند)
  4. بوی تازه و شیرین و طعم گس و گاهی تند (زعفران برخلاف بوی آن طعم شیرینی ندارد)
  5. اندازه یکسان طول رشته‌های زعفران
  6. رنگ متفاوت رشته‌های زعفران (اگر مقدار رنگ قرمز و زرد رشته‌ها کاملا یکدست باشد، احتمال دارد که زعفران تقلبی باشد)
  7. قرمز رنگ بودن رشته‌های زعفران (رنگ قرمز زعفران به رنگ نارنجی هم شباهت دارد)
  8. تاریخ تولید به روز (هر چه تاریخ تولید جدیدتر باشد، زعفران بهتر خواهد بود)

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

 

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.
فروشگاه زعفران آنا قاینفروشگاه زعفران آنا قاین

 

15 دیدگاه در “بهترین زعفران ایران + بهترین برند زعفران کدام است؟

  1. حشمتی گفت:

    سلام . بهترین زعفران دنیا مال کجاست ؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بهترین زعفران دنیا قطعا برای ایران هست. در ایران هم شهر هایی مانند قائنات، تربت حیدریه و … زعفران های با کیفیت بالا کشت می‌کنند.

  2. محمد زارعی گفت:

    سلام وقت بخیر. بهترین زعفران دنیا کجاست ؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. در دنیا به دلیل تحریم ایران و تبلیغات گسترده کشور های اروپایی، بهترین زعفران را، زعفران اسپانیایی ییا افغانستانی می‌دانند. ولی بدون شک بهترین زعفران دنیا برای ایران هست. داخل ایران هم رقابت برای بهترین زعفران زیاد هست که اکثرا زعفران قائنات (خراسان جنوبی) را بهترین زعفران ایران می‌نامند.

  3. علی گفت:

    سلام. بهترین زعفران ایران مال کجاست ؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. برای سوال بهترین زعفران ایران مال کجاست به قول معروف اختلافات زیادی بین علما وجود داره. یه سریا می‌گن تربت حیدریه و یک سری، طرفدار زعفران قائنات هستند. حقیقتا طبق تجربه ما هر دو خوب هستند.

  4. افشین گفت:

    بهترین زعفران ایران برای کیست؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بهترین زعفران ایران، زعفرانی می باشد که به طور مستقیم از خود کشاورز خریداری شود; نه از واسط و دلال ها. برای اطمینان از کیفیت هم باید درخواست آزمایش زعفران را داشته باشید. اگر می خواهید زعفران را از یک برند معتبر خریداری کنید، به جای مناسبی آمده اید. ما همیشه زعفران را در آزمایشگاه های رسمی آزمایش می کنیم و نتیجه آزمایش را به مشتری می دهیم تا مشتری خرید معتبری داشته باشد.

  5. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام وقت بخیر. در پاسخ به دیدگاه شما “بهترین زعفران ایران کجاست ؟” بهترین زعفران ایران به نظر بسیاری از کارشناسان برای قائنات یا قائن در خراسان جنوبی است.

  6. عابدینی گفت:

    سلام. بهترین زعفران ایران مال کجاست ؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. در پاسخ به دیدگاه شما “بهترین زعفران ایران مال کجاست ؟” باید بگوییم که به نظر بسیاری از مردم، برای قائن یا قائنات در استان خراسان جنوبی است.

  7. احمد گفت:

    سلام وقت بخیر. بهترین زعفران در ایران کجا کشت میشه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. پاسخ سوال بهترین زعفران در ایران کجا کشت میشه رو در این مقاله به طور کامل داده ایم. با این حال، زعفران تولید شده در مناطق خراسان معمولاً با کیفیت بالاتری در مقایسه با دیگر مناطق شناخته شده است. همچنین، شهرستان قائنات و تربت حیدریه در استان خراسان رضوی، به عنوان مرکز تولید زعفران با کیفیت و برند مشهوری در این زمینه شناخته شده است.

  8. سبزعلی گفت:

    سلام زعفران در شهر گلستان موجود هستش؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بله
      لطفا به مقاله زعفران در گلستان (بهارستان) مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *