وبلاگ

قیمت زعفران در شیراز + خرید عمده زعفران در شیراز

فروشنده زعفران در شیراز - زعفران آنا قاین

قیمت زعفران در شیراز

قیمت زعفران قائنات در شیراز مختلف هست. این موضوع دلیل های مختلفی دارد که حتما با آن آشنایی دارید. تقریبا قیمت زعفران در شیراز که رنگ خوبی دارد، کیلویی 112,000,000 تومان می‌باشد. این قیمت ها تقریبی هست و شما باید برای قیمت دقیق، به صفحه خرید و  سفارش و قیمت عمده زعفران مراجعه نمایید. (لینک بالای صفحه)

 

زعفران در شیراز - زعفران آنا قاین

 

شاید شما به دنبال زعفران در شیراز به صورت خرده باشید؛ مشکلی ندارد. قیمت هر گرم زعفران در شیراز حدود 145,000 هزار تومان می باشد. این قیمت ها، قیمت زعفران نگین در شیراز می باشد که برای صادرات استفاده می‌شود. اگر به دنبال زعفران مرسوم (سرگل) در شیراز هستید، به صفحه قیمت عمده زعفران مشاهده کنید. در این صفحه می توانید قیمت عمده و خرده زعفران سرگل در شیراز را مشاهده کنید.

 

زعفران در شیراز

 

در جدول زیر می توانید قیمت زعفران در شیراز را مشاهده کنید.

 

قیمت هر کیلو زعفران در شیراز (صادراتی) 112,000,000 تومان
قیمت هر گرم زعفران در شیراز (صادراتی) 145,000 تومان

 

برای دیدن قیمت بروز زعفران قائنات در شیراز، می توانید به صفحه قیمت زعفران امروز مراجعه فرمایید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی خواهد شد. همچنین ما بسته های کادویی با کیفیت زعفران در طرح های مختلفی عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه فرمایید.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در شیراز مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در شیراز، زعفران دو گرمی در شیراز و زعفران چهار گرمی در شیراز را تهیه کنید.

همچنین شما امکان خرید زعفران کادویی و هدیه برای عزیزانتان هم از سایت ما دارید. در فروشگاه ما بیش از 30 مدل متنوع از پک های کادویی زعفران با رنگ و وزن های مختلف وجود دارد که برخی از آن ها را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید.

 

زعفران سرگل در شیراز که از نامش پپداست که قسمت قرمز رنگ زعفران است که به نام سرگل گفته می شود ، بخش های رشته زعفران زمانی که از گل زعفران می روید ، به اندازه حدودی طول ۵ سانتی متر روشت می کنند و در 2 قسمت سفید و قرمز رنگ تبدیل می‌شوند که در این زمان قسمت قرمز رنگ زعفران ، با نام سرگل در بازار عرضه می شوند.

زعفران در شیراز

زعفران شیراز گیاهی هست از تیره زنبقیان، که به عنوان ادویه خوش رنگ در آشپزی کاربرد دارد. کلاله و خامه زرشکی رنگ گل زعفران جمع‌آوری و خشکانده می‌شوند ، و از آن برای چاشنی‌ زنی و رنگ دهی زیبای غذاها هستفاده می‌شود. زعفران سال ها هست که به عنوان گران‌بها ترین ادویه جهان بر حسب وزن درواقع شناخته می‌شود.

فکر نکنید که کیفیت زعفران به قیمت زعفران در شیراز بستگی دارد. به عبارت دیگر، قیمت زعفران به میزان برداشت زعفران در یک کشور خاص و تعداد واسطه ها قبل از رسیدن زعفران به دست شما بستگی دارد.

 

فروشنده زعفران در شیراز - زعفران آنا قاین

 

زعفران در شیراز یک ادویه پیچیده برای پرورش دادن است. برای تهیه 500 گرم از این ادویه، حدود 50000 گل نیاز است. برداشت آن نیاز به نیروی کار ماهر زیادی دارد. به دلیل اینکه زعفران باید در اوایل صبح و قبل از طلوع خورشید برداشت شود. پس از باز شدن گل پس از طلوع خورشید، به دلیل اشعه های مضر خورشید و گرد و غبار گل آن شروع به پژمردن می کند. که این مساله باعث تغییر ساختار شیمیایی زعفران می شود. و به همین دلیل برداشت زود هنگام انجام می شود. به دلیل نیاز به نیروی کار ماهر و فضای عظیم زراعی با خاک و آب و هوای مناسب، زعفران گران می شود.

به هیچ عنوان زعفران را در شیراز در مقابل تابش شدید نور خورشید قرار ندهید چراکه دلیل کاهش رنگ زعفران خواهد شد و کیفیت زعفرانتان پایین می آید و در هنگام استفاده از آن، عطر و بوی همیشگی و بی نظیر و شگفت انگیز تکرارنشدنی خود را از دست بدهد. تلاش کنید محل و مکانی که برای نگهداری زعفران انتخاب می کنید، به دور از هرگونه حشره و جونده ای باشد تا سالم و شیک باقی بماند.

 

فروش عمده زعفران در شیراز - زعفران آنا قاین

زعفران قائنات در شیراز

زعفران معروف به «طلای سرخ» در شهر باستانی شیراز در ایران رشد می کند. این ادویه معطر قرن هاست که در اینجا کشت می شود و شیراز را به قطب تولید و تجارت زعفران تبدیل کرده است. آب و هوای ایده آل این منطقه با تابستان های خشک و زمستان های خنک، شرایط مناسبی را برای شکوفایی زعفران فراهم می کند. مزارع زعفران شیراز در طول فصل شکوفه‌دهی، منظره را با رنگ‌های پر جنب و جوش رنگ می‌کنند و مردم محلی و بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کنند. زعفران شیراز با طعم متمایز و رنگ غنی خود، به دلیل کیفیت و قدرت آن شهرت زیادی در سراسر جهان دارد. این ادویه گرانبها به بخشی جدایی ناپذیر از میراث فرهنگی شهر تبدیل شده است و طعمی از تجمل را به لذت های آشپزی و مراسم سنتی اضافه می کند.

در تصویر زیر نمونه پک های زعفران کادویی ما در شیراز را مشاهده می‌کنید.

 

زعفران شیراز - زعفران آنا قاین

 

بهترین مرکز خرید زعفران در شیراز کجاست؟

اکثر ایرانی ها زعفران را با اسم خراسان می شناسند چون استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و اولین تولید کنندگان زعفران در ایران هستند.

بیشتر اشخاص زمانی که برای مسافرت به مشهد می روند زعفران خراسان را برای سوغاتی می خرند. برای خرید زعفران در روز های بعد همیشه امکان اینکه به شهر های تولید کننده سفر کنید وجود ندارد پس به این علت افراد به دنبال بازار زعفران در شهر های خود می باشند.

یکی از مراکز فروش عمده زعفران بازار بزرگ شیراز می باشد که فروشگاه های متنوع در بازار بزرگ زعفران را به صورت فله و بسته بندی می کنند و در وزن مثقالی و گرمی به مشتریان گرامی عرضه می نمایند. برای خرید زعفران در شیراز حتما با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

 

زعفران شیراز - زعفران آنا قاین

 

بازار خرید و فروش زعفران شیراز

زمان قضاوت کردن وقتی که می خواهید زعفران بخرید به این نکته دقت فرمایید که اسامی همانند زعفران بهرامن، زعفران سحرخیز و… فقط به نام شرکت پخش کننده زعفران اشاره می کند و هیچ گونه ارتباطی به نوع زعفران ندارد.

پس به هیچ وجه شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام یک بهتر است برای این کار حتما باید نوع و کیفیت زعفران هر دو شرکت را بررسی نمایید.

از آنجا که زعفران یک محصول گرانبها می باشد متاسفانه عده زیادی از مراکز فروش چند نوع از زعفران های مختلف را باهم مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و یا اینکه زعفران های تقلبی و رنگ شده را جایگزین زعفران های اصل می کنند و قیمت های کمی ارزان ارائه می کنند تا مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

 

قیمت زعفران در شیراز - زعفران آنا قاین

 

تامین کننده زعفران در شیراز

آنا قاین از بزرگترین تامین کننده های زعفران در شیراز هستیم. منظورمان از بزرگترین چیست؟ یعنی اینکه در اندازه سفارش شما، محدودیتی وجود ندارد. برای مثال در ویدئو زیر ما 150 کیلو زعفران قاینات را برای یکی از مشتریان خود در کویت ارسال کردیم.

 

 

زعفران شیراز

برای خرید و سفارش راحت زعفران قاینات در شیراز به دنبال مرکز خرید و سفارشی زعفرانی مطمئن در شیراز هستید؟ شاید هم به دنبال قیمت زعفران در شیراز، قیمت زعفران با ریشه از نمایندگی مطمئن زعفران قاینات در شیراز هستید؟ این سوال که خرید و سفارش زعفران عمده از کشاورز و یا در کل خرید و  سفارش زعفران از کشاورز چه شرایطی دارا هست در زبان شما نیز افتاده؟ با تیم قوی ما و مطلبی خاص خرید و سفارش زعفران شیراز همراه شوید تا نه تنها به پاسخ تمام این سوالات پی ببرید بلکه نحوه خرید و سفارش زعفران ارگانیک تایید شده در شیراز را نیز دریافت کنید. مارا یاری کنید و ادامه مطلب خرید و سفارش زعفران شیراز را از دست ندهید پس با ما بمانید.

در تصویر زیر نمونه پک های زعفران کادویی ما در شیراز را مشاهده می‌کنید.

 

قیمت زعفران در شیراز - زعفران آنا قاین

 

فروش عمده زعفران در شیراز

اگر شما می خواهید که زعفرانی با کیفیت بخرید و مطمئن باشید که اصل است حتما از خود تولید کننده اقدام به خرید کنید.

فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در شیراز است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد.

وجود واسطه های خرید و فروش زعفران در شیراز و طریقه بسته بندی های زعفران و نام شرکت پخش کننده زعفران بر روی قیمت زعفران موثر می باشد.

با خریدن زعفران به طور مستقیم از تولید  کننده می توانید بهترین کیفیت زعفران را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران در شیراز

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در شیراز هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

 

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.

 

16 دیدگاه در “قیمت زعفران در شیراز + خرید عمده زعفران در شیراز

  1. عباسی گفت:

    سلام وقتتون بخیر. قیمت زعفران در شیراز رو میخواستم. قیمت امروز

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. قیمت زعفران سوپر نگین اتویی امروز 116,700,000 تومان است. البته این قیمت مربوط به امروز 01/30 است و ممکن است تغییر کند.

  2. زین عباس گفت:

    سلام. خرید عمده زعفران در شیراز میشه انجام داد؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام بله. خرید عمده زعفران در شیراز از خود سایت هم ممکنه.

  3. مهدی حیدری گفت:

    خرید زعفران شیراز به چه صورته؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. برای خرید زعفران شیراز ابتدا باید وارد صفحه قیمت زعفران امروز شوید و محصول مورد نظر را انتخاب کنید. سپس باید مقدار مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال 500 گرم را انتخاب می‌کنید و سپس آن را به سبد خرید خود اضافه می‌کند. بعد از آن باید مشخصات خود را وارد کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید. بعد از آن ما زعفران خریداری شده را در کمتر از 3 روز کاری به دست شما خواهیم رساند.

  4. محمد زارعی گفت:

    این جعبه هایی کادویی که در این مقاله هستش یعنی فروش عمده جعبه کادویی شیراز هم دارید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام . بله . فروش عمده جعبه کادویی در شیراز داریم و باید باهامون در تماس باشید.

  5. علی یزدی گفت:

    سلام. قیمت عمده زعفران در شیراز رو میخواستم.

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. حدود قیمت عمده زعفران در شیراز در همین صفحه مشخص شده است.

  6. لقایی گفت:

    سلام. زعفران شیراز چنده؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. قیمت زعفران شیراز در همین صفحه مشخصه.

  7. یزدی گفت:

    سلام. بهترین زعفران برای کدام شهر است؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. لطفا مقاله بهترین زعفران در کدام شهر است را مطالعه کنید.

  8. محمدعلی گفت:

    سلام. زعفران پوشال معمولی عمده دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام وقت بخیر. بله لطفا به صفحه زعفران پوشال معمولی عمده مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *