وبلاگ

قیمت زعفران در بندر عباس + خرید زعفران در بندر عباس

قیمت زعفران در بندر عباس - زعفران آناقاین

قیمت زعفران در بندر عباس

قیمت زعفران در بندر عباس هرگز ثابت نیست و دائما در حال تغییر است. اما اگر بخواهیم قیمت آن را بگوییم، می توان گفت که یک کیلو زعفران در بندر عباس حدود 65,000,000 میلیون تومان است. این قیمت زعفران عمده در بندر عباس است. اگر به دنبال مقادیر کمتر هستید، مشکلی نیست.

آنچه خواهید خواند:

قیمت هر گرم زعفران در بندر عباس حدود 59,000 هزار تومان است. این قیمت ها ممکن است امروز تغییر کند و برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران در بندر عباس باید از طریق واتساپ یا فرم بالا با ما در تماس باشید. همچنین در صفحه خرید و قیمت عمده زعفران، ما قیمت های دقیق را برای شما قرار داده‌ایم. (لینک بالای صفحه)

 

زعفران بندر عباس - زعفران آناقاین

 

وجود واسطه های خرید و فروش زعفران در بندر عباس و طریقه بسته بندی های زعفران و نام شرکت پخش کننده زعفران بر روی قیمت زعفران موثر می باشد. با خریدن زعفران به طور مستقیم از تولید  کننده می توانید بهترین کیفیت زعفران را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

همچنین می توانید قیمت زعفران در بندر عباس را در جدول زیر مشاهده کنید.

حدود 65,000,000 میلیون تومان قیمت زعفران قاینات در بندر عباس به صورت کیلویی
حدود 75,000 هزار تومان قیمت زعفران قئنات در بندر عباس گرمی

زعفران در بندر عباس از کجا بخرم؟

یکی از سوالات شهروندان بندر عباس این است که از کجا در بندر عباس زعفران بخرم؟ یکی از مهمترین نکات قبل از خرید زعفران در بندر عباس این است که شما فروشنده زعفران در بندر عباس را به خوبی بشناسید. به دلیل گرانی این ادویه، تقلب در زعفران بسیار زیاد است؛ به همین علت شما باید بسیار محتاط باشید.

زعفران نگین بندرعباس

به دنبال زعفران نگین در بندرعباس هستید؟ به مکان درستی اومدید. در تصویر زیر زعفران نگین سوپر اتویی را مشاهده می‌کنید که در هر مقداری که نیاز داشته باشید، موجود است.

 

زعفران نگین بندرعباس

 

زعفران اصیل سوغات درجه قائنات در بندرعباس

ما عرضه کننده زعفران اصیل سوغات درجه قائنات در بندرعباس هستیم که تا یک تن در ماه توانایی تامین زعفران قائنات را داریم. در صورتی که به دنبال قیمت عمده زعفران در بندرعباس (بالای 5 کیلو) هستید، حتما با ما در ارتباط باشید. برای مثال در تصویر زیر، نمونه دیگر زعفران اصیل سوغات درجه قائنات در بندرعباس را مشاهده می‌کنید.

 

زعفران اصیل سوغات درجه قائنات در بندرعباس

 

عمده فروشی ظرف زعفران در بندرعباس

همچنین اگر به دنبال مکانی می‌گردید که عمده فروشی ظرف زعفران در بندرعباس داشته باشد، باز هم درست آمده‌اید. در تصویر زیر، همه ظروف زعفران ما را در بندرعباس مشاهده می‌کنید. این ظروف به صورت عمده یا خرده در صفحه بطری زعفران | شیشه زعفران قابل سفارش است.

 

عمده فروشی ظرف زعفران بندرعباس

 

زعفران در بندر عباس

زعفران در بندر عباس بسیار زیاد است. این ادویه کاربرد های بسیار زیادی در زندگی مردم دارد و روز به روز خاصیت های بیشتری از آن کشف می‌شود. از زعفران در بندر عباس در صنایع داروسازی بسیار استفاده می‌شود. همچنین مردم برای خوشبو و رنگ دادن به غذای خود از زعفران استفاده می‌کنند. اگر به دنبال زعفران در بندر عباس هستید، به مکان درستی آمده‌اید.

 

 زعفران در بندر عباس - زعفران آناقاین

 

برای مشاهده قیمت بروز زعفران عمده، می توانید به صفحه قیمت عمده زعفران مراجعه کنید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلفی عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه کنید.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در بندرعباس مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در بندرعباس، زعفران دو گرمی در بندرعباس و زعفران چهار گرمی در بندرعباس را تهیه کنید.

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران عمده موجود است.

 

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران کادویی بندرعباس موجود است.

 

بهترین مرکز خرید زعفران در بندر عباس کجاست؟

اکثر ایرانی ها زعفران را با اسم خراسان می شناسند چون استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و اولین تولید کنندگان زعفران در ایران هستند.

بیشتر اشخاص زمانی که برای مسافرت به مشهد می روند زعفران خراسان را برای سوغاتی می خرند. برای خرید زعفران در روز های بعد همیشه امکان اینکه به شهر های تولید کننده سفر کنید وجود ندارد پس به این علت افراد به دنبال بازار زعفران در شهر های خود می باشند.

یکی از مراکز فروش عمده زعفران بازار بزرگ بندر عباس می باشد که فروشگاه های متنوع در بازار بزرگ زعفران را به صورت فله و بسته بندی می کنند و در وزن مثقالی و گرمی به مشتریان گرامی عرضه می نمایند. برای خرید زعفران در بندر عباس حتما با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

 

زعفران در بندر عباس از کجا بخرم؟ - زعفران آناقاین

 

بازار خرید و فروش زعفران بندر عباس

زمان قضاوت کردن وقتی که می خواهید زعفران بخرید به این نکته دقت فرمایید که اسامی همانند زعفران بهرامن، زعفران سحرخیز و… فقط به نام شرکت پخش کننده زعفران اشاره می کند و هیچ گونه ارتباطی به نوع زعفران ندارد.

اگر احیانا ساکن تهران هستید، لطفا به مقاله زعفران در تهران، مراجعه کنید.

پس به هیچ وجه شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام یک بهتر است برای این کار حتما باید نوع و کیفیت زعفران هر دو شرکت را بررسی نمایید.

از آنجا که زعفران یک محصول گرانبها می باشد متاسفانه عده زیادی از مراکز فروش چند نوع از زعفران های مختلف را باهم مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و یا اینکه زعفران های تقلبی و رنگ شده را جایگزین زعفران های اصل می کنند و قیمت های کمی ارزان ارائه می کنند تا مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

 

زعفران قائنات در بندر عباس - زعفران آناقاین

 

فروش عمده زعفران در بندر عباس

اگر شما می خواهید که زعفرانی با کیفیت بخرید و مطمئن باشید که اصل است حتما از خود تولید کننده اقدام به خرید کنید. فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در استان خراسان است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد.

زعفران بندر عباس

زعفران بندر عباس به دلیل آب و هوای این شهر کیفیت خوبی در مقایسه با زعفران قاینات ندارد. زعفران کاشته شده در این شهر ، از آنجایی که هوا گرم و شرجی است، به خوبی رشد نمی‌کند و کیفیت ندارد.

 

قیمت زعفران در بندر عباس - زعفران آناقاین

 

فروشنده زعفران در بندر عباس

اگر به دنبال فروشنده زعفران در بندر عباس هستید، به مکان درستی آمده اید. ما ( زعفران آناقاین ) یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران قائنات در بندر عباس هستیم. در مقدار سفارش شما محدودیتی وجود ندارد و ما می‌توانیم به هر مقداری که شما بخواهید، برای شما ارسال کنیم.

برای مثال در ویدئو زیر ما 150 کیلو زعفران را برای یکی از مشتریان خود در کویت ارسال کردیم.

 

 

همچنین اگر سوال دیگری در رابطه با زعفران در بندر عباس دارید، حتما از ما بپرسید. شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با ما در ارتباط باشید یا اینکه شماره خود را در فرم زیر قرار دهید تا کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

 

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران در بندر عباس

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در بندر عباس هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

20 دیدگاه در “قیمت زعفران در بندر عباس + خرید زعفران در بندر عباس

  1. محمدزاده گفت:

    وقت بخیر. زعفران اصیل سوغات درجه قائنات در بندرعباس هم می‌فرستید؟ ما در بندرعباس هستیم و زعفران درست و حسابی پیدا نمیشه.

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما بخیر. بله زعفران اصیل سوغات درجه قائنات در بندرعباس در هر مقداری موجود است و براتون ارسال میشه در صورت تمایل.

  2. مظفری گفت:

    سلام. زعفران نگین بندرعباس میخواستم. ارسال هم دارید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. بله زعفران نگین در بندرعباس در هر مقداری که نیاز داشته باشید از طریق پست یا باربری براتون ارسال میشه.

  3. علیرضایی گفت:

    سلام. قیمت زعفران در گیلان به چه صورته؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      وقت بخیر. لطفا به صفحه قیمت زعفران در گیلان مراجعه کنید.

  4. یاوری گفت:

    سلام وقت بخیر. زعفران در همدان موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه زعفران در همدان مراجعه کنید.

  5. نازنین گفت:

    سلام خسته نباشید.
    فلفل قرمز درجه یک موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام . ممنون
      بله لطفا به صفحه فلفل قرمز درجه یک مراجعه کنید.

  6. صالح گفت:

    سلام. زعفران سرگل سوپر صادراتی موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام. بله . لطفا به صفحه زعفران سرگل سوپر صادراتی مراجعه کنید.

  7. ابراهیم گفت:

    سلام وقت بخیر. زعفران در خرم آباد هم دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام. وقت شما هم بخیر. بله. لطفا به صفحه زعفران در خرم آباد مراجعه کنید.

  8. فاطمه جهان آرا گفت:

    به دنبال زعفران قائنات در بندر عباس؟

    1. Admin گفت:

      برای زعفران قائنات در بندر عباس، با ما در تماس باشید

  9. سحر محمدی گفت:

    سلام. کیفیت زعفران بندر عباس چطوریه؟

    1. Admin گفت:

      کیفیت زعفران بندر عباس در برابر زعفران قائنات در بندر عباس، حرفی برای گفتن ندارد.

  10. موسوی حسین گفت:

    وقت بخیر. زعفران در بندر عباس از کجا بخرم؟

    1. Admin گفت:

      سلام برای پاسخ به سوال زعفران در بندر عباس از کجا بخرم لطفا تا انتخا این مقاله را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *