وبلاگ

قیمت زعفران در کیش + خرید عمده زعفران در کیش

قیمت زعفران در کیش

قیمت زعفران در کیش

وجود واسطه های خرید و فروش زعفران در کیش و طریقه بسته بندی های زعفران و نام شرکت پخش کننده زعفران بر روی قیمت زعفران موثر می باشد.

بهترین نوع زعفران در کیش، زعفران سوپر نگین ممتاز قائنات می باشد که تقریبا از قیمت بالایی برخوردار است. قیمت زعفران در کیش (سوپرنگین اتویی قائنات) حدود 65,000,000 میلیون تومان است. این قیمت ممکن است امروز تغییر کند؛ پس برای استعلام قیمت دقیق، حتما صفحه قیمت عمده زعفران را چک کنید.

 

قیمت زعفران در کیش خرید زعفران در کیش

 

قیمتی که در بالا گفته شد، قیمت هر کیلو زعفران در کیش است. قیمت هر گرم زعفران، کمی بیشتر از قیمت عمده است. پس اگر به دنبال خرید عمده زعفران در کیش هستید، پیشنهاد می کنیم که خرید خود را به صورت عمده انجام دهید که صرفه اقتصادی داشته باشد.  همچنین در جدول زیر، قیمت یک کیلو زعفران در کیش و قیمت یک گرم زعفران  در کیش را می توانید مشاهده کنید

 

حدود 65,000,000 میلیون تومان قیمت عمده زعفران در کیش برای یک کیلو
حدود 70,000 هزار تومان قیمت خرده زعفران در کیش برای یک گرم

 

فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در استان خراسان است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد. با خریدن زعفران به طور مستقیم از تولید  کننده می توانید بهترین کیفیت زعفران را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

از کجا زعفران در کیش بخرم؟

اکثر ایرانی ها زعفران را با اسم خراسان می شناسند چون استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و اولین تولید کنندگان زعفران در ایران هستند. اگر ساکن کیش هستید و نیاز به زعفران دارید، حتما پرسیده اید که از کجا زعفران در کیش بخرم؟ یا اینکه زعفران در کیش چنده؟ در این مقاله به تمام سوالات شما درباره زعفران در کیش پاسخ خواهیم داد.

بیشتر اشخاص زمانی که برای مسافرت به مشهد می روند زعفران خراسان را برای سوغاتی می خرند. برای خرید زعفران در روز های بعد همیشه امکان اینکه به شهر های تولید کننده سفر کنید وجود ندارد پس به این علت افراد به دنبال بازار زعفران در شهر های خود می باشند.

یکی از مراکز فروش عمده زعفران بازار بزرگ کیش می باشد که فروشگاه های متنوع در بازار بزرگ زعفران را به صورت فله و بسته بندی می کنند و در وزن مثقالی و گرمی به مشتریان گرامی عرضه می نمایند. اما چطور می توان به آنها اعتماد کرد؟ زعفران گران ترین ادویه در جهان است و کلاهبرداران زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. شما باید قبل از خرید از هرکس، به آن شخص اعتماد کامل داشته باشید تا سر شما کلاه نگذارد و به شما زعفران تقلبی نفروشد.

اگر به دنبال قیمت زعفران قاینات در کیش هستید، خبر خوب این است که در صفحه قیمت عمده زعفران، ما قیمت زعفران را در 13 نوع  برای شما آماده کرده‌ایم. همچنین باید بگوییم . که این صفحه هر روز، بروزرسانی می‌شود و شما در حال مشاهده قیمت روز زعفران هستید و امکان خرید را در همان لحظه دارید. همچنین زعفران آناقاین، زعفران را در بسته های بسیار شیک و مناسب هدیه بسته بندی کرده است. اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای عزیزانتان هستید یا برای فروشگاه خود به دنبال زعفران هستید، حتما پیشنهاد می کنیم که از صفحه خرید زعفران کادویی دیدن کنید.

 

زعفران در کیش

 

زعفران در کیش

زعفران آناقاین یکی از بزرگترینتامین کنندگان زعفران در کیش می باشد. تمامی زعفران های ما از زمین های زعفران در قائنات برداشت می شود. پس جای نگرانی ای در کیفیت زعفران آنا قاین وجود ندارد. شرکت ما همه زعفران های خود را در آزمایشگاه های معتبر تست می کند و برگه آزمایشگاهی را به مشتری تحویل می دهد. وقتی می گوییم یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران، منظورمان چیست؟ در ویدئو زیر شما 150 کیلو زعفران ایرانی را مشاهده می کنید که ما برای یکی از مشتریان خود ارسال کردیم.

 

 

خرید زعفران در کیش

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در کیش مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در کیش، زعفران دو گرمی در کیش و زعفران چهار گرمی در کیش را تهیه کنید.

 

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران کادویی کیش موجود است.

 

 

اگر به دنبال قیمت زعفران در کیش هستید، حتما از صفحه قیمت عمده زعفران دیدن کنید. در این صفحه ما قیمت 13 نوع زعفران را برای شما قرار دادیم که امکان خرید زعفران در کیش، از این صفحه میسر شده است. برای خرید زعفران در کیش حتما با مشاوران مجرب ما در تماس باشید. اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

زعفران کیش

زعفران کیش در مقابل زعفران قاینات، هیچ حرفی برای گفتن ندارد و کیفیت آن ها قابل مقایسه نیست. پیشنهاد می‌کنیم همیشه به دنبال زعفران قاینات در کیش باشید؛ چرا که کیفیت زعفران قائنات در کیش به قدری بالاست که برخی از مشتریان ما از ایتالیا به این شهر می‌آیند و خرید خود را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

زمان قضاوت کردن وقتی که می خواهید زعفران بخرید به این نکته دقت فرمایید که اسامی همانند زعفران بهرامن، زعفران سحرخیز و… فقط به نام شرکت پخش کننده زعفران اشاره می کند و هیچ گونه ارتباطی به نوع زعفران ندارد.

پس به هیچ وجه شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام یک بهتر است برای این کار حتما باید نوع و کیفیت زعفران هر دو شرکت را بررسی نمایید.

از آنجا که زعفران یک محصول گرانبها می باشد متاسفانه عده زیادی از مراکز فروش چند نوع از زعفران های مختلف را باهم مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و یا اینکه زعفران های تقلبی و رنگ شده را جایگزین زعفران های اصل می کنند و قیمت های کمی ارزان ارائه می کنند تا مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

 

فروش عمده زعفران در کیش

 

فروش عمده زعفران در کیش

اگر به دنبال مکانی هستید که فروش عمده زعفران در کیش داشته باشد، به مکان درستی آمده اید. اگر شما می خواهید که زعفرانی با کیفیت بخرید و مطمئن باشید که اصل است حتما از خود تولید کننده اقدام به خرید کنید.

فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در استان خراسان است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد. همچنین اگر به دنبال زعفران در کیش در بسته بندی های مختلف هستید، حتما صفحه خرید زعفران کادویی را بازدید کنید. در این صفحه محصولات شرکت ما در بسته بندی های بسیار شیک با قیمت مناسب عرضه شده است.

 

خرید عمده زعفران در کیش

 

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران در کیش

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در کیش هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

 

همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، آپارات از بروز ترین اخبار در مورد محصولات ما با خبر شوید. در ادامه برخی از مقاله هایی که مفید هستند آمده اند. به شدت پیشنهاد می کنیم که مقاله های زیر را از دست ندهید.

زعفران صادراتی در اهواز | قیمت زعفران در اهواز

پخش و فروش زعفران در تبریز | قیمت زعفران در تبریز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *