وبلاگ

خرید عمده زعفران در اصفهان + قیمت زعفران در اصفهان

قیمت زعفران در اصفهان - زعفران آناقاین

متاسفانه به علت گرانبها بودن و قیمت بالای زعفران در اصفهان، سوء استفاده و تقلب های بسیاری در فروش این محصول صورت می گیرد. مصرف کنندگان زعفران در اصفهان برای خرید این محصول حتما باید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنند.  با این حال برای شناسایی زعفران اصل موارد مقابل را در نظر داشته باشید: اولین معیارها برای خرید زعفران در اصفهان، توجه به ظاهر این محصول است. کلاله زعفران که در واقع بخش اصلی آن می باشد،  مزه زعفران نسبتا تلخ هست و گاها هیچ گونه طعمی ندارد، اما عطر آن شیرین است.

آنچه خواهید خواند:

قیمت زعفران در اصفهان

وجود واسطه های خرید و فروش زعفران در اصفهان و طریقه بسته بندی های زعفران و نام شرکت پخش کننده زعفران بر روی قیمت زعفران موثر می باشد. قیمت زعفران در اصفهان را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید. قیمت عمده زعفران در اصفهان همیشه در حال تغییر است و هیچ گاه ثابت نیست. قیمت جدول زیر هم قیمت حدودی است و ممکن است که تغییر کند. برای استعلام قیمت دقیق زعفران در اصفهان، شما می توانید شماره خود را در فرم بالا قرار دهید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما در تماس باشند؛ یا اینکه از طریق واتس‌اپ با ما در ارتباط باشید.

 

100,000,000 میلیون تومان قیمت عمده زعفران در اصفهان (سوپر نگین)
550,000 هزار تومان قیمت زعفران مثقالی در اصفهان (سرگل ممتاز)

 

با خریدن زعفران به طور مستقیم از تولید  کننده می توانید بهترین کیفیت زعفران را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. قیمت هر کیلو زعفران ممتاز در اصفهان (برای مثال سوپر نگین) 100,000,000 تومان می‌باشد. هم چنین اگر به دنبال قیمت یک گرم زعفران ممتاز در اصفهان هستید، قیمت آن گرمی 123,000 تومان است.

دقت کنید که ممکن است زمانی که شما در حال مطالعه این مطلب باشید، قیمت ها قدیمی شده باشد.

قیمت زعفران امروز اصفهان

اگر به دنبال قیمت زعفران امروز اصفهان هستید، حتما به صفحه قیمت زعفران امروز مراجعه کنید. ما قیمت های زعفران در اصفهان را به صورت روزانه در این صفحه بروزرسانی می‌کنیم.

همچنین زعفران آناقاین، زعفران را در بسته های بسیار شیک و مناسب هدیه بسته بندی کرده است. اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای عزیزانتان هستید یا برای فروشگاه خود به دنبال زعفران هستید، حتما پیشنهاد می کنیم که از صفحه خرید زعفران کادویی دیدن کنید.

 

 

قیمت زعفران در اصفهان - زعفران آناقاین

 

کمی از کلاله را در دهان خود گذاشته،  اگر شیرین بود زعفران تقلبی است. افراد متقلب برای زیاد کردن وزن زعفران، آن را به شکر و عسل آغشته می کنند. روش دیگر تشخیص زعفران اصل از تقلبی، انداختن مقدار کمی از آن درون آب است. زعفران اصلی نسبت به نوع تقلبی، قدرت رنگ دهی کمتری دارد. زعفران تقلبی به سرعت رنگ خود را از دست می دهد و پس از در آوردن از آب، رنگش تغییر کرده و به روشنی رفته است. البته این نکته را هم در نظر بگیری که قیمت زعفران همیشه زیاد بوده است و اگر با محصولی رو به رو شدید که نرخ آن از قیمت متعارف کمتر است، به اصل بودن آن شک کنید.

زعفران در اصفهان از کجا بخرم؟

زعفران در اصفهان از کجا بخرم؟ این سوالی است که مردم اصفهانی می‌پرسند. به دلیل شرایط بازار و تقلب بسیار زیاد در این تجارت، مردم بسیار محتاط شده اند و از هر جایی خرید نمی‌کنند. در قسمت قبل، شرایط زعفران واقعی را بیان کردیم.

 

قیمت زعفران امروز اصفهان - زعفران آنا قاین

 

خرید زعفران در اصفهان

خرید زعفران در اصفهان کار بسیار ساده ای است؛ زیرا مغازه و فروشگاه های زیادی وجود دارند که زعفران قائنات را عرضه می کنند. اما سوال اینجاست که آیا می توان به راحتی به فروشنده ها اعتماد کرد؟ اگر شما با انواع مختلف زعفران و روش های تقلب در زعفران آشنا نباشید، فروشندگان به راحتی می توانند سر شما کلاه بگذارند.

 

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در اصفهان مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در اصفهان، زعفران دو گرمی در اصفهان و زعفران چهار گرمی در اصفهان را تهیه کنید.

همچنین شما امکان خرید زعفران کادویی و هدیه برای عزیزانتان هم از سایت ما دارید. در فروشگاه ما بیش از 30 مدل متنوع از پک های کادویی زعفران با رنگ و وزن های مختلف وجود دارد که برخی از آن ها را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید.

 

 

فروش پودر زعفران در اصفهان

اگر منظور شما از پودر زعفران در اصفهان، همان شکسته زعفران است، پیشنهاد می کنیم که این محصول امتحان کنید. شکسته زعفران همان زعفرانی است که هنگام جابجایی خرد شده است و هیچ تفاوت کیفیتی با بقیه زعفران ها ندارد. همچنین لازم به ذکر است که قیمت پودر زعفران در اصفهان بسیار مناسب است. شما میتوانید پودر زعفران در اصفهان را از طریق محصول زیر تهیه کنید.

 

 

بهترین مرکز خرید زعفران در اصفهان کجاست؟

 اکثر ایرانی ها زعفران را با اسم خراسان می شناسند چون استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و اولین تولید کنندگان زعفران در ایران هستند.

بیشتر اشخاص زمانی که برای مسافرت به مشهد می روند زعفران خراسان را برای سوغاتی می خرند. برای خرید زعفران در روز های بعد همیشه امکان اینکه به شهر های تولید کننده سفر کنید وجود ندارد پس به این علت افراد به دنبال بازار زعفران در شهر های خود می باشند.

یکی از مراکز فروش عمده زعفران بازار بزرگ اصفهان در نزدیکی میدان امام می باشد که فروشگاه های متنوع در بازار بزرگ زعفران را به صورت فله و بسته بندی می کنند و در وزن مثقالی و گرمی به مشتریان گرامی عرضه می نمایند.

 

قیمت زعفران در اصفهان

 

یکی از روش های مرسوم تقلب در فروش زعفران در اصفهان این است که به جای زعفران سوپرنگین که بهترین نوع زعفران است، به شما زعفران پوشال که قیمت و کیفیت آن بسیار پایین تر از می فروشند و عملا سر شما کلاه می گذارند. برای جلوگیری از این روش حتما باید با انواع زعفران به خوبی آشنا باشید و همچنین، گیاه زعفران را به خوبی بشناسید؛ زیرا گیاه های زیادی شباهت زیادی با زعفران دارند و بعضی از فروشندگان زعفران در اصفهان از این گیاه ها استفاده می کنند.

 

زعفران در اصفهان - زعفران آناقاین

 

زعفران اصفهان

اصفهان، واقع در مرکز ایران، به تولید برخی از باکیفیت ترین زعفران های جهان مشهور است. آب و هوای ایده آل و شرایط خاکی این شهر، آن را به مکانی عالی برای رشد زعفران زعفران تبدیل کرده است. زعفران بخش عمده ای از اقتصاد محلی اصفهان را تشکیل می دهد و کشاورزان و بازرگانان زیادی به کشت و فروش آن پرداخته اند. از این ادویه در طیف وسیعی از غذاهای ایرانی استفاده می شود و اصفهان با غذاهای لذیذ زعفرانی مانند برنج زعفرانی، بستنی زعفرانی و چای زعفرانی معروف است. بازدید از اصفهان فرصتی برای تجربه فرهنگ پر جنب و جوش و تاریخ غنی پشت این ادویه دوست داشتنی است.

خرید زعفران عمده در اصفهان

اگر به دنبال خرید زعفران در اصفهان هستید، ادامه این پاراگراف را از دست ندهید. یکی از مرسوم ترین روش های تقلب در زعفران در اصفهان این است که کاکل ذرت را را رنگ می کنند و به آن عطر زعفران می دهند و به جای زعفران می فروشند! برای خرید زعفران عمده در اصفهان از ما، راه ساده ای در پیش دارید. ما زعفران را در آزمایشگاه های معتبر تست می کنیم و برگه آزمایش را به مشتری تحویل می دهیم تا جای هیچ نگرانی ای برای شما عزیزان وجود نداشته باشد. برای خرید زعفران در اصفهان حتما با مشاوران مجرب ما از طریق واتس‌اپ یا صفجه تماس با ما در تماس باشید.

زعفران قائنات در اصفهان

آناقاین یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران قائنات در اصفهان می باشد که می توانید زعفران را در 3 روز کاری به دست شما برساند. وقتی می گوییم بزرگترین تامین کننده زعفران قائنات در اصفهان و دنیا منظورمان چیست؟ یعنی شما هیچ محدودیتی در اندازه سفارش خود ندارید و هر مقداری که نیاز دارید می توانید سفارش دهید.

برای مثال در ویدئو زیر، ما 150 کیلو زعفران به یکی از مشتریان عرب زبان خود در کشور های عربی ارسال کردیم.

 

 

بازار خرید و فروش زعفران اصفهان

زعفران اصفهان کیفیت بدی ندارد ولی در برابر کیفیت زعفران قاینات در اصفهان، زانو می‌زند و حرفی برای گفتن ندارد. زعفران شهر قاینات به دلیل شرایط آب و هوایی حاکم در اصفهان، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

زمان قضاوت کردن وقتی که می خواهید زعفران بخرید به این نکته دقت فرمایید که اسامی همانند زعفران بهرامن، زعفران سحرخیز و… فقط به نام شرکت پخش کننده زعفران اشاره می کند و هیچ گونه ارتباطی به نوع زعفران ندارد.

پس به هیچ وجه شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام یک بهتر است برای این کار حتما باید نوع و کیفیت زعفران هر دو شرکت را بررسی نمایید.

از آنجا که زعفران یک محصول گرانبها می باشد متاسفانه عده زیادی از مراکز فروش چند نوع از زعفران های مختلف را باهم مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و یا اینکه زعفران های تقلبی و رنگ شده را جایگزین زعفران های اصل می کنند و قیمت های کمی ارزان ارائه می کنند تا مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

 

زعفران اصفهان - زعفران آناقاین

 

نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان

به دنبال نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان هستید؟ به مکان درستی آمده اید. دفتر اصلی زعفران آنا قاین در شهر قائنات واقع شده است و تمامی بسته بندی های ما با زعفران قائنات پر شده است. اگر به دنبال زعفران قائنات در اصفهان هستید، حتما محصولات ما را امتحان کنید.

 

زعفران اصفهان - زعفران آنا قاین

 

فروش عمده زعفران در اصفهان

اگر شما می خواهید که زعفرانی با کیفیت بخرید و مطمئن باشید که اصل است حتما از خود تولید کننده اقدام به خرید کنید.

فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در استان خراسان است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد.

 

خرید زعفران عمده در اصفهان - زعفران آناقاین

 

 

ارزش غذایی زعفران در اصفهان

ارزش غذایی زعفران در اصفهان طبق اطلاعات وزارت کشاورزی آمریکا به شرح زیر می باشد.در هر قاشق چای خوری زعفران، معادل 0.7 گرم از این ماده ارزش غذایی زیر وجود دارد:

کالری: 2

پروتئین 0.8 گرم

کربوهیدرات 0.46 گرم

فیبر صفر

کلسترول صفر

کلسیم 1 میلی گرم

آهن 0.08 میلی گرم

منیزیم 2 میلی گرم

فسفر 2 میلی گرم

پتاسیم 12 میلی گرم

سدیم 1 میلی گرم

روی 0.01 میلی گرم

ویتامین سی 0.06 میلی گرم

تیامین 0.001 میلی گرم

ریبوفلاوین 0.002 میلی گرم

نیاسین 0.01 میلی گرم

ویتامین ب6: 0.007 میلی گرم

فولات 1 میکروگرم

 

خرید زعفران در اصفهان - زعفران آناقاین

 

درباره زعفران آنا قاین فروشنده زعفران در اصفهان

آناقاین بزرگترین فروشنده زعفران در اصفهان به صورت آنلاین می‌باشد. بسیاری از مردم به دنبال مکانی هستند که بتوانند زعفران را در اصفهان به صورت عمده خریداری کنند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی در اصفهان هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، آپارات از بروز ترین اخبار در مورد محصولات ما با خبر شوید. 

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

 

 

 

41 دیدگاه در “خرید عمده زعفران در اصفهان + قیمت زعفران در اصفهان

  1. محسنی گفت:

    سلام وقت بخیر. فروش پودر زعفران در اصفهان هم دارید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. اگر منظورتون از پودر زعفران در اصفهان، همان زعفران خرد شده است، بله موجود و قابل سفارش از همین صفحه نیز هست.

  2. محمدباقر گفت:

    زعفران اصفهان در مقابل زعفران قائنات در اصفهان چگونه است؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. کیفیت زعفران اصفهان در مقابل زعفران قائنات در اصفهان، حرفی برای گفتن ندارد.

  3. محمدی گفت:

    سلام. شما نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان هستید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام بله. در صورتی که به دنبال نمایندگی زعفران قائنات در اصفهان هستید، به مکان درستی آمده اید. دفتر اصلی ما در قائنات واقع شده است.

  4. محسنی گفت:

    سلام. باکس چوبی زعفران رو برای شهر ما موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام وقت بخیر بله. لطفا به صفحه باکس چوبی زعفران مراجعه کنید.

  5. عبدلی گفت:

    سلام زعفران در کاشان موجود دارید؟ فوری هستش

    1. Admin گفت:

      سلام وقت بخیر. لطفا به صفحه زعفران در کاشان مراجعه کنید.

  6. سمیر گفت:

    سلام. زعفران سرگل قائنات موجود هستش؟

    1. Admin گفت:

      سلام لطفا محصول زعفران سرگل قائنات عمده را بررسی کنید.

  7. احمدی گفت:

    سلام. زعفران سوپرنگین اتویی موجود هستش؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه زعفران سوپر نگین اتویی مراجعه کنید.

  8. محمدرضا خاتمی گفت:

    سلام. به دنبال زعفران سرگل سوپر صادراتی هستم. موجود هستش؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به صفحه زعفران سرگل سوپر صادراتی مراجعه کنید.

  9. مهدی لقایی گفت:

    سلام. تامین کننده زعفران در زنجان هم هستید؟

    1. Admin گفت:

      سلام بله. لطفا به مقاله زعفران در زنجان مراجعه کنید.

  10. پاک نیت گفت:

    زعفران قاینات در اصفهان هم موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      بله. زعفران قاینات در اصفهان را می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید

  11. زهرا زند گفت:

    زعفران در اصفهان از کجا بخرم؟

    1. Admin گفت:

      در این مقاله پاسخ سوال "زعفران در اصفهان از کجا بخرم؟" را خواهید گرف

  12. پاک نیت گفت:

    به دنبال قیمت زعفران در اصفهان به صورت عمده هستم. لطفا به ایمیلم ارسال کنید.

    1. Admin گفت:

      قیمت زعفران در اصفهان به صورت عمده به ایمیل شما ارسال شد

  13. خجسته گفت:

    قیمت زعفران نگین سوپر در اصفهان چقدر است؟

    1. Admin گفت:

      ایمیل خود را برای قیمت زعفران نگین سوپر در اصفهان چک کنید

  14. امیر محمدی گفت:

    قیمت زعفران سرگل در اصفهان چقدر است؟

    1. Admin گفت:

      قیمت زعفران سرگل در اصفهان به ایمیل شما ارسال شد

  15. راستین گفت:

    به دنبال خرید زعفران در اصفهان هستم.

    1. Admin گفت:

      برای خرید زعفران در اصفهان با ما در ارتباط باشید

  16. روزبه چشمی گفت:

    قیمت زعفران در اصفهان چقدر است؟

    1. Admin گفت:

      برای قیمت زعفران در اصفهان، ایمیل خود را چک کنید

  17. نیک زاد گفت:

    قیمت عمده زعفران در اصفهان چه قدر است؟

    1. Admin گفت:

      قیمت عمده زعفران در اصفهان به ایمیل شما ارسال شد

  18. بزرگمهر گفت:

    زعفران اصفهان بهتر از زعفران قاینات است؟

    1. Admin گفت:

      خیر. به هیچ عنوان زعفران اصفهان بهتر نیست.

  19. رادمنش گفت:

    زعفران آناقاین در اصفهان هم موجود است؟

    1. Admin گفت:

      بله. اگر شما به زعفران در اصفهان نیاز داشتید، از راه های ارتباطی ای که برای شما فراهم کردیم، با ما در ارتباط باشید.

  20. مهدی لقایی گفت:

    زعفران آناقاین، زعفران ایران ، فروش اینترنتی

  21. محدثی گفت:

    قیمت زعفران در اصفهان،زعفران آناقاین،خرید اینترنتی،خرید زعفراتن،زعفران قاینات،زعفران ایران

  22. آریایی گفت:

    زعفران در اصفهان،زعفران قاینات،زعفران آناقاین،زعفران ایران،خرید اینترنتی
    زعفران،نبات،چای زعفرانی،saffron

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *