وبلاگ

خرید عمده زعفران در گیلان + قیمت زعفران در گیلان

فروش عمده زعفران در گیلان - زعفران آنا قاین

قیمت زعفران در گیلان

قیمت زعفران در گیلان هرگز ثابت نیست و دائما در حال تغییر است. اما اگر بخواهیم قیمت آن را بگوییم، می توان گفت که یک کیلو زعفران در گیلان حدود 65,000,000 میلیون تومان است. این قیمت زعفران عمده در گیلان است. اگر به دنبال مقادیر کمتر هستید، مشکلی نیست.

قیمت هر گرم زعفران در گیلان حدود 75,000 هزار تومان است. این قیمت ها ممکن است امروز تغییر کند و برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران در گیلان باید از طریق واتساپ یا فرم بالا با ما در تماس باشید. همچنین در صفحه خرید و قیمت عمده زعفران، ما قیمت های دقیق را برای شما قرار داده‌ایم. (لینک زیر جدول)

همچنین ما دارای نماینده ای در استان گیلان هستیم که خرید زعفران در گیلان را بسیار ساده می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید با نماینده ما در استان گیلان (آقای آقاجانی:  2147 141 0911 ) در ارتباط باشید.

 

فروشنده زعفران قائنات در گیلان

 

وجود واسطه های خرید و فروش زعفران در گیلان و طریقه بسته بندی های زعفران و نام شرکت پخش کننده زعفران بر روی قیمت زعفران موثر می باشد. با خریدن زعفران به طور مستقیم از تولید  کننده می توانید بهترین کیفیت زعفران را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

همچنین می توانید قیمت زعفران در گیلان را در جدول زیر مشاهده کنید.

65,000,000 میلیون تومان قیمت نگین سوپر صادراتی در گیلان (کیلویی)
75,000 هزار تومان قیمت نگین سوپر صادراتی در گیلان (گرمی)
65,000,000 میلیون تومان قیمت سرگل قاینات در گیلان (کیلویی)
75,000 هزار تومان قیمت سرگل قاینات در گیلان (گرمی)

برای مشاهده قیمت بروز زعفران عمده، می توانید به صفحه قیمت زعفران مراجعه کنید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلفی عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه کنید.

خرید زعفران در گیلان از وبسایت آنا قاین بسیار ساده است. شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در گیلان مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در گیلان، زعفران دو گرمی در گیلان و زعفران چهار گرمی در گیلان را تهیه کنید.

 

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران کادویی در گیلان موجود است.

 

فروشنده زعفران در گیلان

اگر به دنبال فروشنده زعفران در گیلان هستید، به مکان درستی آمده اید. ما ( زعفران آناقاین ) یکی از بزرگترین تامین کنندگان زعفران قائنات در گیلان هستیم. در مقدار سفارش شما محدودیتی وجود ندارد و ما می‌توانیم به هر مقداری که شما بخواهید، برای شما ارسال کنیم.

برای مثال در ویدئو زیر ما 150 کیلو زعفران را برای یکی از مشتریان خود در کویت ارسال کردیم.

 

بهترین مرکز خرید زعفران در گیلان کجاست؟

اکثر ایرانی ها زعفران را با اسم خراسان می شناسند چون استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی از بزرگترین و اولین تولید کنندگان زعفران در ایران هستند.

بیشتر اشخاص زمانی که برای مسافرت به مشهد می روند زعفران خراسان را برای سوغاتی می خرند. برای خرید زعفران در روز های بعد همیشه امکان اینکه به شهر های تولید کننده سفر کنید وجود ندارد پس به این علت افراد به دنبال بازار زعفران در شهر های خود می باشند.

 

فروش عمده زعفران در گیلان - زعفران آنا قاین

 

یکی از مراکز فروش عمده زعفران بازار بزرگ گیلان می باشد که فروشگاه های متنوع در بازار بزرگ زعفران را به صورت فله و بسته بندی می کنند و در وزن مثقالی و گرمی به مشتریان گرامی عرضه می نمایند.

برای خرید زعفران در گیلان حتما با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

زعفران در لاهیجان

در صورتی که به دنبال زعفران و قیمت زعفران در لاهیجان هستید، به صفحه مربوطه مراجعه کنید. در این صفحه اطلاعات دقیق تری موجود است.

زعفران در رودسر

در صورتی که به دنبال زعفران و قیمت زعفران در لاهیجان هستید، به صفحه مربوطه مراجعه کنید. در این صفحه اطلاعات دقیق تری موجود است.

زعفران در رشت

در صورتی که به دنبال زعفران و قیمت زعفران در رشت هستید، به صفحه مربوطه مراجعه کنید. در این صفحه اطلاعات دقیق تری موجود است.

زعفران در لنگرود

در صورتی که به دنبال زعفران و قیمت زعفران در لنگرود هستید، به صفحه مربوطه مراجعه کنید. در این صفحه اطلاعات دقیق تری موجود است.

زعفران در بندر انزلی

در صورتی که به دنبال زعفران و قیمت زعفران در بندر انزلی هستید، به صفحه مربوطه مراجعه کنید. در این صفحه اطلاعات دقیق تری موجود است.

بازار خرید و فروش زعفران گیلان

زمان قضاوت کردن وقتی که می خواهید زعفران بخرید به این نکته دقت فرمایید که اسامی همانند زعفران بهرامن، زعفران سحرخیز و… فقط به نام شرکت پخش کننده زعفران اشاره می کند و هیچ گونه ارتباطی به نوع زعفران ندارد.

پس به هیچ وجه شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام یک بهتر است برای این کار حتما باید نوع و کیفیت زعفران هر دو شرکت را بررسی نمایید.

از آنجا که زعفران یک محصول گرانبها می باشد متاسفانه عده زیادی از مراکز فروش چند نوع از زعفران های مختلف را باهم مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و یا اینکه زعفران های تقلبی و رنگ شده را جایگزین زعفران های اصل می کنند و قیمت های کمی ارزان ارائه می کنند تا مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

 

قیمت زعفران در گیلان - زعفران آنا قاین

 

فروش عمده زعفران در گیلان

اگر شما می خواهید که زعفرانی با کیفیت بخرید و مطمئن باشید که اصل است حتما از خود تولید کننده اقدام به خرید کنید.

فروشگاه ما یکی از تولید کننده های زعفران در استان خراسان است و در حوزه پخش زعفران قائنات فعالیت دارد. ما بیشتر تمرکزمان بر روی فروش زعفران صادراتی می باشد.

فروشنده زعفران در گیلان - زعفران آنا قاین

 

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات در گیلان

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در گیلان هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های فرانسه می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.

 

 

6 دیدگاه در “خرید عمده زعفران در گیلان + قیمت زعفران در گیلان

  1. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام وقت بخیر. بله زعفران در گیلان در هر مقداری موجوده. با ما در تماس باشید

  2. محمدرضا باقری موحد گفت:

    وقت بخیر. قیمت زعفران در گیلان به ایمیل شما ارسال شد. همچنین در همین صفحه هم موجود است.

  3. محسن گفت:

    قیمت زعفران در گیلان چند؟

  4. رضوی گفت:

    سلام. زعفران در گیلان هم موجود دارید؟

  5. حدیث گفت:

    سلام. زعفران در سنقر موجود دارید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. لطفا به مقاله زعفران در سنقر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *