وبلاگ

صادرات زعفران به عمان + قیمت زعفران در عمان

قیمت زعفران در عمان - زعفران آنا قاین

تولید زعفران در ایران به بیش از 200 تن تخمین زده شده است. بدیهی است که با این حجم از تولید سهم بیشتر آن به صادرات اختصاص داده شده است. صادرات زعفران از گذشته رواج داشته است  برای مصارف خوراکی و دارویی این کالا به طلای سرخ معروف است به سبب قیمت بالای آن . صادرات زعفران به عمان فقط برای مصرف در این کشور نمیباشد این کشور واسطه ای هست برای صادرات زعفران به سایر کشور ها.

اگر شما هم کشاورز هستید یا یکی از تامین کنندگان زعفران هستید، حتما به فکر ارسال زعفران به عمان با پست و صادرات زعفران به عمان یا ارسال زعفران به عمان افتاده اید. در صورتی که شرایط صادرات زعفران را به هر دلیلی ندارید، شرکت ما، صفر تا صد صادرات زعفران به عمان را به عهده می‌گیرد.

مراحل دقیق و مدارک مورد نیاز صادرات زعفران را در مقاله لینک شده قرار داده ایم. همین ابتدا بریم 3 تا سوال متداول شمارو درباره صادرات زعفران به عمان رو ببینیم.

 

زعفران در عمان - زعفران آنا قاین

 

  • آیا می توان زعفران را در آب و هوای گرم عمان با موفقیت کشت کرد؟ کشت سنتی زعفران به آب و هوای خنک‌تر با فصول متمایز نیاز دارد، اما عمان در حال بررسی تکنیک‌های نوآورانه مانند هیدروپونیک و کشاورزی گلخانه‌ای برای کشت زعفران در یک محیط کنترل‌شده است.
  • کیفیت زعفران عمان با زعفران سایر مناطق چگونه است؟ از آنجایی که تولید زعفران عمان هنوز در مراحل اولیه است، برای مقایسه قطعی کیفیت خیلی زود است. با این حال، با تمرکز این کشور بر بهبود کیفیت از طریق روش‌های پیشرفته کشاورزی، زعفران عمان پتانسیل بالایی برای کیفیت بالایی دارد.
  • آیا کشت زعفران یک فرصت اقتصادی مناسب برای عمان است؟ در حالی که تولید زعفران عمان در حال حاضر اندک است، پتانسیل رشد در این صنعت و تقاضای بالای زعفران در سطح جهانی نشان می دهد که کشت زعفران می تواند فرصت اقتصادی مناسبی برای این کشور باشد، به ویژه اگر بتوان زعفران با کیفیت بالا تولید کرد.

چگونه زعفران را به عمان صادر کنیم؟

در صادرات زعفران به عمان و یا هر جای  دیگری بهتر است به مواردی هم چون مزه ،‌رنگ و کیفیت و نوع بسته بندی صادراتی دقت کافی داشته باشیم در این صورت است که تداوم در نگهداری بازار های تجاری برای صادرات خواهیم داشت. صادرات را به صورت سرگل و نگین انجام می دهند زیرا از نظر ظاهر بسیار جذب کننده مشتریان می باشد. سر گل و نگین رنگ قرمز بسیار زیبایی دارد و مشتری پسند است.

قوانین کلی صادرات را در مقاله صادرات زعفران شرح دادیم. در این مقاله به طور اختصاصی به کشور عمان پرداخته ایم.

 

خرید زعفران در عمان - زعفران آنا قاین

 

هزینه صادرات زعفران به عمان و دیگر کشور ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد برای مثال تعداد گواهی ها و مجوز هایی که برای کشور هدف باید آماده شود و یا استاندارد‌هایی که بازار مقصد به آن توجه می کند. در کنار این هزینه ها فاصله ای  که بار از ایران باید به مقصد برسد نیز در مقدار هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت. اگر مقدار و حجم بار زعفران کم باشد از طریق مسیر های هوایی این بار ارسال خواهد شد و در غیر این صورت با کمک شرکت های بازرگانی این صادرات انجام خواهد شد. از نمونه گواهی و مجوز‌هایی که باید برای صادرات زعفران به عمان داشته باشیم می توان به کارت بازرگانی صادر کننده زعفران، معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک، گواهی موسسه استاندارد، گواهی اداره بهداشت و گواهی قرنطینه دامی اشاره نمود.

قیمت زعفران در عمان

قیمت های زعفران در عمان در جدول زیر آمده است.

 

قیمت زعفران در عمان کیلویی (سرگل سوپر) بعد از گمرک حدود 90,000,000 تومان
قیمت زعفران در عمان گرمی (سرگل سوپر) بعد از گمرک هر گرم 4 ریال عمان

برای مشاهده قیمت بروز عمده زعفران قائنات در عمان، می توانید به صفحه قیمت زعفران مراجعه فرمایید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلف برای هر نوع سلیقه ای عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه فرمایید.

قیمت زعفران در عمان - زعفران آنا قاین

 

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران مورد نیاز خود را برای صادرات تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی، زعفران دو گرمی و زعفران چهار گرمی را تهیه کنید.

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران عمده موجود است.

 

 

بهترین کالای صادراتی به عمان

تعداد کالاهایی که از کشور ایران به عمان صادر می شود بیشتر از آن است که فکرش را هم می کردید. به عنوان مثال زعفران ایران جزو بهترین کالای صادراتی به عمان است که سالانه توسط تجار ایرانی و عمانی به این کشور صادر می شود و سود خوبی نصیب کشاورزان می کند.

با این که زعفران بهترین کالای صادراتی به عمان است، اما سایر محصولات ایرانی نیز مانند پسته و محصولات غذایی و میوه جات هم از کشورمان به این کشور عربی صادر می شوند و با استقبال خوبی هم از طرف عمانی ها روبرو شده اند.

برای اینکه بهترین کالای صادراتی به عمان را به راحتی به بازار این کشور برسانیم روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها بستگی به محصول و کسب و کار شما دارد.

زعفران در عمان

زعفران در عمان به طور سنتی  به دلیل آب و هوای گرم و خشک این کشور کشت نمی شود که برای رشد گیاهی که زعفران از آن به دست می آید، مساعد نیست. با این حال، عمان اخیراً کاوش در پتانسیل کشت زعفران با استفاده از فناوری‌های نوآورانه مانند هیدروپونیک و کشاورزی گلخانه‌ای را آغاز کرده است. این روش ها محیط کنترل شده لازم برای کشت زعفران را فراهم می کند و می تواند به افزایش تولید و بهبود کیفیت زعفران در عمان کمک کند. در حالی که تولید زعفران در عمان هنوز در مراحل اولیه است، فرصتی هیجان انگیز برای این کشور فراهم می کند تا بخش کشاورزی خود را متنوع کند و از بازار ارزشمند زعفران استفاده کند.

 

صادرات زعفران به عمان - زعفران آنا قاین

 

خرید زعفران در عمان

از آنجایی که عمان هنوز یک تولید کننده نوپا زعفران است، خرید زعفران در عمان و در بازار ممکن است چالش برانگیز باشد. با این حال، بازارهای عمان زعفران وارداتی از کشورهای دیگر مانند ایران و اسپانیا را عرضه می کنند. هنگام خرید زعفران در عمان، مهم است که از کیفیت خوب زعفران و عدم تقلبی بودن آن اطمینان حاصل کنید. توصیه می شود زعفران را از فروشندگان معتبری که می توانند اطلاعاتی در مورد منبع و کیفیت زعفران ارائه دهند، خریداری کنید. زعفران می تواند بسیار گران باشد، بنابراین مهم است که قیمت ها را با هم مقایسه کنید و فقط آنچه برای استفاده شخصی یا به عنوان هدیه مورد نیاز است خریداری کنید.

برای مثال روش صادرات زعفران به عمان تا سال ۹۶ به صورت فله ای صورت می گرفت، به این شکل که این محصول با ارزش را از زمین های کشاورزی جمع می کردند و بعد در کارگاه های کوچک و بزرگ شروع به جدا کردن شاخک های اصلی از گل می کردند؛ و بدون فرآوری و بسته بندی به صورت فله ای به عمان و سایر کشورها صادر می کردند.

اما در سال های اخیر این این روش صادرات ممنوع شد و بهترین کالای صادراتی به عمان یعنی زعفران به صورت فراوری شده و بسته بندی مناسب به عمان و دیگر کشورهای جهان صادر می شود.

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد زعفران ایرانی بهترین کالای صادراتی به عمان است. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران این طلای سرخ در جهان است. کشورهای زیادی در دنیا هستند که خواستا صادرات این محصول از کشورمان هستند.

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات در عمان

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در عمان هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در عمان را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه عمانیی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های عمان می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.

28 دیدگاه در “صادرات زعفران به عمان + قیمت زعفران در عمان

  1. سیدرضا گفت:

    سلام
    ممنون میشم اگه لطف کنین قیمت روز زعفران رو هم برای بنده ارسال کنین
    سپاس

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. قیمت زعفران امروز 1402/11/19 برای هر کیلو 81,000,000 تومان است. البته این قیمت ممکن است تغییر کند. برای قیمت بروز حتما صفحه قیمت زعفران امروز رو بررسی فرمایید.

  2. اکبر گفت:

    با سلام و تشکر از شما برای تدوین مطلب صادرات زعفران به عمان
    باتوجه به توضیحاتی که در مورد زعفران همراه مسافر داده اید، لطفا درخصوص راهکار/ راهکارهای خرده فروش ( همین مقدار ناچیز 100 گرمی که مجوز خروج آن را به مسافر داده اند ) راهنمائی بفرمایید .
    برای این منظور بهتر است این 100 گرم مجاز به صورت بسته بندی های شکیل باشد یا به صورت فله ای ؟
    لطفا آخرین قیمت فروش در عمان را نیز بفرمایید.
    با تشکر

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. برای فروش زعفران در عمان شما باید رابط داشته باشید. بنا به گفته یکی از مشتریانمون به راحتی به شما (به عنوان یک ایرانی) اعتماد نمی‌کنند و تا بفهمند که شما ایرانی هستی، قیمت بسیار پایین پیشنهاد میدهند. در عین حال اون قیمت پایین هم برای شما سودآوره ولی با همون قیمت پایین هم به سختی از شما خرید می‌کنند. اگر یک رابط ترجیحا عمانی و عرب زبان داشته باشید کارتون راحت تره. به نظر بنده بسته بندی فله بهتر فروش میره.

  3. جواد رحیمی گفت:

    سلام قربان وقتتون بخیر
    قربان قیمت زعفران در دبی و عمان رو زدید کیلویی ۶۵ میلیون تومان
    ولی در کامنتها نوشتید هر گرم ۴ ریال عمان که میشه حدودا ۵۰۰ هزار تومان میشه بیشتر توضیح بدین
    ممنونم ازتون

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. قیمت های در مقاله، قیمت های قبل از گمرک بود. قیمت ها ویرایش شد و الان قیمت های بعد از گمرک ثبت شده است.

  4. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر قیمت زعفران و روش فروش 100 گرم زعفران همراه مسافر را اگه امکانش هست برای من هم بفرستید ممنون

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. هر مسافر با گذرنامه خود می‌تواند مقدار 100 گرم زعفران به عمان یا هر کشور دیگری حمل کند.
      برای اطلاعات بیشتر با کارشناس صادرات ما آقای باقری موحد تماس بگیرید. 09127487250

    2. ابوالفضل ح گفت:

      سلام، وقت بخیر، بخشید قیمت زعفران، سرگل، در عمان گرمی چنده ممنون میشم از پاسخ شما🙏

      1. محمدرضا باقری موحد گفت:

        سلام وقت بخیر. برای قیمت زعفران در عمان، بسته بندی 1 گرمی، 4 ریال عمان هست.

  5. محمد گفت:

    سلام، قیمت زعفران در عمان رو لطفأ بفرستید، سپاس

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما بخیر. قیمت زعفران در عمان به ایمیل شما ارسال شد. لطفا بررسی کنید.

  6. حمید گفت:

    سلام قیمت زعفران در عمان و روش فروش برای ۱۰۰ گرم همراه مسافر

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. قیمت زعفران در عمان به ایمیل شما ارسال شد. لطفا ایمیل خودتون رو چک کنید.

  7. شادمان گفت:

    لطفاً قیمت زعفران در عمان رو به صورت دقیق برای من ارسال کنید

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. قیمت زعفران در عمان به ایمیل شما ارسال شد.

  8. سبزواری گفت:

    سلام وقت بخیر. مراحل صادرات زعفران به عمان رو میخواستم

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. مراحل و نحوه صادرات زعفران به عمان در همین مقاله به صورت کامل شرح داده شده است.

  9. تقوی گفت:

    وقت بخیر. ممنون برای این مقاله. صادرات زعفران به اسپانیا چطوریه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. وقت شما هم بخیر. ما یک مقاله کامل درباره راهکار صادرات زعفران به اسپانیا آماده کردیم. از دستش ندید.

  10. علیرضا گفت:

    سلام قیمت زعفران در پاکستان رو میخواستم.

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. لطفا به صفحه قیمت زعفران در پاکستان مراجعه کنید.

    2. مجید گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      قیمت زعفران سرگل در عمان چقده؟
      ممنونم جواب بدید.

      1. محمدرضا باقری موحد گفت:

        سلام وقت شما هم بخیر. قیمت زعفران در عمان (سرگل) برای زعفران بسته بندی شده، گرمی 4 ریال عمان هستش.

  11. مهدی نبوی گفت:

    سلام. وقت بخیر. صادرات زعفران به امارات چگونه است؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام روز شما هم بخیر. لطفا مقاله صادرات زعفران به امارات را مطالعه کنید. با تشکر

  12. رقیه صدفی گفت:

    سلام. صادرات زعفران به عراق چطوریه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام . لطفا به مقاله صادرات زعفران به عراق مراجعه کنید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *