وبلاگ

قیمت زعفران در سوئد چقدر است؟ + صادرات زعفران به سوئد

صادرات زعفران به سوئد - زعفران آنا قاین

زعفران یک ادویه بسیار ارزشمند است که به دلیل طعم، عطر و خواص دارویی بی نظیرش شناخته شده است. ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زعفران در جهان است و زعفران آن بسیار مورد توجه خریداران در سراسر جهان است. سوئد یکی از واردکنندگان عمده زعفران در اروپا است که آن را به بازاری جذاب برای صادرکنندگان زعفران ایرانی تبدیل کرده است. اما صادرات زعفران به سوئد نیازمند برنامه ریزی و اجرای دقیق است.

 

قیمت زعفران در سوئد هزینه پست از ایران به سوئد برای زعفران

 

بردن زعفران به سوئد چگونه است؟ مراحل دقیق و مدارک مورد نیاز صادرات زعفران را در مقاله لینک شده قرار داده ایم. همین ابتدا بریم 3 تا سوال متداول شمارو درباره صادرات زعفران به سوئد رو ببینیم.

اگر شما هم کشاورز هستید یا یکی از تامین کنندگان زعفران هستید، حتما به فکر ارسال زعفران به سوئد با پست و صادرات زعفران به سوئد یا ارسال زعفران به سوئد افتاده اید. در صورتی که شرایط صادرات زعفران را به هر دلیلی ندارید، شرکت ما، صفر تا صد صادرات زعفران به سوئد را به عهده می‌گیرد.

 

قیمت زعفران در سوئد - زعفران آنا قاین

 

قیمت زعفران در سوئد

قیمت های زعفران در سوئد در جدول زیر آمده است. این قیمت ها متغیر است. حدود قیمت زعفران نگین قائنات در سوئد 65,000,000 تومان است. البته این قیمت بسیار نوسان دارد. قیمت هر گرم زعفران در سوئد نیز حدود 70,000 تومان است.

 

قیمت زعفران در سوئد کیلویی 65,000,000 تومان
قیمت زعفران در سوئد گرمی 70,000 تومان

 

برای مشاهده قیمت بروز عمده زعفران قائنات در سوئد ، می توانید به صفحه قیمت زعفران مراجعه فرمایید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلف برای هر نوع سلیقه ای عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه فرمایید.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران مورد نیاز خود را برای صادرات تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی، زعفران دو گرمی و زعفران چهار گرمی را تهیه کنید.

 

در این قسمت انواع زعفران عمده برای صادرات به سوئد موجود است.

 

 

 

قیمت زعفران در سوئد بسته به کیفیت و کمیت زعفران متفاوت است. تا آوریل 2023 قیمت هر کیلوگرم زعفران ایران در سوئد از حدود 1300 تا 1600 دلار متغیر است.

حالا به سراغ پاسخ به 3 تا از سوالات متداول شما درباره صادرات زعفران به سوئد و قیمت زعفران به سوئد میریم.

  1. قوانین صادرات زعفران به سوئد چگونه است؟ صادرکنندگان باید از مقررات تعیین شده توسط دولت سوئد، از جمله اخذ مجوزهای لازم واردات، ارائه مدارک مورد نیاز و اطمینان از مطابقت با استانداردهای کیفی تعیین شده توسط زعفران، پیروی کنند. زعفران همچنین باید استانداردهای تعیین شده توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) و سازمان غذا و کشاورزی (FAO) را داشته باشد.
  2. تقاضا برای زعفران در سوئد چقدر است؟ زعفران به طور گسترده در غذاهای سوئدی، به ویژه در پخت و پز استفاده می شود. این یک عنصر کلیدی در نان های سنتی سوئدی، از جمله Lussekatter و Semlor است. تقاضا برای زعفران در سوئد در سال های اخیر افزایش یافته است، به ویژه در میان مصرف کنندگان آگاه به سلامتی که از خواص دارویی آن قدردانی می کنند.
  3. قیمت زعفران در سوئد چقدر است؟ قیمت زعفران در سوئد بسته به کیفیت و کمیت زعفران متفاوت است. از آوریل 2023 قیمت هر کیلوگرم زعفران ایران در سوئد از 1300 تا 1600 دلار متغیر است.

شناسایی خریداران بالقوه زعفران در سوئد

اولین قدم در صادرات زعفران به سوئد، شناسایی خریداران بالقوه در بازار است. این کار را می توان با حضور در نمایشگاه های تجاری، تماس با واردکنندگان و توزیع کنندگان و استفاده از بسترهای آنلاین انجام داد. بررسی دقیق بازار و درک فرهنگ، آداب و رسوم و مقررات محلی بسیار مهم است.

 

صادرات زعفران به سوئد - زعفران آنا قاین

 

مذاکره برای فروش زعفران در سوئد

هنگامی که خریداران بالقوه شناسایی شدند، گام بعدی مذاکره در مورد شرایط فروش است. این شامل قیمت، مقدار، تاریخ تحویل و شرایط پرداخت است. برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم یا اختلاف، مهم است که در مورد تمام جنبه های فروش شفاف و شفاف باشید.

هزینه پست از ایران به سوئد برای زعفران

هزینه پست از ایران به سوئد برای حدود 100 گرم زعفران (با بسته بندی 300 گرم مجموعا) از تهران درب فرودگاه به سوئد طبق برآورد سایت تیپاکس، 1,500,000 تومان است. البته این قیمت مربوط به سال 1403 است و ممکن است تغییر کند و حدودی است.

پست از ایران به سوئد برای زعفران

پست از ایران به سوئد چگونه است؟ یکی از ساده ترین راه های پست از ایران به سوئد استفاده از سرویس تیپاکس است که می‌تواند قبل از ارسال حدود قیمت پست از ایران به سوئد را به صورت آنلاین به دست بیاورید.

آماده سازی زعفران صادراتی برای صادرات به سوئد

زعفران باید با درجه بندی، دسته بندی و بسته بندی مطابق با نیاز بازار سوئد برای صادرات آماده شود. زعفران باید دارای استانداردهای کیفی تعیین شده توسط دولت سوئد باشد که شامل حداقل رطوبت، رنگ و عطر است. همچنین بسته بندی باید برای صادرات مناسب باشد و با مقررات سوئد مطابقت داشته باشد.

 

زعفران در سوئد - زعفران آنا قاین

 

اخذ مجوزها و گواهینامه های لازم برای صادرات زعفران به سوئد

پس از تهیه زعفران، صادرکننده باید مجوزها و گواهینامه های لازم از جمله گواهی مبدا و گواهی بهداشت گیاهی را از دولت ایران دریافت کند. این اسناد گواهی می دهد که زعفران مورد بازرسی قرار گرفته و تمامی شرایط صادرات را برآورده می کند.

حمل و نقل و ترخیص کالا از گمرک

زعفران را می توان از طریق دریا یا هوا به سوئد ارسال کرد. حمل و نقل هوایی سریعتر اما گرانتر است در حالی که حمل و نقل دریایی کندتر اما مقرون به صرفه تر است. انتخاب یک شرکت حمل و نقل قابل اعتماد با تجربه در صادرات به سوئد مهم است.

وقتی زعفران به سوئد رسید باید از گمرک ترخیص شود. واردکننده باید کلیه مدارک لازم از جمله فاکتور، بارنامه و مجوز واردات را ارائه دهد. زعفران برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای کیفی تعیین شده توسط دولت سوئد بازرسی خواهد شد.

 

صادرات زعفران از ایران به سوئد - زعفران آنا قاین

 

زعفران در سوئد

زعفران به طور گسترده در غذاهای سوئدی، به ویژه در پخت و پز استفاده می شود. این یک عنصر کلیدی در نان های سنتی سوئدی، از جمله Lussekatter و Semlor است. از زعفران در غذاهای خوش طعم مانند برنج و خورش نیز استفاده می شود. تقاضا برای زعفران در سوئد در سال های اخیر افزایش یافته است، به ویژه در میان مصرف کنندگان آگاه به سلامتی که از خواص دارویی آن قدردانی می کنند.

صادرات زعفران به سوئد می تواند یک تجارت پرسود برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان زعفران ایرانی باشد. اما نیاز به برنامه ریزی دقیق، توجه به جزئیات و رعایت تمامی مقررات و استانداردهای مربوطه دارد. با رویکرد درست، صادرکنندگان می توانند از بازار سودآور سوئد بهره ببرند و روابط بلندمدتی با خریداران در منطقه ایجاد کنند.

 

فروشنده زعفران قائنات در سوئد - زعفران آنا قاین

 

آیا صادرات زعفران از ایران به سوئد به صرفه می باشد؟

چون که قیمت زعفران در ایران به تومان است و نرخ تومان و کرون سوئد بسیار متفاوت است، بنابراین حوزه صادرات انواع زعفران می‌تواند بسیار پُر سود باشد.

کشور پادشاهی سوئد از کشورهای منطقه استراتژیک اسکاندیناوی به حساب می‌آید. سوئد یکی از کشورهای منطقه اسکاندیناوی است که از غرب با نروژ، از شمال شرق با فنلاند و از جنوب غربی با دانمارک مرزهای مشترک میباشد.

 

قیمت زعفران در سوئد کیلویی - زعفران آنا قاین

 

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات در سوئد

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در سوئد هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در سوئد را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های فرانسه می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.

 

8 دیدگاه در “قیمت زعفران در سوئد چقدر است؟ + صادرات زعفران به سوئد

  1. علی یزدی گفت:

    هزینه پست از ایران به سوئد برای زعفران چنده؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما بخیر. هزینه پست از ایران به سوئد برای حدود ۱۰۰ گرم زعفران (با بسته بندی ۳۰۰ گرم مجموعا) از تهران درب فرودگاه به سوئد طبق برآورد سایت تیپاکس، ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

  2. محمد زارعی گفت:

    سلام وقت بخیر. قیمت زعفران در سوئد چنده؟ به دلار و تومان

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما بخیر. قیمت های زعفران در سوئد امروز 08/20 به شرح زیر است.
      قیمت زعفران سوپر نگین در سوئد به تومان : 79,400,000 تومان.
      قیمت زعفران سوپر نگین در سوئد به دلار : از 1500 $ تا 1800 $ .
      قیمت ها بر حسب کیلو هستند.

  3. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام وقت شما بخیر. لطفا به مقاله قوانین صادرات به بلژیک مراجعه کنید.

  4. احمدی گفت:

    سلام. من در بلژیک هستم. قوانین صادرات زعفران به بلژیک چطوره؟

  5. برمک گفت:

    سلام،

    آیا در کشورهای اسکاندیناوی نمایندگی فعال دارید؟
    امکان اعلام شرایط اخذ نمایندگی پخش رو در کشورهای اسکاندیناوی رو دارید؟ در صورت امکان برام ایمیل بفرمایید.

    با تشکر

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما بخیر. لطفا ایمیل خودتون رو بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *