وبلاگ

قیمت زعفران در عراق + صادرات زعفران به عراق

بهترین کالای صادراتی به عراق - زعفران آنا قاین

تولید زعفران در ایران به بیش از 200 تن تخمین زده شده است. بدیهی است که با این حجم از تولید سهم بیشتر آن به صادرات اختصاص داده شده است. صادرات زعفران از گذشته رواج داشته است  برای مصارف خوراکی و دارویی این کالا به طلای سرخ معروف است به سبب قیمت بالای آن . صادرات زعفران به عراق فقط برای مصرف در این کشور نمیباشد این کشور واسطه ای هست برای صادرات زعفران به سایر کشور ها.

آنچه خواهید خواند:

مراحل دقیق و مدارک مورد نیاز صادرات زعفران را در مقاله لینک شده قرار داده ایم. همین ابتدا بریم 3 تا سوال متداول شمارو درباره صادرات زعفران به عراق رو ببینیم.

قیمت زعفران در عراق

قیمت های زعفران در عراق در جدول زیر آمده است. قیمت زعفران در عراق برای هر کیلو حدودا 65,000,000 میلیون تومان است؛ البته این قیمت بهترین نوع زعفران (سوپر نگین صادراتی) می‌باشد. قیمت هر گرم زعفران در عراق برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید خرده هستند حدودا 75,000 هزار تومان است.

 

قیمت زعفران در عراق کیلویی 65,000,000 تومان
قیمت زعفران در عراق گرمی 75,000 تومان

 

برای مشاهده قیمت بروز عمده زعفران قائنات در عراق، می توانید به صفحه قیمت زعفران امروز مراجعه فرمایید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلف برای هر نوع سلیقه ای عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه فرمایید.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در عراق مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در عراق، زعفران دو گرمی در عراق و زعفران چهار گرمی در عراق را تهیه کنید.

 

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران کادویی در عراق موجود است.

 

 

اگر شما هم کشاورز هستید یا یکی از تامین کنندگان زعفران هستید، حتما به فکر ارسال زعفران به عراق با پست و صادرات زعفران به عراق یا ارسال زعفران به عراق افتاده اید. در صورتی که شرایط صادرات زعفران را به هر دلیلی ندارید، شرکت ما، صفر تا صد صادرات زعفران به عراق را به عهده می‌گیرد.

 

بهترین کالای صادراتی به عراق - زعفران آنا قاین

 

  • مقررات و الزامات صادرات زعفران از عراق چیست؟ صادرکنندگان زعفران در عراق موظف به دریافت مجوز صادرات از وزارت بازرگانی هستند. آنها همچنین باید از استانداردهای کیفیت تعیین شده توسط دولت عراق پیروی کنند، که شامل آزمایش خلوص زعفران و اطمینان از عاری بودن آن از مواد مضر است. علاوه بر این، صادرکنندگان باید از هر گونه مقررات و الزامات تجارت بین‌المللی مرتبط پیروی کنند.
  • تقاضای زعفران در بازار عراق چقدر است؟ تقاضای بازار برای زعفران در عراق نسبتا زیاد است، زیرا زعفران در بسیاری از غذاهای سنتی عراقی استفاده می شود و یک کالای لوکس به حساب می آید. با این حال، تقاضا ممکن است بسته به عواملی مانند در دسترس بودن، کیفیت و قیمت در نوسان باشد.
  • چگونه می توانم خریداران زعفران در عراق پیدا کنم؟ صادرکنندگان می توانند خریداران بالقوه زعفران در عراق را از طریق کانال های مختلف، از جمله نمایشگاه های تجاری، فهرست های تجاری، و بازارهای آنلاین پیدا کنند. همچنین ممکن است کار با یک نماینده یا توزیع کننده محلی که از بازار آگاهی دارد و می تواند در بازاریابی و فروش کمک کند، مفید باشد. شبکه سازی با خریداران بالقوه و ایجاد روابط قوی با آنها نیز می تواند برای موفقیت بلندمدت در بازار مفید باشد.

 

صادرات زعفران به عراق - زعفران آنا قاین

 

صادرات زعفران از ایران به عراق: فرصت ها و چالش ها

زعفران ادویه ای ارزشمند است که قرن هاست در طب سنتی و هنرهای آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. این ادویه عمدتاً در ایران تولید می شود و این کشور بزرگترین صادرکننده زعفران در جهان است. کشور عراق که در مجاورت ایران قرار دارد، یکی از واردکنندگان اصلی زعفران ایران است. در این مقاله به فرصت ها و چالش های مرتبط با صادرات زعفران از ایران به عراق می پردازیم.

فرصت ها

بازار بزرگ: عراق بیش از 65,000,000 نفر جمعیت دارد که آن را به بازار بالقوه بزرگی برای زعفران ایران تبدیل می کند. تقاضا برای زعفران در عراق به دلیل سنت های غنی آشپزی این کشور است، جایی که زعفران یک عنصر کلیدی در بسیاری از غذاها است.

مجاورت: ایران و عراق مرزهای طولانی مشترکی دارند که حمل و نقل زعفران بین دو کشور را آسان‌تر و ارزان‌تر می‌کند. این نزدیکی همچنین به این معنی است که صادرکنندگان ایرانی می توانند به سرعت به تغییرات تقاضا در بازار عراق پاسخ دهند.

قیمت رقابتی: قیمت زعفران ایران در مقایسه با زعفران سایر کشورها رقابتی است. این امر آن را به گزینه ای جذاب برای واردکنندگان عراقی که به دنبال زعفران مرغوب با قیمت مناسب هستند تبدیل می کند.

 

فروشنده زعفران قائنات در عراق - زعفران آنا قاین

 

چالش های صادرات زعفران به عراق

بی‌ثباتی سیاسی: عراق سال‌ها با بی‌ثباتی سیاسی مواجه بوده است که منجر به ایجاد فضای تجاری چالش‌برانگیز شده است. این بی ثباتی می تواند برقراری روابط بلندمدت با واردکنندگان عراقی را برای صادرکنندگان ایرانی دشوار کند.

تعرفه ها و مالیات ها: دولت عراق تعرفه ها و مالیات های بالایی بر واردات از جمله زعفران وضع می کند. این مالیات ها می تواند هزینه واردات زعفران از ایران را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و در مقایسه با زعفران سایر کشورها رقابتی تر شود.

کنترل کیفیت: واردکنندگان عراقی نسبت به کیفیت زعفران ایران ابراز نگرانی کرده اند. این امر منجر به کاهش تقاضا برای زعفران ایران در عراق شده است، زیرا واردکنندگان به کشورهای دیگری که شهرت بهتری برای کنترل کیفیت دارند، روی می آورند.

 

قیمت زعفران در عراق - زعفران آنا قاین

 

چگونه زعفران را به عراق صادر کنیم؟

در صادرات زعفران به عراق و یا هر جای  دیگری بهتر است به مواردی هم چون مزه ،‌رنگ و کیفیت و نوع بسته بندی صادراتی دقت کافی داشته باشیم در این صورت است که تداوم در نگهداری بازار های تجاری برای صادرات خواهیم داشت. صادرات را به صورت سرگل و نگین انجام می دهند زیرا از نظر ظاهر بسیار جذب کننده مشتریان می باشد. سر گل و نگین رنگ قرمز بسیار زیبایی دارد و مشتری پسند است.

هزینه صادرات زعفران به عراق و دیگر کشور ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد برای مثال تعداد گواهی ها و مجوز هایی که برای کشور هدف باید آماده شود و یا استاندارد‌هایی که بازار مقصد به آن توجه می کند. در کنار این هزینه ها فاصله ای  که بار از ایران باید به مقصد برسد نیز در مقدار هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت. اگر مقدار و حجم بار زعفران کم باشد از طریق مسیر های هوایی این بار ارسال خواهد شد و در غیر این صورت با کمک شرکت های بازرگانی این صادرات انجام خواهد شد.

 

چگونه زعفران را به عراق صادر کنیم؟ - زعفران آنا قاین

 

از نمونه گواهی و مجوز‌هایی که باید برای صادرات زعفران به عراق داشته باشیم می توان به کارت بازرگانی صادر کننده زعفران، معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک، گواهی موسسه استاندارد، گواهی اداره بهداشت و گواهی قرنطینه دامی اشاره نمود.

بهترین کالای صادراتی به عراق

تعداد کالاهایی که از کشور ایران به عراق صادر می شود بیشتر از آن است که فکرش را هم می کردید. به عنوان مثال زعفران ایران جزو بهترین کالای صادراتی به عراق است که سالانه توسط تجار ایرانی و عراقی به این کشور صادر می شود و سود خوبی نصیب کشاورزان می کند.

با این که زعفران بهترین کالای صادراتی به عراق است، اما سایر محصولات ایرانی نیز مانند پسته و محصولات غذایی و میوه جات هم از کشورمان به این کشور عربی صادر می شوند و با استقبال خوبی هم از طرف عراقی ها روبرو شده اند.

برای اینکه بهترین کالای صادراتی به عراق را به راحتی به بازار این کشور برسانیم روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها بستگی به محصول و کسب و کار شما دارد.

برای مثال روش صادرات زعفران به عراق تا سال ۹۶ به صورت فله ای صورت می گرفت، به این شکل که این محصول با ارزش را از زمین های کشاورزی جمع می کردند و بعد در کارگاه های کوچک و بزرگ شروع به جدا کردن شاخک های اصلی از گل می کردند؛ و بدون فرآوری و بسته بندی به صورت فله ای به عراق و سایر کشورها صادر می کردند.

اما در سال های اخیر این این روش صادرات ممنوع شد و بهترین کالای صادراتی به عراق یعنی زعفران به صورت فراوری شده و بسته بندی مناسب به عراق و دیگر کشورهای جهان صادر می شود.

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد زعفران ایرانی بهترین کالای صادراتی به عراق است. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران این طلای سرخ در جهان است. کشورهای زیادی در دنیا هستند که خواستا صادرات این محصول از کشورمان هستند.

صادرات چمدانی زعفران به عراق

روش صادرات چمدانی زعفران در ابتدا به مقصد صادرات بستگی دارد. در مورد صادرات زعفران به عراق که در سوال قبلی پرسیده شد، می توان به صورت کلی این مراحل را برای صادرات چمدانی زعفران به عراق طی کرد:

  1. انتخاب تولید کنندگان معتبر و مطمئن: شما باید تولید کنندگان معتبری که قادر به تامین کیفیت بالای زعفران هستند، پیدا کنید. همچنین لازم است این تولید کنندگان دارای مجوزهای صادرات لازم باشند.
  2. تهیه چمدان های مناسب: شما باید چمدان های مطابق با استانداردهای بین المللی را برای بسته بندی زعفران تهیه کنید. چمدان هایی که برای بسته بندی زعفران استفاده می شوند، باید مقاومت بالا، محکم و بدون نشت باشند.
  3. حمل و نقل: شما باید حمل و نقل مناسبی برای صادرات چمدانی زعفران به عراق انتخاب کنید. ممکن است انتخاب حمل و نقل مناسب بسته به حجم و وزن کالا، هزینه و زمان تحویل مورد نظر متفاوت باشد. در صورتی که برای حمل و نقل از اتوبوس، کامیون، قطار یا هواپیما استفاده می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که هزینه و مدت زمان تحویل مورد نظر شما را برآورده می کند.

  4. تعیین قیمت: شما باید قیمت مناسبی را برای زعفران خود در نظر بگیرید. برای تعیین قیمت مناسب برای زعفران، باید به ارزش بازار، کیفیت و وزن زعفران، هزینه های حمل و نقل و مالیات های مربوطه توجه کنید.

  5. صدور گواهی بهداشت: برای صادرات زعفران به عراق، باید گواهی بهداشت از وزارت بهداشت کشور تهیه کنید. این گواهی بهداشت برای تایید سلامت کالا و عدم وجود آلودگی در زعفران لازم است.
  6. تماس با مشتری: پس از انجام تمامی مراحل لازم برای صادرات چمدانی زعفران به عراق، باید با مشتری خود تماس بگیرید و جزئیات ارسال کالا و قیمت نهایی را تایید کنید.

چقدر زعفران برای صادرات چمدانی زعفران به عراق مجاز است؟

محدودیت دقیق برای صادرات چمدانی زعفران به عراق 100 گرم است. با این حال، شما باید با مقررات و قوانین مربوط به صادرات زعفران به عراق آشنا شوید و به طور دقیق به مقررات و محدودیت های وارداتی که توسط دولت عراق اعلام شده است، توجه کنید.

در ضمن، میزان صادرات چمدانی زعفران به عراق بستگی به توانایی شما در تامین زعفران و همچنین تقاضای بازار عراق دارد. بهترین راه برای تعیین میزان صادرات، انجام تحقیقات بازاریابی و بررسی تقاضای بازار عراق است.

نتیجه

صادرات زعفران از ایران به عراق هم فرصت ها و هم چالش هایی را به همراه دارد. بازار بزرگ، نزدیکی و قیمت های رقابتی آن را به گزینه ای جذاب برای صادرکنندگان ایرانی تبدیل کرده است. با این حال، بی ثباتی سیاسی، تعرفه ها و مالیات های بالا، و نگرانی در مورد کنترل کیفیت چالش هایی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. با غلبه بر این چالش ها، صادرکنندگان ایرانی می توانند سهم بازار خود را در عراق افزایش دهند و با واردکنندگان عراقی روابط بلندمدت برقرار کنند.

 

فروش زعفران در عراق - زعفران آنا قاین

 

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات در عراق

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در عراق هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

 

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.
فروشگاه زعفران آنا قاین فروشگاه زعفران آنا قاین

19 دیدگاه در “قیمت زعفران در عراق + صادرات زعفران به عراق

  1. یزدی گفت:

    درود بر شما من ساکن عراق هستم. لطف می کنید قیمت زعفران در عراق رو اعلام کنید؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. قیمت زعفران در عراق 61,900,000 تومان برای زعفران نگین قائنات است. البته این قیمت مربوط به 1402/09/18 است و ممکن است تغییر کند.

  2. سبزواری گفت:

    سلام. قیمت زعفران در عراق رو برای من ارسال کنید. تشکر

  3. احمد گفت:

    سلام وقت بخیر. ممنون بابت این مقاله. قیمت زعفران قائنات در تهران چنده؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. خواهش می‌کنم. لطفا به مقاله قیمت زعفران قائنات در تهران مراجعه کنید.

  4. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام وقت شما هم بخیر. بله
    لطفا به مقاله برنج زعفرانی مراجعه کنید.

  5. نازنین گفت:

    سلام وقت بخیر. یه سوال فنی داشتم.
    برنج زعفرانی رو چطوری تهیه کنم؟
    مقاله ای دارید که کمکم کنه؟

  6. علیرضا گفت:

    سلام قیمت زعفران در پاکستان رو میخواستم.

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. لطفا به صفحه قیمت زعفران در پاکستان مراجعه کنید.

  7. مهدی نبوی گفت:

    سلام. وقت بخیر. صادرات زعفران به امارات چگونه است؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام روز شما هم بخیر. لطفا مقاله صادرات زعفران به امارات را مطالعه کنید. با تشکر

  8. حسنی گفت:

    صادرات چمدانی زعفران به عراق چطوریه؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام مراحل صادرات چمدانی زعفران به عراق رو در این مقاله به طور کامل شرح دادیم.

  9. احمدی گفت:

    فروش زعفران در عراق به چه صورته؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      بازار فروش زعفران در عراق رو در ابتدای این مقاله مورد بررسی قرار دادیم

  10. نرگس گفت:

    وقت بخیر. بهترين كالا برای صادرات به عراق چیست؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      از زعفران می توان به عنوان بهترین کالا برای صادرات به عراق نام برد.

  11. نازنین گفت:

    قیمت زعفران در عراق چقدره؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      قیمت زعفران در عراق را به صورت حدودی در این مقاله قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *