وبلاگ

قیمت زعفران در دبی و امارات + صادرات زعفران به دبی و امارات

چگونه زعفران را به دبی صادر کنیم؟ - زعفران آنا قاین

تولید زعفران در ایران به بیش از 200 تن تخمین زده شده است. بدیهی است که با این حجم از تولید سهم بیشتر آن به صادرات اختصاص داده شده است. صادرات زعفران از گذشته رواج داشته است  برای مصارف خوراکی و دارویی این کالا به طلای سرخ معروف است به سبب قیمت بالای آن . صادرات زعفران به دبی فقط برای مصرف در این کشور نمیباشد این کشور واسطه ای هست برای صادرات زعفران به سایر کشور ها.

آنچه خواهید خواند:

صادرات به دبی چگونه است؟

بردن زعفران به دبی چگونه است؟ مراحل دقیق و مدارک مورد نیاز صادرات زعفران را در مقاله لینک شده قرار داده ایم. همین ابتدا بریم 3 تا سوال متداول شمارو درباره صادرات زعفران به دبی رو ببینیم.

اگر شما هم کشاورز هستید یا یکی از تامین کنندگان زعفران هستید، حتما به فکر ارسال زعفران به دبی با پست و صادرات زعفران به دبی یا ارسال زعفران به دبی افتاده اید. در صورتی که شرایط صادرات زعفران را به هر دلیلی ندارید، شرکت ما، صفر تا صد صادرات زعفران به دبی را به عهده می‌گیرد.

 

صادرات به دبی چگونه است؟ - زعفران آنا قاین

 

قیمت زعفران در دبی و امارات

قیمت زعفران امروز دبی مختلف است و این مورد بستگی به نوع زعفران خریداری شده دارد. برای مثال قیمت زعفران نگین سوپر اتویی (که زعفران صادراتی در دبی شناخته می‌شود) حدودا کیلویی تومان116,700,000 میلیون تومان است. این قیمت ها، قیمت عمده زعفران در دبی بودند؛ اما اگر شما به دنبال زعفران به صورت خرده هستید، مشکلی ندارد. قیمت هر گرم زعفران نگین سوپر اتویی (صادراتی) در دبی، حدود تومان159,000 هزار تومان می‌باشد. 

قیمت زعفران در دبی 2024  تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. زعفران، که به عنوان “طلای قرمز” شناخته می‌شود، یک ادویه بسیار ارزشمند است که برای عطر و طعم خاص خود و خواص دارویی معروف است. قیمت زعفران در دبی 2024 در جدول زیر آمده است. قیمت هر گرم زعفران در دبی به 4 دلار است. این قیمت ها متغیر است.

 

قیمت زعفران در دبی کیلویی تومان116,700,000
قیمت زعفران در امارات گرمی تومان159,000
قیمت هر کیلو زعفران در دبی به دلار 3,000 دلار 
قیمت هر گرم زعفران در دبی به دلار 4 دلار

 

برای مشاهده قیمت بروز عمده زعفران قائنات در دبی، می توانید به صفحه قیمت زعفران مراجعه فرمایید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلف برای هر نوع سلیقه ای عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه فرمایید.

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران در دبی و امارات مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی در دبی و امارات، زعفران دو گرمی در دبی و امارات و زعفران چهار گرمی در دبی و امارات را تهیه کنید.

 

همچنین شما امکان خرید زعفران کادویی و هدیه برای عزیزانتان هم از سایت ما دارید. در فروشگاه ما بیش از 30 مدل متنوع از پک های کادویی زعفران با رنگ و وزن های مختلف وجود دارد که برخی از آن ها را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید.

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران عمده موجود است.

 

 

حالا بریم به سراغ پاسخ دادن به 3 تا از سوالات متدوال شما درباره صادرات زعفران به امارات و دبی و قیمت زعفران در امارات و دبی.

  1. مقررات صادرات زعفران به دبی چیست؟ صادرکنندگان باید مقررات تعیین شده توسط شهرداری دبی از جمله اخذ مجوزهای لازم واردات، ارائه مدارک مورد نیاز و اطمینان از مطابقت زعفران با استانداردهای کیفی تعیین شده توسط شهرداری را رعایت کنند. زعفران همچنین باید استانداردهای تعیین شده توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) و سازمان غذا و کشاورزی (FAO) را داشته باشد.
  2. قیمت زعفران در دبی چقدر است؟ قیمت زعفران در دبی بسته به کیفیت و کمیت زعفران متفاوت است. از آوریل 2024، قیمت یک کیلوگرم زعفران ایرانی در دبی از 5000 درهم تا 6000 درهم (تقریباً 2500 تا 3000 دلار آمریکا) متغیر است.
  3. شرایط پرداخت صادرات زعفران به دبی چگونه است؟ شرایط پرداخت برای صادرات زعفران به دبی بسته به توافق صادرکننده و واردکننده متفاوت است. پرداخت را می توان از طریق روش های مختلفی از جمله حواله بانکی، اعتبار اسنادی و یا نقدی هنگام تحویل انجام داد. مهم است که در مورد شرایط پرداخت توافق کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها در قرارداد گنجانده شده اند تا از هرگونه سوء تفاهم یا اختلاف جلوگیری شود.

 

زعفران در دبی - زعفران آنا قاین

 

چگونه زعفران را به دبی صادر کنیم؟

در صادرات زعفران به دبی و یا هر جای  دیگری بهتر است به مواردی هم چون مزه ،‌رنگ و کیفیت و نوع بسته بندی صادراتی دقت کافی داشته باشیم در این صورت است که تداوم در نگهداری بازار های تجاری برای صادرات خواهیم داشت. صادرات را به صورت سرگل و نگین انجام می دهند زیرا از نظر ظاهر بسیار جذب کننده مشتریان می باشد. سر گل و نگین رنگ قرمز بسیار زیبایی دارد و مشتری پسند است.

هزینه صادرات زعفران به دبی و دیگر کشور ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد برای مثال تعداد گواهی ها و مجوز هایی که برای کشور هدف باید آماده شود و یا استاندارد‌هایی که بازار مقصد به آن توجه می کند. در کنار این هزینه ها فاصله ای  که بار از ایران باید به مقصد برسد نیز در مقدار هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت. اگر مقدار و حجم بار زعفران کم باشد از طریق مسیر های هوایی این بار ارسال خواهد شد و در غیر این صورت با کمک شرکت های بازرگانی این صادرات انجام خواهد شد. از نمونه گواهی و مجوز‌هایی که باید برای صادرات زعفران به دبی داشته باشیم می توان به کارت بازرگانی صادر کننده زعفران، معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک، گواهی موسسه استاندارد، گواهی اداره بهداشت و گواهی قرنطینه دامی اشاره نمود.

 

چگونه زعفران را به دبی صادر کنیم؟ - زعفران آنا قاین

 

زعفران در دبی

زعفران یکی از با ارزش ترین و گران ترین ادویه جات در جهان است که به خاطر طعم و عطر بی نظیرش شناخته شده است. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان است و بیش از 90 درصد تولید جهانی را به خود اختصاص داده است. با این حال، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) یکی از بزرگترین واردکنندگان زعفران است که آن را به بازاری جذاب برای صادرکنندگان زعفران تبدیل کرده است.

 

فروشنده زعفران قائنات در دبی و امارات - زعفران آنا قاین

 

صادرات زعفران به امارات

صادرات زعفران به امارات نیازمند برنامه ریزی و اجرای دقیق است. اولین قدم شناسایی خریداران بالقوه در بازار امارات است. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله حضور در نمایشگاه های تجاری، تماس با واردکنندگان و توزیع کنندگان و استفاده از پلتفرم های آنلاین. بررسی دقیق بازار و درک فرهنگ، آداب و رسوم و مقررات محلی بسیار مهم است.

 

صادرات زعفران به دبی - زعفران آنا قاین

 

خریداران زعفران در امارات

هنگامی که خریداران بالقوه شناسایی شدند، گام بعدی مذاکره در مورد شرایط فروش است. این شامل قیمت، مقدار، تاریخ تحویل و شرایط پرداخت است. برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم یا اختلاف، مهم است که در مورد تمام جنبه های فروش شفاف و شفاف باشید.

مرحله بعدی آماده سازی زعفران برای صادرات است. این شامل درجه بندی، دسته بندی و بسته بندی زعفران است. زعفران باید دارای استانداردهای کیفی تعیین شده توسط دولت امارات باشد که شامل حداقل رطوبت، رنگ و عطر است. همچنین بسته بندی باید برای صادرات مناسب باشد و با مقررات امارات متحده عربی مطابقت داشته باشد.

 

صادرات زعفران به امارات - زعفران آنا قاین

 

پس از آماده سازی و خرید زعفران، مرحله بعدی ارسال است. صادرکننده باید مجوزها و گواهینامه های صادراتی لازم از جمله گواهی مبدا و گواهی بهداشت گیاهی را از دولت ایران دریافت کند. این اسناد گواهی می دهد که زعفران مورد بازرسی قرار گرفته و تمامی شرایط صادرات را برآورده می کند.

زعفران را می توان از طریق دریا یا هوایی به امارات ارسال کرد. حمل و نقل هوایی سریعتر اما گرانتر است در حالی که حمل و نقل دریایی کندتر اما مقرون به صرفه تر است. مهم است که یک شرکت حمل و نقل قابل اعتماد با تجربه در صادرات به امارات را انتخاب کنید.

وقتی زعفران به امارات رسید باید از گمرک ترخیص شود. واردکننده باید کلیه مدارک لازم از جمله فاکتور، بارنامه و مجوز واردات را ارائه دهد. زعفران برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای کیفی تعیین شده توسط دولت امارات مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

صادرات زعفران به امارات می تواند یک تجارت پرسود برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان زعفران ایرانی باشد. اما نیاز به برنامه ریزی دقیق، توجه به جزئیات و رعایت تمامی مقررات و استانداردهای مربوطه دارد. با رویکرد صحیح، صادرکنندگان می توانند از بازار پرسود امارات بهره ببرند و روابط بلندمدت با خریداران در منطقه ایجاد کنند.

 

خریداران زعفران در امارات - زعفران آنا قاین

 

بهترین کالای صادراتی به دبی

بهترین صادرات به دبی چیست؟ آیا زعفران است؟ تعداد کالاهایی که از کشور ایران به دبی صادر می شود بیشتر از آن است که فکرش را هم می کردید. به عنوان مثال زعفران ایران جزو بهترین کالای صادراتی به دبی است که سالانه توسط تجار ایرانی و دبیی به این کشور صادر می شود و سود خوبی نصیب کشاورزان می کند.

با این که زعفران بهترین کالای صادراتی به دبی است، اما سایر محصولات ایرانی نیز مانند پسته و محصولات غذایی و میوه جات هم از کشورمان به این کشور عربی صادر می شوند و با استقبال خوبی هم از طرف دبیی ها روبرو شده اند.

برای اینکه بهترین کالای صادراتی به دبی را به راحتی به بازار این کشور برسانیم روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها بستگی به محصول و کسب و کار شما دارد.

برای مثال روش صادرات زعفران به دبی تا سال ۹۶ به صورت فله ای صورت می گرفت، به این شکل که این محصول با ارزش را از زمین های کشاورزی جمع می کردند و بعد در کارگاه های کوچک و بزرگ شروع به جدا کردن شاخک های اصلی از گل می کردند؛ و بدون فرآوری و بسته بندی به صورت فله ای به دبی و سایر کشورها صادر می کردند.

اما در سال های اخیر این این روش صادرات ممنوع شد و بهترین کالای صادراتی به دبی یعنی زعفران به صورت فراوری شده و بسته بندی مناسب به دبی و دیگر کشورهای جهان صادر می شود.

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد زعفران ایرانی بهترین کالای صادراتی به دبی است. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران این طلای سرخ در جهان است. کشورهای زیادی در دنیا هستند که خواستار صادرات این محصول از کشورمان هستند.

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات در دبی و امارات

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در دبی و امارات هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در دبی و امارات را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه دبی و اماراتیی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های دبی و امارات می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.

 

 

12 دیدگاه در “قیمت زعفران در دبی و امارات + صادرات زعفران به دبی و امارات

  1. سجاد گفت:

    قیمت زعفران تو دبی که وارد کنندس از ایران که تولید کننده و صادر کننده هست ارزون تره😳 مگه میشه

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت بخیر. قیمت ها قدیمی بود، به روز شد.

  2. رضایی گفت:

    وقت بخیر. قیمت هر گرم زعفران در دبی چنده؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. قیمت هر گرم زعفران در دربی 4 دلار است. قیمت هر گرم به تومان، 90,000 تومان در داخل ایران می‌باشد.

  3. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام. وقت شما هم بخیر. ما یک مقاله کامل درباره نحوه صادرات زعفران به اسپانیا آماده کردیم. از دستش ندید.

  4. علیرضا گفت:

    وقت بخیر. ممنون برای این مقاله. صادرات زعفران به اسپانیا چطوریه؟

  5. محمدرضا باقری موحد گفت:

    سلام وقت شما هم بخیر. بله
    لطفا به مقاله طرز تهیه برنج زعفرانی و زرشک مراجعه کنید.

  6. رضا گفت:

    سلام وقت بخیر. یه سوال فنی داشتم.
    طرز تهیه برنج زعفرانی و زرشک چطوریه؟
    مقاله ای دارید که کمکم کنه؟

  7. علیرضا گفت:

    سلام قیمت زعفران در پاکستان رو میخواستم.

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. لطفا به صفحه قیمت زعفران در پاکستان مراجعه کنید.

  8. محمد زرین پگاه گفت:

    سلام وقتتون بخیر. زعفران سوپر نگین صادراتی میخواستم برای صادرات، موجود دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون. بله لطفا به صفحه زعفران سوپر نگین صادراتی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *