وبلاگ

قیمت زعفران در اروپا + صادرات زعفران به اروپا چگونه است؟

قیمت زعفران در اروپا

زعفران یک ادویه بسیار ارزشمند و مورد توجه در سراسر جهان است. از آن در مصارف مختلف آشپزی و دارویی استفاده می شود و به دلیل طعم متمایز، عطر و رنگ زنده اش شناخته شده است. کشت و تجارت زعفران در طول تاریخ در بسیاری از کشورها قابل توجه بوده است و امروزه ایران پیشروترین تولید کننده و صادرکننده زعفران در جهان است. با این حال، چندین کشور دیگر از جمله اسپانیا، ایتالیا، یونان و مراکش تولید کننده زعفران هستند.

اگر به دنبال صادرات زعفران به اروپا هستید، چندین قدم وجود دارد که باید برای اطمینان از یک سرمایه گذاری موفق و سودآور انجام دهید. در این مقاله به برخی از فاکتورهای ضروری که در صادرات زعفران به اروپا باید توجه کنید، خواهیم پرداخت.

 

قیمت زعفران در اروپا صادرات زعفران به اروپا

 

قیمت زعفران در اروپا

قیمت زعفران در اروپا برای هر کیلو حدودا 67,900,000 تومان است. این قیمت عمده بود؛ قیمت هر گرم زعفران در اروپا حدود 80,000 تومان است؛ این قیمت ها مربوط به زعفران نگین است که بهترین نوع زعفران است. همچنین قیمت های زعفران در اروپا در جدول زیر آمده است.

 

قیمت زعفران در اروپا کیلویی 67,900,000 تومان
قیمت زعفران در اروپا گرمی 80,000 تومان

برای مشاهده قیمت بروز عمده زعفران قائنات در اروپا، می توانید به صفحه قیمت زعفران امروز مراجعه فرمایید؛ این صفحه تقریبا هر روز بروزرسانی می شود. همچنین ما بسته های کادویی زعفران در طرح های مختلف برای هر نوع سلیقه ای عرضه میکنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زعفران کادویی مراجعه فرمایید.

صادرات زعفران به اروپا

 

شما عزیزان به راحتی میتوانید وارد سایت ما شوید و زعفران مورد نیاز خود را برای صادرات به اروپا تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق همین صفحه زعفران یک گرمی، زعفران دو گرمی و زعفران چهار گرمی را تهیه کنید.

 

 

همچنین در این قسمت انواع زعفران عمده موجود است.

 

 

چگونه تاجر زعفران در اروپا شویم؟ | صادرات به اروپا

اگر شما هم کشاورز هستید یا یکی از تامین کنندگان زعفران هستید، حتما به فکر ارسال زعفران به اروپا با پست و صادرات زعفران به اروپا یا ارسال زعفران به اروپا افتاده اید. در صورتی که شرایط صادرات زعفران را به هر دلیلی ندارید، شرکت ما، صفر تا صد صادرات زعفران به اروپا را به عهده می‌گیرد.

مراحل دقیق و مدارک مورد نیاز صادرات زعفران را در مقاله لینک شده قرار داده ایم. همین ابتدا بریم 3 تا سوال متداول شمارو درباره صادرات زعفران به اروپا رو ببینیم.

 

خرید زعفران در اروپا

 

  1. قوانین صادرات زعفران به اروپا چگونه است؟ صادرات زعفران به اروپا مشمول مقررات سختگیرانه ای از جمله رعایت استانداردهای ایمنی غذایی اتحادیه اروپا، الزامات برچسب گذاری و عوارض واردات است که در این مقاله توضیح خواهیم داد.
  2. چگونه می توانم واردکنندگان زعفران در اروپا را پیدا کنم؟ برای یافتن واردکنندگان زعفران در اروپا، از وب سایت های آنلاین استفاده کنید، در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید یا با انجمن های تجاری و اتاق های بازرگانی تماس بگیرید.
  3. بهترین راه برای حمل زعفران به اروپا چیست؟ بهترین راه برای حمل زعفران به اروپا، حمل و نقل هوایی، استفاده از مواد بسته بندی مناسب و رعایت مقررات حمل و نقل بین المللی است.

درک بازار اروپا

قبل از شروع صادرات زعفران به اروپا، شناخت پویایی بازار و ترجیحات مصرف کنندگان در این منطقه بسیار مهم است. اروپا بازاری متنوع با سلیقه ها و ترجیحات متفاوت است و شما باید محصولات زعفران خود را متناسب با تقاضای هر کشوری طراحی کنید.

به عنوان مثال، اسپانیا یکی از بزرگترین واردکنندگان زعفران در اروپا است و اسپانیایی ها محصولی باکیفیت با رنگ قرمز تیره و عطر قوی را ترجیح می دهند. از طرفی فرانسوی ها زعفران را با طعم ملایم تر و رنگ روشن تر ترجیح می دهند. بنابراین، شما باید ترجیحات هر کشوری را که قصد صادرات زعفران به آن را دارید درک کنید و محصولات خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

 

قیمت زعفران در اروپا

 

قوانین صادرات زعفران به اروپا را بشناسید

صادرات زعفران به اروپا مستلزم رعایت چارچوب های نظارتی مختلف از جمله مقررات گمرکی، الزامات برچسب گذاری و استانداردهای گیاهی است. بنابراین، باید در مورد مقررات هر کشوری که قصد صادرات به آن را دارید تحقیق کنید و از رعایت آنها اطمینان حاصل کنید.

به عنوان مثال، زعفران صادر شده به اتحادیه اروپا باید با مقررات اتحادیه اروپا در مورد برچسب گذاری مواد غذایی مطابقت داشته باشد، که بر اساس آن باید محصولات غذایی با اطلاعات خاصی مانند نام محصول، منشاء، وزن خالص و لیست مواد تشکیل دهنده برچسب گذاری شوند. علاوه بر این، زعفران باید از نظر خلوص و کیفیت توسط آزمایشگاه‌های معتبر مورد آزمایش و تایید قرار گیرد تا با استانداردهای بهداشت گیاهی اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد.

یک استراتژی بازاریابی قوی ایجاد کنید

صادرات زعفران به اروپا نیازمند یک استراتژی بازاریابی قوی است که عوامل مختلفی مانند بازار هدف، قیمت، بسته بندی و کانال های توزیع را در نظر بگیرد. شما باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید، نیازها و ترجیحات آنها را درک کنید و پیام بازاریابی خود را طوری تنظیم کنید که با آنها همخوانی داشته باشد.

یکی از راه‌های بازاریابی محصولات زعفران در اروپا، استفاده از کانال‌های بازاریابی دیجیتال مانند رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو وبسایت) است. همچنین می توانید در نمایشگاه ها و نمایشگاه ها شرکت کنید تا محصولات خود را به نمایش بگذارید و با خریداران احتمالی روابط تجاری برقرار کنید.

 

صادرات زعفران به اروپا

 

با توزیع کنندگان قابل اعتماد شریک شوید

همکاری با توزیع کنندگان قابل اعتماد برای موفقیت سرمایه گذاری صادرات زعفران به اروپا شما بسیار مهم است. توزیع کنندگان شبکه ها و روابطی با خریداران در کشورهای مختلف ایجاد کرده اند و می توانند به شما کمک کنند تا در بازارهای محلی حرکت کنید و با خریداران بالقوه ارتباط برقرار کنید.

بنابراین، شما باید توزیع کنندگان معتبری را شناسایی کرده و با آنها شریک شوید که دارای سابقه موفقیت آمیز در تجارت زعفران هستند. شما می توانید با تحقیق در مورد تاریخچه کسب و کار، شهرت و نظرات مشتریان، بر روی توزیع کنندگان بالقوه دقت لازم را انجام دهید.

 

 

صادرات زعفران به اروپا

 

از کیفیت زعفران اطمینان حاصل کنید

ثبات کیفیت و عرضه در صادرات زعفران به اروپا بسیار مهم است. خریداران اروپایی به استانداردها و انتظارات بالا شهرت دارند و تقاضای کیفیت و عرضه ثابت محصولات زعفران را دارند.

بنابراین، باید یک زنجیره تامین قابل اعتماد ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که محصولات زعفران شما با بالاترین استانداردهای کیفیت مطابقت دارد. همچنین باید روی کنترل کیفیت و آزمایش سرمایه گذاری کنید تا اطمینان حاصل کنید که محصولات شما استانداردهای بهداشت گیاهی مورد نیاز اتحادیه اروپا را برآورده می کند.

قیمت زعفران در اروپا

 

علاوه بر چالش های صادرات زعفران به اروپا، صادرکنندگان باید با نوسانات قیمت زعفران در بازار نیز هماهنگی داشته باشند. قیمت زعفران بسته به عواملی مانند کیفیت زعفران، تقاضای زعفران در بازار و عرضه زعفران از کشورهای رقیب می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در نتیجه، صادرکنندگان زعفران باید شرایط بازار را از نزدیک رصد کنند و قیمت‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند تا رقابتی باقی بمانند.

نتیجه

صادرات زعفران به اروپا می تواند یک سرمایه گذاری پرسود باشد، اگر با یک تفکر استراتژیک و تعهد به کیفیت و رعایت آن برخورد کنید.

 

درباره زعفران آناقاین فروشنده زعفران قائنات در اروپا

بسیاری از مردم به دنبال فروشنده زعفران در اروپا هستند. ما عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم و اگر می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید جای درستی آمده اید. زعفران ما از شهر قاین ایران که یکی از معروف ترین شهرهای کیفیت زعفران است، برداشت می شود. این شهر در ایران به شهر زعفران معروف است.

ما همچنین شعبه دیگری در لیون فرانسه داریم که سفارش در اروپا را برای شما بسیار آسان می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

وقتی می خواهید زعفران را به صورت عمده بخرید باید از کیفیت زعفرانی که می خرید مطمئن باشید. زعفران ما دارای گواهینامه اروپایی از آزمایشگاه SAI CHIMIE است که یکی از معروف ترین آزمایشگاه های اروپا می باشد. همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و مجلل بسته بندی می شود. بسته بندی های مختلف ما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Qaen city

همچنین زعفران ما در بسته بندی های مختلف و لوکس بسته بندی می شود. بسته بندی متفاوت ما را می توانید در زیر مشاهده کنید. شما می توانید زعفران را با این بسته بندی ها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. همچنین می‌توانید ما را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و آپارات پیدا کنید. در ادامه بسته بندی های مختلف زعفران ما را مشاهده می کنید.

6 دیدگاه در “قیمت زعفران در اروپا + صادرات زعفران به اروپا چگونه است؟

  1. حسین گفت:

    صادرات به اروپا برای زعفران چطوریه؟ مراحلش رو میخواستم.

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      صادرات به اروپا برای زعفران مستلزم رعایت چارچوب های نظارتی مختلف از جمله مقررات گمرکی، الزامات برچسب گذاری و استانداردهای گیاهی است. بنابراین، باید در مورد مقررات هر کشوری که قصد صادرات به آن را دارید تحقیق کنید و از رعایت آنها اطمینان حاصل کنید. در این مقاله همه آنها را شرح دادیم.

  2. احمد گفت:

    قیمت زعفران در اروپا چنده؟ برای زعفران نگین

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام. قیمت زعفران در اروپا برای زعفران نگین در حال حاضر 61,000,000 تومان است. البته این قیمت مربوط به 08/24 است و ممکن است تغییر کند.

  3. مهدی نبوی گفت:

    سلام. وقت بخیر. صادرات زعفران به دبی چگونه است؟

    1. محمدرضا باقری موحد گفت:

      سلام روز شما هم بخیر. لطفا مقاله صادرات زعفران به دبی را مطالعه کنید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *